Fitness Seller

Sticky Wat train je straks....

Vanavond lekker in de buitenlucht rondje van 10km hardlopen :knipoog:

Vanavond LB (nadruk kuiten) en buik!

Squat 2x20, 5x5
Leg extentions 3x10

Seated calf raise 3x10
Toepress 5x5
Single leg calfraise 2x10-15

+Some abwork and cardio

vandaag maar rug en biceps gisters tog maar niet gegaan :D

cardio & voetbal (kijken :p )

speedwerk

Geen deadlifts, maar squats vanwege elleboog. (eens kijken of ik de stang bij squats wat lager kan leggen... ik heb gewoon een pijnlijke schrale plek boven op mijn rug van de stang)
Rows
Push press

En wellicht nog wat abs, kuiten en onderarmen of zo.

Benen :lifter:

Vanmorgen Borst getraind en vanavond een uurtje cardio..

QUADS en HAMS en mss ONDERARMEN

Straks ga ik nog even met kettlebells trainen en nog wat onderarm training doen.

ziek, dus rust.

Benchpress omgekeerde piramide
6-8x
8-10x
10-12x

Incline db press omgekeerde piramide
6-8x
8-10x
10-12x

Cable flyes
10-12x
10-12x
10-12x

Standing db curl omgekeerde piramide
6-8x
8-10x
10-12x

Db concentration curl
8-10x
8-10x
8-10x

Preacher curl
10-12x
10-12x
10-12x

Crunches
20-30x
20-30x
20-30x
20-30x

net spinning gegeven en een uurtje gestretzt. vanmiddag proberen weer een beetje plezier in mijn training te krijgen. en weer wat meer gaan eten want mijn energie level is -0. Heb gister besloten GEEN stapje terug te doen naar figure (pas daar helemaal niet tussen, ben veelste gespiert daar voor) maar keihard door te trainen voor bodyfitness. voelt wel een beetje als falen maar wil geestelijk en lichamelijk er goed bij staan in de juiste klasse als ik bijna naakt mijn spiertjes moet showen op het podium:o.. nou ik heb mijn biecht gedaan, mijn status is nu 15% 168cm 73kg. dus dat moet naar de 8%.

biceps-triceps en.. buik :zzz:

al gehad trouwens :D

Laatst bewerkt:
Ochtendcardio gedaan. Vanavond LB en buik.

net spinning gegeven en een uurtje gestretzt. vanmiddag proberen weer een beetje plezier in mijn training te krijgen. en weer wat meer gaan eten want mijn energie level is -0. Heb gister besloten GEEN stapje terug te doen naar figure (pas daar helemaal niet tussen, ben veelste gespiert daar voor) maar keihard door te trainen voor bodyfitness. voelt wel een beetje als falen maar wil geestelijk en lichamelijk er goed bij staan in de juiste klasse als ik bijna naakt mijn spiertjes moet showen op het podium:o.. nou ik heb mijn biecht gedaan, mijn status is nu 15% 168cm 73kg. dus dat moet naar de 8%.

:thumbup: goed bezig

OT : rustdag.. en ik heb het hard nodig :(

Borst, biceps en buik..

Borst

in de ochtend cardio gedaan 45 min

vanavond borst en triceps

m'n bloeddruk is weer wat normaal, ga me vanavond dan maar eens wagen aan een rustige borst en triceptraining :)

fullbody

Terug
Naar boven