MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

Ook nog even biceps zometeen.

niets al paar dagen griep :(

Paar daagjes ziek geweest, maar gisteren durfde ik weer het huis uit, dus vandaag moest ik maar eens full body gaan doen. Misschien wat lichter, maar getraind zal er worden. Ik weet nog niet of ik wel genoeg energie heb voor een heuse 5x5 training (benen, push, pull) + wat isolatie schouders, biceps, triceps... we'll see.

@ Kuul, sterkte!
@ Wazzup, Succes.. Hopen dat het goed voelt! Zo niet gewoon kappen.. dank kan je morgen frisse start maken! Sauna helpt ook nog wel eens!

Vanavond buiten 45 minuten hardlopen volgens de weerberichten vanavond slecht weer (maartse buien) ach krijg je lekker het 'rockygevoel' :P

Vandaag special core training: abbs + onderarmen+ kuiten en afsluiten met een stevig hiit cardio sessie van 30min. Een natte zondag omzetten in een knalzondag :D

Zondag ; Benen & Rug & Schouders

:D !!

Sterkte maat.
Paar daagjes ziek geweest, maar gisteren durfde ik weer het huis uit, dus vandaag moest ik maar eens full body gaan doen. Misschien wat lichter, maar getraind zal er worden. Ik weet nog niet of ik wel genoeg energie heb voor een heuse 5x5 training (benen, push, pull) + wat isolatie schouders, biceps, triceps... we'll see.
Thats the spirit.
Vanavond buiten 45 minuten hardlopen volgens de weerberichten vanavond slecht weer (maartse buien) ach krijg je lekker het 'rockygevoel' :P
Jij liever dan ik bikkel!

Ontopic vanmorgen om 9 uur borst rug buik gedaan, Haha die broodjes komen eraan!!!!:D

full body zo....maar zonder benen :sd:

RUST :D morgen weer knalle

Squaten (benen) en buikspieren ..
Altijd zin in squaten :cool:

ook buikspieren, maakt mij allemaal niks uit :D

nog steeds rust, herstellende van de griep.

Rustdag (misschien doe ik buik)

Net biceps en buik gedaan
Flinke kater en met de buik kwam er dus ook van alles omhoog:barf:
Tja toch maar door gegaan in de spirit van: 's avonds een vent, 's ochtends een vent!

Dalijk borst en biceps!

Terug
Naar boven