iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Wazzup, Succes.. Hopen dat het goed voelt! Zo niet gewoon kappen.. dank kan je morgen frisse start maken! Sauna helpt ook nog wel eens!

Daarna had ik bij de leg press mijn ogen dicht en zag ik niet dat mijn notitieblokje van het plateautje viel, maar ik voelde iets raars en zag daarna dat i bezig was mijn notitieblok en toegangskaart aan het vermalen was met het mechaniek van de leg press (ketting - tandwiel....)
QUOTE]
Als je nu weer wat rust neemt kun je mooi weer een nieuw boekje maken!
OT: dumbbelltraining van gisteren wordt/is naar straks verplaatst + een 30 min. crosstrainer.
Conclusie 3: Hou je notitieblok in de gaten haha.Meh.. Ik ben niet zo heel erg goed in rustig aan doen. Daar komt bij dat ik niet zo goed ben in tellen... Ik zou 4 reps doen met squat maar legde de stang terug na 6 reps... typisch.
Daarna had ik bij de leg press mijn ogen dicht en zag ik niet dat mijn notitieblokje van het plateautje viel, maar ik voelde iets raars en zag daarna dat i bezig was mijn notitieblok en toegangskaart aan het vermalen was met het mechaniek van de leg press (ketting - tandwiel....)
Daarna ik voelde me heel wat da ik chest presses deed met 90 kilo, maar terwijl ik pulldowns deed kwam er eeen knul binnen die begon met warmups @ 100 kilo ... *zucht*... dat moes ik dus later ook even proberen (en dat ging gemakkelijker dan ik dacht).
Dus conclusie 1: ik ben niet zo heel goed in rustig aan doen
Conclusie 2: Trainen op ibuprofen heerscht !![]()