MuscleMeat

Sticky Wat train je straks....

reversed band squats
small bankdrukken
incline smalbankdrukken
tri assistance
pull ups

@ Wazzup, Succes.. Hopen dat het goed voelt! Zo niet gewoon kappen.. dank kan je morgen frisse start maken! Sauna helpt ook nog wel eens!

Meh.. Ik ben niet zo heel erg goed in rustig aan doen. Daar komt bij dat ik niet zo goed ben in tellen... Ik zou 4 reps doen met squat maar legde de stang terug na 6 reps... typisch.

Daarna had ik bij de leg press mijn ogen dicht en zag ik niet dat mijn notitieblokje van het plateautje viel, maar ik voelde iets raars en zag daarna dat i bezig was mijn notitieblok en toegangskaart aan het vermalen was met het mechaniek van de leg press (ketting - tandwiel....)

Daarna ik voelde me heel wat da ik chest presses deed met 90 kilo, maar terwijl ik pulldowns deed kwam er eeen knul binnen die begon met warmups @ 100 kilo ... *zucht*... dat moes ik dus later ook even proberen (en dat ging gemakkelijker dan ik dacht).

Dus conclusie 1: ik ben niet zo heel goed in rustig aan doen
Conclusie 2: Trainen op ibuprofen heerscht ! :)

net klaar met trainen

Full Legs
Calves
en keihard ABS

Daarna had ik bij de leg press mijn ogen dicht en zag ik niet dat mijn notitieblokje van het plateautje viel, maar ik voelde iets raars en zag daarna dat i bezig was mijn notitieblok en toegangskaart aan het vermalen was met het mechaniek van de leg press (ketting - tandwiel....)

QUOTE]

:roflol:

Als je nu weer wat rust neemt kun je mooi weer een nieuw boekje maken!:D

OT: dumbbelltraining van gisteren wordt/is naar straks verplaatst + een 30 min. crosstrainer.

rust vandaag, gisteren teveel gezopen :p

Benen gedaan

squat ging wel goed

vorige week had ik nog moeite met 90kg
nu ging 120 redelijk

na 4 maanden geen benen te hebben getraind :D

alleen lukt het me niet om me knieen niet voorbij me voeten te laten komen dusss

zondag, rustdag :zzz:

Meh.. Ik ben niet zo heel erg goed in rustig aan doen. Daar komt bij dat ik niet zo goed ben in tellen... Ik zou 4 reps doen met squat maar legde de stang terug na 6 reps... typisch.

Daarna ik voelde me heel wat da ik chest presses deed met 90 kilo, maar terwijl ik pulldowns deed kwam er eeen knul binnen die begon met warmups @ 100 kilo ... *zucht*... dat moes ik dus later ook even proberen (en dat ging gemakkelijker dan ik dacht).

Dus conclusie 1: ik ben niet zo heel goed in rustig aan doen
Conclusie 2: Trainen op ibuprofen heerscht ! :)
Conclusie 3: Hou je notitieblok in de gaten haha.

Zondag ; Benen & Rug & Schouders

:D !!

Explosive squats 4x10
Step-ups ( geen flauw idee hoe ik bij het idee kwam hehe ) 2x10 ( per been )
Hang en clean 3x5
BOR 2x5
Calf raises 2x20

Paar plyo-oefeningen.

Helemaal naar de graf zooi maar nog wel zin om wat te doen, hmmmm.

Vanavond trapezius en onderarmen gedaan, nu moe en naar bed.

Zometeen 5min opwarmen + 20 min HIIT crosstrainer nuchter.

deadlift en de rest van de rug (met ook wat biceps)

Vanavond rug, biceps en wat cardio\

Rug:
BOR 2x20, 4x10
Lat pulldown 3x10
Reverse grip pulldown 4x10

Deadlift 4x10

Biceps:
Barbellcurl 3x10
Preacher curl 3x10
CG cable preacher curl 2x10

+30-40minuten crosstrainer

Ochtend cardio gedaan45min en vanaaf krachttraining + 30 min rustig joggen