AndroidHealthClinic

Wat vind jij de lekkerste Koolhydraat bron die je dagelijks eet?

Bezoekers in dit topic

Pasta, het liefst spirelli.
 
Mja eet nu wel veel harde bruine broodjes met was kaas en tomaat, en natuurlijk veel peper en knoflook! Niet echt super voer maarja, cut is voorbij :)

Bier doet het ook erg goed de laatste tijd trouwens.
 
Doe mij maar stevige pot brinta waar de lepel rechtop in blijft staan!!!
 
waar blijven derest van de hardcore reacties van doe mij maar me ongekoookte rijst ;)
 
Wat ik dagelijks eet aan lekkere KH zijn
* havermout en tarwezemelen (door yoghurt en kwark met gehakte walnoten en amandelen, met een beetje honing) als ontbijt.
* fruit, voral zomers klein fruit, kiwi's, peren, zure mandarijntjes, enz als tussendoortjes.

Wat ik echt lekker vind, maar niet eet, is witbrood, vooral tijger, sesam of maanzaad. Dan met roomboter en jonge kaas, of filet americain met knoflook of pesto, of gewoon met pindakaas. Misschien dat ik met mijn verjaardag een halfje brood vraag.
 
Noodles en die vreet ik nog snel weg ook:P Als een bezetene:meal::burger:
 
Onbijt> elke dag pannekoeken (valt wel mee met vet...maak ze zelf)

Rest van de dag > rijst (word straks weer pasta).
 
brinta all the way, wel met een lepeltje choco ertussen gemengd ;)
 
brinta met een klein beetje suiker :P
anders brood.
 
ik eet brinta en volkorenbrood elke dag, maar om te zeggen dat het de lekkerste bron is...
 
Maakt me geen reet uit, vind het allemaal goor omdat k het dagelijks eet en geen grote eter ben. Eet gewoon tarwe/roggen brood met kaas of kipfilet en spoel het weg :cool:
 
brood en brinta
 
Mueslirepen (zonnatura)
 
Chocolade met Cola, zo ****ing lekker.
Iets wat minder junk is: Rijst met gegrilde kip, om het helemaal af te maken de rode saus die bij babi pangang zit.
 
is noodles een goeie kh bron voor in de bulk?
ik heb het nog nooit gegeten en wil het wel eens proberen:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven