XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat er 2 van die k#tmarokkaans-nederlandse ectootjes druk in gesprek zijn vóór het dumbbellrek en mij zogenaamd niet opmerken-en dus niet aan de kant gaan-terwijl ik ruim 60 kg aan dumbbells wil afleggen.

Oeps! Op je teen... hè sorry daarvoor... :cool:

Was dan wel niet bij de KT, maar bij een groepsles...zo'n dikke pad die dan precies voor je gaat staan.:mad: Ik sta altijd al vooraan en als iemand zonodig voor me wil staan, prima, maar doe dan GVD wel lekker mee met de les! Had d'r bijna een duw willen verkopen...oeps...sorry hoor.:o

Wat is daar zo erg aan dan? Want ik vraag het ook soms omdat er tegenwoordig ook mensen zijn (heb het geteld toen ik aan het cardioen was) 8+ setjes doen van 10 reps van bijvoorbeeld bankdrukken. Dan kan je het beter even vragen want dan kan je nog een andere oefening doen of anders wacht je even een setje en kan je.
Ga dan meteen een andere oefening doen i p v mensen onnodig aan de kop te zeuren en met een beetje inzicht kun je wel inschatten hoe lang iemand nog nodig heeft .

Ga dan meteen een andere oefening doen i p v mensen onnodig aan de kop te zeuren en met een beetje inzicht kun je wel inschatten hoe lang iemand nog nodig heeft .

Nee want als ze net klaar komen en ik ben net bezig met iets anders steelt iemand anders het bankdrukken en dan moet ik nog langer wachten wat resulteert tot een slechte prestatie op de compound want dan doe ik een isolatie eerst en dan is niet fijn in mijn ogen. Daarom vraag ik het maar, weet ik waar ik aan toe ben en dan kijk ik wel wat ik doe, verander misschien mijn schema een beetje of wacht.

Nee want als ze net klaar komen en ik ben net bezig met iets anders steelt iemand anders het bankdrukken en dan moet ik nog langer wachten wat resulteert tot een slechte prestatie op de compound want dan doe ik een isolatie eerst en dan is niet fijn in mijn ogen. Daarom vraag ik het maar, weet ik waar ik aan toe ben en dan kijk ik wel wat ik doe, verander misschien mijn schema een beetje of wacht.
:gay:

Gasten die alleen 2 setjes curls doen en buikspieroefeningen, en verder niks.

Ohja, en ik hoor iedereen praten over 21'en? Wat is dat toch? 3 setjes van 7 ofzo?

Iets met een gevoelige snaar ofzo.....

Je komt wat geirriteerd over.

21en is af en toe wel een fijne oefening ..

Ik irriteer mij aan die ene kerel die kung-fu achtige ademhalingsoefeningen doet voor de spiegel. Doet dat op uw slaapkamer ofzo, EIKEL!

Terug
Naar boven