Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Negatieve stress kan idd ook prima positief werken bij je laatste set :D

Justin Bezem tijdens laatste setje deads.

'Baby, baby, baby ooooooh' in je oor werkt nou niet echt opfokkend.

+1, ik neem tegenwoordig gewoon mijn mp3-speler mee en knal heavy-metal of zoiets want top 40 en keihard knallen is een slechte combinatie voor mij. Opfokkend werkt het ook niet, eerder tot een testosteron daling.

Nou, je pik wordt er kleiner van, dat is toch allesbehalve goed?
Je hebt geen flauw benul, hoor het al...
Je BALLEN kunnen krimpen, en zelfs dat hoeft niet tijdelijk te zijn... Daarnaast spuit je bij AAS gebruik hormonen in die je in je eigen lijf ook al hebt - vandaar ook mijn vraag ;)

Zo´n drol van een gozer die alleen maar in t weekend traint, loopt de hele tijd interessant met iedereen te lullen, zo hard dat je ´m boven de muziek uit hoort.De meest domme verhalen ook.
Krijg altijd zin om die gast ff een Skinnie-style dumbbell behandeling te geven.

Als ene komt vragen hoe vaak je nog moet....of als zon sufk*t komt jammeren dat ik geen handdoek bij me heb...en telefoneren .Af en toe weet ik niet meer waar ik de auto heb gezet .

Als ene komt vragen hoe vaak je nog moet....of als zon sufk*t komt jammeren dat ik geen handdoek bij me heb...en telefoneren .Af en toe weet ik niet meer waar ik de auto heb gezet .

Wat is daar zo erg aan dan? Want ik vraag het ook soms omdat er tegenwoordig ook mensen zijn (heb het geteld toen ik aan het cardioen was) 8+ setjes doen van 10 reps van bijvoorbeeld bankdrukken. Dan kan je het beter even vragen want dan kan je nog een andere oefening doen of anders wacht je even een setje en kan je.

Wat is daar zo erg aan dan? Want ik vraag het ook soms omdat er tegenwoordig ook mensen zijn (heb het geteld toen ik aan het cardioen was) 8+ setjes doen van 10 reps van bijvoorbeeld bankdrukken. Dan kan je het beter even vragen want dan kan je nog een andere oefening doen of anders wacht je even een setje en kan je.

En dat is dus vreselijk irritant. ze moeten gewoon opfl*kkeren van die bench en een andere borstoefening gaan doen zodat de rest ook nog eens kan benchen.

Een sportschool die in de zomertijden in het weekend om 13:00 dicht is.
Sta ik daar voor een gesloten deur. bah.

Je hebt geen flauw benul, hoor het al...
Je BALLEN kunnen krimpen, en zelfs dat hoeft niet tijdelijk te zijn... Daarnaast spuit je bij AAS gebruik hormonen in die je in je eigen lijf ook al hebt - vandaar ook mijn vraag ;)
Was eigenlijk een sarcastische opmerking, maar goed, moet toe geven dat ik het alsnog niet wist. Maar ik hoef het ook niet te weten so dont blame me:p

Zo´n drol van een gozer die alleen maar in t weekend traint, loopt de hele tijd interessant met iedereen te lullen, zo hard dat je ´m boven de muziek uit hoort.De meest domme verhalen ook.
Krijg altijd zin om die gast ff een Skinnie-style dumbbell behandeling te geven.
Do tell more:D

Hangt er toch vanaf wanneer iemand komt vragen hoelang je nog moet. Als het tussen de setjes is, dat is toch geen probleem lijkt me. Als het in een setje is; setje afmaken en *RAAAGE* opbouwen en hem dan op welke manier uitschelden tot die gaat huilen:D

mensen die een gesprek met me aangaan in de rust van me oefeningen= 5 minuten verder koude spieren en blessure

de grootste hekel heb ik nog aan mensen die in je nek gaan staan hijgen tot je een oefening af hebt, zodat zij kunnen!

mensen die veel gewicht pakken, hun oefening niet correct uitvoeren en dan nog durven zeggen dat ze het wel correct uitvoeren, of niet willen luisteren.

mensen die veel gewicht pakken, hun oefening niet correct uitvoeren en dan nog durven zeggen dat ze het wel correct uitvoeren, of niet willen luisteren.

Ik ben gestopt me hierom druk te maken. Je moet het gewoon zo zien: laat hun het maar op de foute manier doen, en geen fl**ker gainen. Jij doet het op de goede manier en snel zullen ze jaloers zijn op jouw fysiek en niet snappen waarom ze zelf falen.

Ik ben gestopt me hierom druk te maken. Je moet het gewoon zo zien: laat hun het maar op de foute manier doen, en geen fl**ker gainen. Jij doet het op de goede manier en snel zullen ze jaloers zijn op jouw fysiek en niet snappen waarom ze zelf falen.

zo zag ik iemand squatten met een rom van 5cm.

Ik heb altijd thuis getraind en ik train nu een paar maanden in de sportschool maar ik begin me nu al te ergeren aan dingen.
-slippers
-petjes
-Niet opruimen.
-Mensen die door je oefening heen lopen.
-Meisjes die tijdens je rust jou gewicht op proberen te tillen en zeggen dat dat hun niet lukt.
-Apparaten die gereserveerd zijn voor bejaarde.
-Sportschool dicht op feestdagen?! En op zaterdag/zondag om 4uur.
-Gasten die over kuren beginnen en maar 2 keer per week trainen en in het weekend vol aan het bier zitten.
-Mensen die zeggen dat je saai bent omdat je nooit terug praat.
-Mensen die vragen heb je geen leven omdat je 5/6 keer per week traint.
-Mensen die hun biceps trainen in een squat rek.
-47 euro in de maand betalen en als je je percentages wilt laten opmeten zeggen ze ok dat is dan €1,50

en zo kan ik nog wel verder gaan :)

Ik heb altijd thuis getraind en ik train nu een paar maanden in de sportschool maar ik begin me nu al te ergeren aan dingen.
-slippers
-petjes
-Niet opruimen.
-Mensen die door je oefening heen lopen.
-Meisjes die tijdens je rust jou gewicht op proberen te tillen en zeggen dat dat hun niet lukt.
-Apparaten die gereserveerd zijn voor bejaarde.
-Sportschool dicht op feestdagen?! En op zaterdag/zondag om 4uur.
-Gasten die over kuren beginnen en maar 2 keer per week trainen en in het weekend vol aan het bier zitten.
-Mensen die zeggen dat je saai bent omdat je nooit terug praat.
-Mensen die vragen heb je geen leven omdat je 5/6 keer per week traint.
-Mensen die hun biceps trainen in een squat rek.
-47 euro in de maand betalen en als je je percentages wilt laten opmeten zeggen ze ok dat is dan €1,50

en zo kan ik nog wel verder gaan :)

hahaha lekker geld kloppen. 1,50 ook, wat een achterlijk bedrag.

Als mensen grappen zitten te maken over dat ik hen wil vermoorden (omdat ik zo boos kijk)(vooral me vrienden die maar de halve tijd meegaan)
sorry, dat ik wel probeer serieus te trainen!

Dat er 2 van die k#tmarokkaans-nederlandse ectootjes druk in gesprek zijn vóór het dumbbellrek en mij zogenaamd niet opmerken-en dus niet aan de kant gaan-terwijl ik ruim 60 kg aan dumbbells wil afleggen.

Terug
Naar boven