Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik irriteer mij aan die ene kerel die kung-fu achtige ademhalingsoefeningen doet voor de spiegel. Doet dat op uw slaapkamer ofzo, EIKEL!

Precies wat ik denk over al die gasten die op hun schouders/biceps/benen/abs zitten te geilen voor de spiegel op de sportschool.

Waar hekel jij altijd aan als je eenmaal lekker aan het trainen bent?

Op de maandagavond "traint" er bij mij een clubje jongens die de gym omtoveren tot de plaatselijke vismarkt.

Verder over het algemeen:

Bellen in de gym

Door praten trainingsmiddelen onnodig lang bezet houden

Spullen en dan vooral de dumbbells en bankjes niet opruimen en dus terugzetten daar waar ze thuis horen.

Nee want als ze net klaar komen en ik ben net bezig met iets anders steelt iemand anders het bankdrukken en dan moet ik nog langer wachten wat resulteert tot een slechte prestatie op de compound want dan doe ik een isolatie eerst en dan is niet fijn in mijn ogen. Daarom vraag ik het maar, weet ik waar ik aan toe ben en dan kijk ik wel wat ik doe, verander misschien mijn schema een beetje of wacht.
Eerst isolatie en dan compound kan best...heet pre-exhaust..vraag maar aan Dorian..;):cool:

Gisteren was het helemaal leuk...

Ben aan het trainen en het was vrij rustig qua mensen...Komen er drie gasten aan die als warming up even gaan hardlopen...ze waren ondertussen druk in gesprek en het ging van normaal praten tot echt schreeuwen naar elkaar wat tot behoorlijke irritaties leidde bij meerdere mensen..

Ik ben zeker niet de grootste maar dacht van agh, laat ik eens vragen of het wat zachter kan aangezien niemand anders het deed...Ik vraag het, krijg je een antwoord van: tsss hola we praten gewoon..ga weg..wie denk je wel niet dat je bent..Denk je dat je stoer bent kleintje...

Dus ik rustig van: Ik vraag het op een normale manier en door jullie overdreven reacties zijn bepaalde dingen wel te begrijpen in de samenleving..Op een normale vraag kan je gewoon normaal reageren..

Stappen ze af komen ze naar me toe met de melding van, kom maar terug als je groot en gespierd bent, dan kan je ons misschien aan...

Ben niet de grootste maar heb jaren op thai boksen gezeten, wijk niet snel voor iemand en ga zeker een confrontatie niet uit de weg dus ik bleef staan...Zie ik ineens keer 2 schaduwen verschijnen achter me... En jawel de echte grote BB'ers hadden alles gevolgd en kwamen zich even melden..heb me overigens nog nooit zo klein gevoeld hahahaha...

Wel handig als je zo groot bent, ze zeiden niks, maar toch gingen ze er alle drie vandoor..met de mededeling vanaf de uitgang dat ze me nog wel eens tegenkwamen...Agh ja, die kans is vrij groot als je in dezelfde sportschool traint...

Uitgebreid praten doe je maar buiten de sportschool of in de kantine als die er is is mijn mening..

Overigens voor het geval iets verkeerd begrepen wordt in dit verhaaltje, ik ben geen racist.

Laatst bewerkt:

Ben aan het trainen en het was vrij rustig qua mensen...Komen er drie gasten aan die als warming up even gaan hardlopen...ze waren ondertussen druk in gesprek en het ging van normaal praten tot echt schreeuwen naar elkaar wat tot behoorlijke irritaties leidde bij meerdere mensen..

Ik ben zeker niet de grootste maar dacht van agh, laat ik eens vragen of het wat zachter kan aangezien niemand anders het deed...Ik vraag het, krijg je een antwoord van: tsss hola we praten gewoon..ga weg..wie denk je wel niet dat je bent..Denk je dat je stoer bent kleintje...

Dus ik rustig van: Ik vraag het op een normale manier en door jullie overdreven reacties zijn bepaalde dingen wel te begrijpen in de samenleving..Op een normale vraag kan je gewoon normaal reageren..

Stappen ze af komen ze naar me toe met de melding van, kom maar terug als je groot en gespierd bent, dan kan je ons misschien aan...

Ben niet de grootste maar heb jaren op thai boksen gezeten, wijk niet snel voor iemand en ga zeker een confrontatie niet uit de weg dus ik bleef staan...Zie ik ineens keer 2 schaduwen verschijnen achter me... En jawel de echte grote BB'ers hadden alles gevolgd en kwamen zich even melden..heb me overigens nog nooit zo klein gevoeld hahahaha...

Wel handig als je zo groot bent, ze zeiden niks, maar toch gingen ze er alle drie vandoor..met de mededeling vanaf de uitgang dat ze me nog wel eens tegenkwamen...Agh ja, die kans is vrij groot als je in dezelfde sportschool traint...

Uitgebreid praten doe je maar buiten de sportschool of in de kantine als die er is is mijn mening..

Overigens voor het geval iets verkeerd begrepen wordt in dit verhaaltje, ik ben geen racist.

Hahaha,
Wat een beunhazen, een beetje praten kan wel maar als ze echt overdreven debiel doen mag je het heus wel netjes vragen/zeggen;) Reactie van die gozers slaat ook nergens op

Ja vind ik ook. Kijk het nadeel is mijn postuur. Dus daarom waren die grote mannen wel handig!!!

Geloof het of niet, maar ik werk in de weekend ook als portier bij een grote uitsgaansgelegenheid..Tis maar goed dat ik goed kan praten, goed ben ik vechten en niks uit de weg ga, want qua verschijning is het niet echt indrukwekkend..Ja ik weet het om jullie te plezieren zou ik nu alvast mijn foto's moeten plaatsen maar die aanslag op jullie lachspieren gun ik jullie zeker NOG niet..Ik hoop over een paar maanden wat progressie foto's te kunnen plaatsen en dan komt mijn "oude" postuur er ook wel bij te staan...

ken ze ook wel, van die gasten die om elke opmerking van de ander overdreven lachen....

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ja vind ik ook. Kijk het nadeel is mijn postuur. Dus daarom waren die grote mannen wel handig!!!

Geloof het of niet, maar ik werk in de weekend ook als portier bij een grote uitsgaansgelegenheid..Tis maar goed dat ik goed kan praten, goed ben ik vechten en niks uit de weg ga, want qua verschijning is het niet echt indrukwekkend..Ja ik weet het om jullie te plezieren zou ik nu alvast mijn foto's moeten plaatsen maar die aanslag op jullie lachspieren gun ik jullie zeker NOG niet..Ik hoop over een paar maanden wat progressie foto's te kunnen plaatsen en dan komt mijn "oude" postuur er ook wel bij te staan...

ben ook portier geweest (lekker bij coïtusclub:))

hahaha das een betere locatie idd..Maarja bij mij geld toch, alleen kijken..heb al tig jaar een vriendin..Maar er valt genoeg te zien..De collega met wie ik werk is te vergelijken met jouw postuur..Das soms wel handig...

dus jouw stats kloppen niet ?

laatste tijd zijn er een paar polen / russen weet ik veel bijgekomen, en die staren heel de tijd naar iedereen die iets of wat gewicht verzet. Krijg er zenuwen van gewoon

aah gespierd ik d8 dat jij letterlijk groot bedoelde
my bad :o

Zeur niet zo oudwijf. Stop in-ear doppen in je oor met wat harde bass en ga trainen.
Niks lijd mij af als ik train.

Damn. :eek:

heb een hekel aan die mensen, die te lang bij apparaten blijven hangen, omdat ze meer staan te ouwehoeren dan wat doen, en dan ook nog denken dat ze imposant bezig zijn en na elke fokking in de spiegel staan te kijken alsof ze peer setje een kilo aankomen.. fokking uilen..

Constant aangestaard worden in de sporschool omdat je je helemaal kapotzweet

Mensen die zo overdreven aan het kreunen zijn tijdens een oefening. En als ik dan kijk met wat voor babygewichtje trainen snap ik helemaal niet waarom ze zoveel geluid moeten maken.

Mensen die je vreemd aankijken als je jezelf 100% geeft op een oefening als squatten en hierbij wat geluid maakt.
Als ik iemand tot het uiterste zie gaan heb ik er juist alleen maar respect voor en kan het me weinig schelen of het 'lage' gewichten zijn, hij/zij rood aanloopt of wat geluid erbij maakt.

Moet er wel bij zeggen dat je niet moet kreunen als je duidelijk nog 5 reps ermee kan doen aan het einde van je set :P

Mensen die onfris ruiken. Het is begrijpelijk dat je zweet als je aan het bikkelen ben, dat doe ik ook. Maar sommige mensen ruiken naar oud zweet alsof ze al een week niet gedouched hebben... brrrr

Terug
Naar boven