Gisteren was het helemaal leuk...
Ben aan het trainen en het was vrij rustig qua mensen...Komen er drie gasten aan die als warming up even gaan hardlopen...ze waren ondertussen druk in gesprek en het ging van normaal praten tot echt schreeuwen naar elkaar wat tot behoorlijke irritaties leidde bij meerdere mensen..
Ik ben zeker niet de grootste maar dacht van agh, laat ik eens vragen of het wat zachter kan aangezien niemand anders het deed...Ik vraag het, krijg je een antwoord van: tsss hola we praten gewoon..ga weg..wie denk je wel niet dat je bent..Denk je dat je stoer bent kleintje...
Dus ik rustig van: Ik vraag het op een normale manier en door jullie overdreven reacties zijn bepaalde dingen wel te begrijpen in de samenleving..Op een normale vraag kan je gewoon normaal reageren..
Stappen ze af komen ze naar me toe met de melding van, kom maar terug als je groot en gespierd bent, dan kan je ons misschien aan...
Ben niet de grootste maar heb jaren op thai boksen gezeten, wijk niet snel voor iemand en ga zeker een confrontatie niet uit de weg dus ik bleef staan...Zie ik ineens keer 2 schaduwen verschijnen achter me... En jawel de echte grote BB'ers hadden alles gevolgd en kwamen zich even melden..heb me overigens nog nooit zo klein gevoeld hahahaha...
Wel handig als je zo groot bent, ze zeiden niks, maar toch gingen ze er alle drie vandoor..met de mededeling vanaf de uitgang dat ze me nog wel eens tegenkwamen...Agh ja, die kans is vrij groot als je in dezelfde sportschool traint...
Uitgebreid praten doe je maar buiten de sportschool of in de kantine als die er is is mijn mening..
Overigens voor het geval iets verkeerd begrepen wordt in dit verhaaltje, ik ben geen racist.