MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Al zou ik als Jay Cutler worden, ik zou altijd bescheiden blijven en niet gaan lopen patsen en dan aas ontkennen

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

mjah als je op een gegeven moment een berg massa hebt, en je loopt gewoon normaal kom je als nog patserig over op mensen die niet in de krachtsport zitten. en ze gaan je dan alsnog vragen voor AAS gebruik.

do the math

mjah als je op een gegeven moment een berg massa hebt, en je loopt gewoon normaal kom je als nog patserig over op mensen die niet in de krachtsport zitten. en ze gaan je dan alsnog vragen voor AAS gebruik.

do the math

Idd als je zoveel massa hebt dan loop je automatisch als een gorilla, en door die grote lats lijkt het voor onwetenden ook alsof je bewust breed loopt.

Er woont hierzo een macho vent en ik zag hem eens bij de Gym.
Hij trainde dus in zijn jas, broek en na een tijdje werd het dus warm en deed hij het uit. Je zag daarna zijn ecto-armen! :eek:

Idd als je zoveel massa hebt dan loop je automatisch als een gorilla, en door die grote lats lijkt het voor onwetenden ook alsof je bewust breed loopt.

Ik zag laatst iemand in de disco, die wel groot van zichzelf was en echt super breed liep in een tanktop/hemd maar hij was helemaal niet echt gespierd, echt een dwaas. Dacht echt dat ie de baas was, deed ie daarna nog heel stoer zn zonnebril op.. maar dat is weer een ander verhaal.

Wat ik bedoelde met stoer doen is meer flexende foto's op hyves zetten, opscheppen over hoe goed je lichaam eruit ziet in de gym, mensen afkraken dat ze minder snel dan hij groeien en dan zeggen ik ben deze maand al 5 kilo aangekomen en jij maar 1 (voorbeeld)..

Ik vind dat AAS gebruikers zelf moeten weten of ze ervoor uitkomen. Echter vind ik het wel bullshit dat ze dan doodleuk zeggen dat ze helemaal niks gebruiken, houd het dan simpel en geef gewoon de basis. AAS resultaten van de meerderheid zijn niet eens zo schokkend en die zou je naturel kunnen evenaren.

Bij mij op het werk loopt een poolse buffel rond. Maar als je ziet hoe hij er een jaar geleden uitzag en dat vergelijkt met nu, zijn armen zijn serieus 3x zo groot, striemen van hier tot Tokio, en beweert anti-creatine/whey te zijn omdat dat chemische troep is... tja, dan begin ik me af te vragen hoeveel GH er in die cornflakes in Polen zit:p

Het is te warm op mijn gym. Alles wat je vastpakt plakt en kleeft. De lucht is gewoon te warm en te vochtig. Ik krijg er steeds minder zin in hierzo.

do the math

Same shit man kom vaak ook mensen tegen die ik lang nie gezien heb vragen ook allemaal of ik aan de AAS zit ik vat het maar op als een compliment

Zijn er echt mensen die andere afkraken over het feit dat ze te weinig kilo's zijn aangekomen? :O

Gelukkig zijn die mensen niet in mijn gym!

Het is te warm op mijn gym. Alles wat je vastpakt plakt en kleeft. De lucht is gewoon te warm en te vochtig. Ik krijg er steeds minder zin in hierzo.
Same here ook te weinig frisse lucht echt geen lekkere trainingstijd in de zomer in een gym zonder airco..

Jongens, het is pas net 20 graden. Ga maar 's met 30 graden zwaar squatten. Dan klaag je nooit weer.

Zijn er echt mensen die andere afkraken over het feit dat ze te weinig kilo's zijn aangekomen? :O

Gelukkig zijn die mensen niet in mijn gym!

In de gym niet, maar hier in vele topics wel, lekker anoniem he dan kan dat wel.

Een enkele keer kraak ik wel eens iemand af, maar die pretendeert dan de "goedste" te zijn. Ja juist de goedste! Zo übervervelend zijn die gasten, liggen mijlen-ver achter de besten.

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Want als jij gaat kuren zeg je natuurlijk tegen iedereen die vraagt hoe je zo gespierd bent geworden dat je AAS gebruikt. Denk is na man, hoezo zouden ze tegen een vreemd iemand gaan zeggen dat ze AAS gebruiken?

Waarom niet?
Een nadenkende Bodybuilder heeft daar respect voor, als tenminste ook flinke groei in VVM en kracht het gevolg is geweest.
Gebruikers trainen meestal stukken harder en zwaarder om de effecten van AAS ook daadwerkelijk te krijgen of benutten.
Met te weinig of te slappe training heeft AAS geen enkel voordeel, maar dat soort gebruikers zijn er ook, blijven spuiten en slikken en gainen weinig of niets, aasjunkies..

Laatst bewerkt:
Dumbbells tot 30kg en als je zwaarder wilt gaan moet je van die k*t-stangetjes zelf opbouwen. Die kan je niet normaal met je been omhoog wippen en hebben een grip die dunner dan die van een barbell is.

Waarom niet?
Een nadenkende Bodybuilder heeft daar respect voor, als tenminste ook flinke groei in VVM en kracht het gevolg is geweest.
Gebruikers trainen meestal stukken harder en zwaarder om de effecten van AAS ook daadwerkelijk te krijgen of benutten.
Met te weinig of te slappe training heeft AAS geen enkel voordeel, maar dat soort gebruikers zijn er ook, blijven spuiten en slikken en gainen weinig of niets, aasjunkies..

Een nadenkend mens snapt dat als je bepaalde middelen gebruikt het beter voor je reputatie, carrière en je toekomst is om dat voor je te houden. Heeft niets te maken met het respect wat je daar voor krijgt.

Jongens, het is pas net 20 graden. Ga maar 's met 30 graden zwaar squatten. Dan klaag je nooit weer.

zat ooit is in een ondergrondse zaal waar het 45 graden was. geen lucht enkel een deur die naar boven leide. amper ventilatie dus. ga daar maar is trainen. dan klaag je idd nooit meer met 20 graden!

Een nadenkend mens snapt dat als je bepaalde middelen gebruikt het beter voor je reputatie, carrière en je toekomst is om dat voor je te houden. Heeft niets te maken met het respect wat je daar voor krijgt.

mijn bescheiden mening is, dat als je begint te gebruiken je niet meer van een hobby kan spreken; maar van een te hoge prestatiedrang.

hier zitten muggeziften over bakje kwark meer of minder, een beetje teveel kh's of teveel zout in het eten... maar dan zo'n ongezonde stoffen in hun lichaam rammen...

velen zullen mijn mening niet delen, da's hun zaak :cool:

mijn bescheiden mening is, dat als je begint te gebruiken je niet meer van een hobby kan spreken; maar van een te hoge prestatiedrang.

hier zitten muggeziften over bakje kwark meer of minder, een beetje teveel kh's of teveel zout in het eten... maar dan zo'n ongezonde stoffen in hun lichaam rammen...

velen zullen mijn mening niet delen, da's hun zaak :cool:

Puur interesse: sinds wanneer is AAS ongezond? (doe me eens een onderbouwde mening...)

Ik stond vandaag voordat de groepsles begon te praten met iemand. Ik had mijn handen in mijn zij, knijpt zo'n ouw vel me in mijn bovenarmen 'en...hoe is 't met je krachttraining?'.??? Ben je zwanger zit ook iedereen ongevraagd aan je buik, krijg je dit...:mad:

Puur interesse: sinds wanneer is AAS ongezond? (doe me eens een onderbouwde mening...)
Nou, je pik wordt er kleiner van, dat is toch allesbehalve goed? Oh wacht:p

Ik stond vandaag voordat de groepsles begon te praten met iemand. Ik had mijn handen in mijn zij, knijpt zo'n ouw vel me in mijn bovenarmen 'en...hoe is 't met je krachttraining?'.??? Ben je zwanger zit ook iedereen ongevraagd aan je buik, krijg je dit...:mad:
Zo heb ik ook weleens random collega's die dan even in je arm knijpen of op je borst drukken... Nu ben ik dan wel een man haha, maar toch. Gelukkig is het niet al te vaak maar daar kunnen ze maar beter mee stoppen voordat ik een op Dynamic Effort gerichte horizontale bench press uitoefen:p Het ene moment moet je nog uitkijken dat je niet voor weet ik veel wat wordt uitgemaakt als per ongeluk iemand aanraakt en het andere moment zit men doel bewust aan je... wtf.

Justin Bezem tijdens laatste setje deads.

'Baby, baby, baby ooooooh' in je oor werkt nou niet echt opfokkend.

Terug
Naar boven