AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Razzia, wat de duitsers hielden tijdens de 2e wereld oorlog, deden ze ook in Polen. Zag van de week een programma over de ergste hooligans ter wereld, die zaten daar in een low-life Pools stadje, 2 ploegen in die stad hebben letterlijk moorden bij de tegenpartij gepleegd. Heel de stad word afgezet bij een wedstrijd en de ME staat standaard klaar met niet minder dan shotguns. Ze legden uit dat ze gewoon tekeer gaan als de Duitsers tijdens een razzia.
Die Polen weten dus wel wat dat is.
Bij ons ook veel van die teringhonden. Staan je aan te kijken, zeggen niets, niet eens hoi of dag en praten alleen maar Pools als ze je aankijken tegen elkaar.
Zeg eens "Przepraszam, byłem zajęty" tegen ze. :)

Al zou ik het willen, zou ik niet eens weten hoe je het uitspreekt. Haha, en ik zal wel een helm opzetten als ik dat zeg of vast klaarstaan om weg te rennen :D

als mijn trainingsmaatje te veel lult in de sportschool waardoor de training niet opschiet

Laatst bewerkt:
De ecto's van 70kg in die beweren dat er geen binnenkant borst bestaat omdat bepaalde studies dit uitwijzen. Ze hebben het al aangenomen als de waarheid zonder ooit wat zelf ondervonden te hebben. Alles overgenomen van andere n00bs van het forum. Er zijn nog zoveel dingen in het menselijk lichaam waar men geen moer van snapt, neem nou bijv. de kaatsu training, is ook zo'n typisch voorbeeld.

Razzia, wat de duitsers hielden tijdens de 2e wereld oorlog, deden ze ook in Polen. Zag van de week een programma over de ergste hooligans ter wereld, die zaten daar in een low-life Pools stadje, 2 ploegen in die stad hebben letterlijk moorden bij de tegenpartij gepleegd. Heel de stad word afgezet bij een wedstrijd en de ME staat standaard klaar met niet minder dan shotguns. Ze legden uit dat ze gewoon tekeer gaan als de Duitsers tijdens een razzia.
Die Polen weten dus wel wat dat is.
Bij ons ook veel van die teringhonden. Staan je aan te kijken, zeggen niets, niet eens hoi of dag en praten alleen maar Pools als ze je aankijken tegen elkaar.

k ben een pool en snap er heelemaal niks van wat ie bedoelt

k ben een pool en snap er heelemaal niks van wat ie bedoelt

Aangezien jij al op Dbb zit en de moeite neemt om nederlands te praten en het ook kan ben je sowieso al een goeie ;)
Maar die gasten bij mij iig... Pfff zwaar irritant man, alsof ze je ownen ofzo.

Aangezien jij al op Dbb zit en de moeite neemt om nederlands te praten en het ook kan ben je sowieso al een goeie ;)
Maar die gasten bij mij iig... Pfff zwaar irritant man, alsof ze je ownen ofzo.

Ben je sowieso al een goeie:D
In het Pools betekend dat weer iets onaardigs, goeie:D

Zegguuuhh :D

haha, dat zegt mn broer ook altijd tegen mij :P als je dat vaak doet word het rete irritant :s

mja, ik heb een hekel aan mensen die vlak voor je op een apparaat duiken en dan geen fl**ker uitvoeren.
ook dat mensen gaan staren naar je outfit(ik train zelf in under armour)
en aan gewichten die niet symetrisch op het rek hangen(maar dat ligt aan mij :P )

haha, dat zegt mn broer ook altijd tegen mij :P als je dat vaak doet word het rete irritant :s

mja, ik heb een hekel aan mensen die vlak voor je op een apparaat duiken en dan geen fl**ker uitvoeren.
ook dat mensen gaan staren naar je outfit(ik train zelf in under armour)
en aan gewichten die niet symetrisch op het rek hangen(maar dat ligt aan mij :P )

Wat wil je dan, Under Armour kleding dragen op 68 kilo, dan vraag je erom.

Zo irriteerde me vandaag aan 4 buitenlanders (leken marokanen of turken) ze waren max 18 jaar en stonden met zn 4e. eentje had gewoon zijn spijkerbroek aan en liep alleen maar interresant te doen bij zijn vrienden. Heeft geen gewicht aangeraakt maar toch. Die andere 3 zaten alleen maar naar andere mensen te kijken en probeerden dan ook maar 120 KG te bankdrukken wat uiteraard niet lukte. Tegen dit soort gedrag en groeperingen kan ik dus totaal niet en heb dan echt de neiging om ze met een halter in de nek te slaan :D

Wattefak is under armour?:scratch:

Edit laat maar, al gegoogled.

Laatst bewerkt:
Zo irriteerde me vandaag aan 4 buitenlanders (leken marokanen of turken) ze waren max 18 jaar en stonden met zn 4e. eentje had gewoon zijn spijkerbroek aan en liep alleen maar interresant te doen bij zijn vrienden. Heeft geen gewicht aangeraakt maar toch. Die andere 3 zaten alleen maar naar andere mensen te kijken en probeerden dan ook maar 120 KG te bankdrukken wat uiteraard niet lukte. Tegen dit soort gedrag en groeperingen kan ik dus totaal niet en heb dan echt de neiging om ze met een halter in de nek te slaan :D

wat hield je dan tegen:p

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Wattefak is under armour?:scratch:

Edit laat maar, al gegoogled.

pff had gewoon je vraag laten staan, nu heb ik het ook nog moeten googelen:(

Terug
Naar boven