Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

wat hield je dan tegen:p

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

pff had gewoon je vraag laten staan, nu heb ik het ook nog moeten googelen:(

+1 voor google :D

ik erger me een beetje aan mensjes die me aan zitten te gapen als ik bezig ben met squatten en 5x5 doe, dat vinden ze te lang blijkbaar... die blikken zijn dodelijk :|

Ik zit sinds kort in een nieuwe sportschool, en echt twee gasten lopen constant in de weg, echt niet normaal. Ben ik aan het deadliften, moet er precies iemand letterlijk 30 cm naast m'n barbell gaan dumbbell curlen, terwijl echt nog overal plek was. Even later gaat hij het kabel-station gebruiken wat een meter achter me is, terwijl er 8 kabelstations zijn waarvan er nog 6 vrij waren. Dit gebeurd dus echt elke keer. Ben je aan het squatten, zet hij zijn bankje vlak naast je en gaat daar wat doen. Als het nou druk was en er dus geen ruimte is, kan ik het me voorstellen, maar zelfs met een half lege sportschool doen ze het. Super irritant, gaat de hele training zo door.

Daar zou ik niet zo moeilijk over doen Rock, zou gewoon luchtig en humorvol vragen waarom hij zo dichtbij gaat staan terwijl er overal ruimte zat is.

Ik zit sinds kort in een nieuwe sportschool, en echt twee gasten lopen constant in de weg, echt niet normaal. Ben ik aan het deadliften, moet er precies iemand letterlijk 30 cm naast m'n barbell gaan dumbbell curlen, terwijl echt nog overal plek was. Even later gaat hij het kabel-station gebruiken wat een meter achter me is, terwijl er 8 kabelstations zijn waarvan er nog 6 vrij waren. Dit gebeurd dus echt elke keer. Ben je aan het squatten, zet hij zijn bankje vlak naast je en gaat daar wat doen. Als het nou druk was en er dus geen ruimte is, kan ik het me voorstellen, maar zelfs met een half lege sportschool doen ze het. Super irritant, gaat de hele training zo door.

Anders luchtje op doen?!:cool:

Snap wel dat het irritant is...Misschien kan je de barbell een keertje wat meer zijn kant op laten stuiteren?! richting zijn tegen ofzo?:D

Daar zou ik niet zo moeilijk over doen Rock, zou gewoon luchtig en humorvol vragen waarom hij zo dichtbij gaat staan terwijl er overal ruimte zat is.

Ahja, die gozer vind zichzelf nogal wat volgens mij. Toen ik net in de sportschool kwam kreeg ik wel een "Hey" van bijna iedereen, en nu na een paar weken is hij de enige die me niet aankijkt of niets zegt als ik binnen kom. Niet dat dat hoeft van mij, maar als hij me blijkbaar niet moet snap ik ook niet waarom hij zo lekker dicht bij me wil staan. Hij is er ook zo eentje die als het druk is keihard met z'n kauwgum gaat staan te klappen zodat iedereen even naar hem kijkt. Blijkbaar krijgt hij thuis aandacht te kort, wat ik me dan wel weer kan voorstellen.

Anders luchtje op doen?!:cool:

Snap wel dat het irritant is...Misschien kan je de barbell een keertje wat meer zijn kant op laten stuiteren?! richting zijn tegen ofzo?:D

Heb ik ook al aan gedacht :D Ik was een keer overhead tricep extension aan het doen met een touwtje, en toen moest hij blijkbaar ook 4 keer voor me langs lopen. Daarna was ik het zat en strekte ik me even extra, zodat hij lekker met volle kracht het touwtje in zijn rug kreeg. Daarna deed hij het niet meer, maar goed...de trainingen daarna weer wel :D

Alpha male gedrag, makkelijk op te lossen door als je gaat banken, hem te vragen mee te doen.

En hem dan flink ownen natuurlijk..:D

Daarna zal hij je mijden als de pest, bang dat je weer vraagt of hij een paar setjes mee wil doen.:)

hij wilt wel nken denk ik :dunno:

Alpha male gedrag, makkelijk op te lossen door als je gaat banken, hem te vragen mee te doen.

Daarna zal hij je mijden als de pest, bang dat je weer vraagt of hij een paar setjes mee wil doen.:)

Is leuker met squatten vind ik.

Wat ik irritant vind in mijn sportschool, is dat er maar 6 schijven van 20kg zijn.
(dan nog 6 van 10kg, 8 van 5 etc).. en het is er meestal redelijk druk.

Dus vaak sta je op gewichten te wachten als je een barbell oefening wil doen.

Vragen of ze meer schijven willen aanschaffen?

Ik vind het vooral vervelend als ik aan het deadliften ben iedereen kijkt alsof ik iets doe wat verboden is :')
Veel vragen waarom ik dat doe, ik leg alles netjes uit, ze zijn overtuigd, maar nog steeds zie ik ze niet squatten/deadliften.
Slechts een enkeling squat/deadlift, terwijl we een geniaal hok hebben met allemaal free weights (lekker rustig, dat wel)

Is leuker met squatten vind ik.

Jep kan natuurlijk ook..:)

Vragen of ze meer schijven willen aanschaffen?

Ik vind het vooral vervelend als ik aan het deadliften ben iedereen kijkt alsof ik iets doe wat verboden is :')
Veel vragen waarom ik dat doe, ik leg alles netjes uit, ze zijn overtuigd, maar nog steeds zie ik ze niet squatten/deadliften.
Slechts een enkeling squat/deadlift, terwijl we een geniaal hok hebben met allemaal free weights (lekker rustig, dat wel)

Niemand wijzer maken, anders is dat hok niet meer zo rustig en sta je zelf te wachten tot je een keer mag..:p

Jep kan natuurlijk ook..:)

Niemand wijzer maken, anders is dat hok niet meer zo rustig en sta je zelf te wachten tot je een keer mag..:p

Doe ik vanaf april niet meer inderdaad.

Wachten is niet vervelend als er flinke gewichten worden gebruikt, wel als ze met 5kg aan elke kant partial squats maken.

Een getinte dude die maat XL heeft, in een tanktop van maatje S loopt. Over de top staat te flexen in de spiegel en een TE gaye TE grote wijvenzonnebril opheeft (wtf, in de sportschool?) En hij had oordoppies in, en begon een beetje populair te dansen om de paar minuten voor enkele seconden. Serieus.. what the ****. Ik ben even helemaal van slag.

Mensen die zeggen dat ze bij de bench bv 50 elke kant nemen, terwijl ze eigenlijk nog geen halve oefening uitvoeren.

:mad:20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
:mad:

Lol, zo ben ik dan ook weer niet. Trouwens, bankdrukken met halve reps is daar helemaal hot!

Sowieso wazige figuren daar. Van de week was er een gozer van een jaar of 26/27 aan het bankdrukken met 25kg aan elke kant aan de stang, dus 70kg totaal. Zit hij eerst een heel stoer verhaal op te hangen dat hij normaal sets draait met 120kg, maar dat hij vandaag even rustig aan doet. Vervolgens faalt hij op de 7e rep met 70kg :roflol:

:mad:20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
:mad:
ik snap je irritatie heel goed hoor!;)
ik vind het alleen wel grappig dat je 20 jarige knaapjes zegt terwijl je 16 bent*P

En allemaal aanstaren joh als ik 20 kilo meer doe!

Behalve dat de muziek elke keer hetzelfde is irriteer ik me vrij weinig, tenzij er een groepje superdudes komt die met zwembroeken en op hun slippers trainen :P

Terug
Naar boven