AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

bruten, oftewel kerels die weten dat ze groot zijn en er alles aan doen dit aan iedereen te laten weten. Dit bederft voor mij soms de liefde voor trainen

Iemand die naast je de hele tijd van die whey scheten aan het laten is!

Waar ik me aan erger is.

1.mensen die 30 min met de BP bezig zijn, fijn als je voordat je gaat trainen 30 min moet wachtten op een opa die gaat benchen.
2. Mensen die alleen armen, borst en buik trainen en dan stoer gaan doen dat ze grote armen hebben.
3 Mensen die stoer gaan doen omdat ze al 10 jaar trainen. maar nog steeds heel skinny zijn.
4 Mensen die je aanstaren bij squaten of grapjes maken zodat het bijna fout gaat.
5. Kreunende mensen met 8 kg dumbbells
6. En tja 2 mensen die 1 aparaat bezet houden voor een half uur.
7. Stinkende mensen
8. Mensen/instructeurs die zo druk in gesprek zijn dat ze niet even kunnen spotten bij benchpress 30 sec.

kan zo nog wel ff doorgaan maarja, ik train rustig door:P

Het is er uit:D

Laatst bewerkt:
Heb het heel chill. Rustige sportschool, slechts een handjevol gebruiken het squatrek en de olympische stangen. Lekker ruim, weinig gezeik. Goedkoop.

Minpunten zijn de muziek, geen bumper plates, waardeloze instructeurs die langslopen, half kijken en dan zeggen dat ik door de knieën moet terwijl ik een SLDL aan het doen ben.
+ Eigenaar en eigenaresse van sportschool zijn heel erg aardig!

Vandaag (ik was aan het fietsen, cutten he) keek ik uit op de zaal beneden en ik zag een vrouw crunches doen op de hyperextension, zag er echt niet uit. Maar hé, ik beoordeel mensen niet op hun oefeningen, ze moeten doen waar ze zich goed bij voelen.

Mensen die niet goed spotten :(

En dat er maar 1 olympic barbell en 1 EZ bar is :(

Voor de rest chille mensen daar, geen last van de instructeurs behalve als ik buikspieroefeningen doe want ja, als je hem zo doet kan je hem NOG meer voelen!!!!1!!!11!!

Waar ik me aan erger is.

1.mensen die 30 min met de BP bezig zijn, fijn als je voordat je gaat trainen 30 min moet wachtten op een opa die gaat benchen.
2. Mensen die alleen armen, borst en buik trainen en dan stoer gaan doen dat ze grote armen hebben.
3 Mensen die stoer gaan doen omdat ze al 10 jaar trainen. maar nog steeds heel skinny zijn.
4 Mensen die je aanstaren bij squaten of grapjes maken zodat het bijna fout gaat.
5. Kreunende mensen met 8 kg dumbbells
6. En tja 2 mensen die 1 aparaat bezet houden voor een half uur.
7. Stinkende mensen
8. Mensen/instructeurs die zo druk in gesprek zijn dat ze niet even kunnen spotten bij benchpress 30 sec.

kan zo nog wel ff doorgaan maarja, ik train rustig door:P

Het is er uit:D

Waarom moet je als je traint in de sportschool een bb'er zijn?

Bumperplates die je niet mag gebruiken waarvoor ze dienen :dunno:
Geen eigen drank toegelaten in de zaal :rolleyes:
De kleedkamer die al enkele weken niet gekuisd wordt en die ook niet verlucht kan worden. Af en toe even stofzuigen en dweilen is blijkbaar te veel werk.
Mensen die hun niet afdrogen aan de douche waardoor ik een halve spagaat maak wanneer ik uitschuif in hun plas water die niet te zien is omdat er amper verlichting is.
Niemand die zn gewichten weg legt.
Ongevraagd, fout advies :no:

Waarom moet je als je traint in de sportschool een bb'er zijn?

Dat zijn mensen die zeggen dat ze aan bodybuilding doen, maar heel weinig vooruitgang hebben geboekt in een heel lang tijdsbestek. Kan een reden hebben zoals blessure o.i.d... maar dat was niet het geval. En stoer komen doen van hee ik ben ook bodybuilder hoe train jij bla bla. En dan stel je vragen waar ze geen benul hebben wat het betekent...

Blubberbollen die lange verhalen ophangen over hoe goed Creatine is...

1. K*t muziek ..
2. Mensen die het denken..
3. Oude mensen die het denken..
4. Geen lekkere wijven :(..
5. Gewichten overal laten slingeren.
6. Zaad dodende wijven.
7. Mensen die naast je gaan staan, dezelfde oefening doen met een hoger gewicht.
8. Mensen die een oefening doen met een uitvoering waar aan je al kan zien dat het VEELS te zwaar voor ze is.

Maar voor de rest boeit het me geen reet, Ipodje in, Disturbed aan en gaan.

Dat herken ik, ben vaak meer bezig met gewichten bij elkaar zoeken dan het echt gebruiken er van..
Gelukkig is dat bij ons opgelost, de eigenaar heeft nummertjes geplakt en nu legt iedereen de gewichten terug op de juiste plaats. En er staat ook bij in het groot: gelieve de gewichten op de juiste plaats terug te leggen. Dus misschien kan je het eens voorstellen?

Gelukkig is dat bij ons opgelost, de eigenaar heeft nummertjes geplakt en nu legt iedereen de gewichten terug op de juiste plaats. En er staat ook bij in het groot: gelieve de gewichten op de juiste plaats terug te leggen. Dus misschien kan je het eens voorstellen?
dat is in mijn sportschool ook. maar nog laten ze het slingeren

Zoals de meeste mensen hier irriteer ik me eigen ook aan een paar dingen in mijn gym.

-Mensen die zonder handdoek trainen en een bezweten apparaat/bank achterlaten. :mad:
-Als ik raar word aangekeken omdat ik bezig ben met Squat of Deadlift.
-Zwembroeken, petjes, slippers etc.
-Aan zo'n eikel die steeds niks opruimt wat hij gebruikt. (een supaahdude)
-Mensen die tussen je sets vragen hoe vaak je nog moet. Of sowieso mensen die tegen je praten.

Aan de slechte muziek, pratende mensen irriteer ik me totaal niet, zolang ze maar niet recht voor mijn neus staan te praten.
Doe altijd oordopjes in, volume flink hard en trainen!
En de supaaahdude's die de oefeningen verkeerd doen, nog nooit een beenoefening hebben gedaan en waarschijnlijk niet eens weten wat Deadlift is stoor ik me ook al niet aan.
Ik heb er namelijk geen last van als hun 65 kilo blijven wegen

Aan de ene kant ben ik opzicht best blij met deze sportschool omdat er buiten mij maar 2 andere mensen echt serieus trainen, zijn overigens 2 Polen. Ze spreken gelukkig Engels dus de communicatie gaat goed, en zoals ik hier heb gelezen dat Polen alleen maar praten en onnodig de apparaten bezet houden is bij hun gelukkig niet het geval.

En al het ijzer ligt in een aparte ruimte dus daar sta je hooguit met 3 mensen, dus de kans dat ik ergens op moet wachten is maar klein. :) Vaak sta ik daar helemaal in mijn eentje! Al het ijzer is dan mooi van mij. :D
Ja er komen af en toe paar supaaahdude's langs om te 'trainen' en dan als ze klaar waren met bankdrukken lieten ze de gewichten gewoon hangen, dus ik zei er iets van kreeg ik een grote bek terug. ???
Volgende keer lieten hun het weer hangen begonnen die 2 Polen iets in het Pools te roepen. Zal niet weten wat, maar klonk niet vriendelijk. :D
Nog maar 1 supaaahdude die de ijzer niet opruimt.

Terug
Naar boven