Op wat voor een manier beïnvloed dit jouw training?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij beest, ik wil jou zijn20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
![]()
Op wat voor een manier beïnvloed dit jouw training?

20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
![]()
ik kies gewoon voor nummer 3 dan1) mep die kerel
2) mep de vriendin
3) neem de vriendin mee naar je woonplaats
volgorde kies je zelf

Lol, zo ben ik dan ook weer niet. Trouwens, bankdrukken met halve reps is daar helemaal hot!
Sowieso wazige figuren daar. Van de week was er een gozer van een jaar of 26/27 aan het bankdrukken met 25kg aan elke kant aan de stang, dus 70kg totaal. Zit hij eerst een heel stoer verhaal op te hangen dat hij normaal sets draait met 120kg, maar dat hij vandaag even rustig aan doet. Vervolgens faalt hij op de 7e rep met 70kg![]()

gaat die iemand die een oefening gewoon goed uitvoerde vertellen hoe hij het wel niet moet doen. en zelf alleen maar armen + borst trainen 

)
.
Damn zo te lezen heb ik het aardig chill bij mijn sportschool.
Af en toe dat keer de bankjes bezet zijn en dat iemand daarvan rustig op een apparaat zit.
Voor de rest let ik op weinig mensen, behalve degene natuurlijk die teveel gewicht willen pakken en daardoor hele oefening, elke setje cheaten.
Met tricep pulldown je rug gebruiken om eerste stuk te overbruggen en dergelijke![]()

en sommige zijn best lekker 
+1Damn zo te lezen heb ik het aardig chill bij mijn sportschool.
Af en toe dat keer de bankjes bezet zijn en dat iemand daarvan rustig op een apparaat zit.
Voor de rest let ik op weinig mensen, behalve degene natuurlijk die teveel gewicht willen pakken en daardoor hele oefening, elke setje cheaten.
Met tricep pulldown je rug gebruiken om eerste stuk te overbruggen en dergelijke![]()
lucky you
Nouja over 3 weekjes zal het hier ook wel weer normaal zijn.
die 3 weken gratis actie heeft 1 voordeeltje, komen nu meer chicksen sommige zijn best lekker
![]()

Ughum, dit komt zo kinderlijk over. Je gaat toch niet om die reden naar de sportschool?
BTW, nu ik dit topic zo doorlees.. heb ik echt een fijne sportschool. Vooral van 11.00 t/m 14.00 is het echt lekker rustig bij ons.![]()

Want dan voel je je zo bekeken. Maar gelukkig doet niet iedereen dat!