XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

:mad:20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
:mad:
jij beest, ik wil jou zijn

Laatst bewerkt:
Van die mafketels die dom zitten te kijken als ik m´n chickie van het strand meeneem naar de gym om ff indruk te maken.:mad:

:mad:20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
:mad:

1) mep die kerel
2) mep de vriendin
3) neem de vriendin mee naar je woonplaats

volgorde kies je zelf

Ik vind het irritant als mensen niet hard trainen met spullen die ik nodig heb om wel hard op of mee te trainen. Vooral als ze daar nog eens heel lang over doen ook. Als je geen zin hebt om je best te doen, blijf dan lekker thuis in plaats van mijn training te verpesten, want ik doe wel mijn best en boek wel vooruitgang. De mensen die ik bedoel komen al jaren en zien er nog steeds hetzelfde uit, omdat ze niks doen en alleen maar voor zich uit staren. Zo dat is eruit, haha.

1. Ectos die breed wandelend naar de halters gedeelte gaan om daar 30 min te trainen, en dan doorgaan. Het irriteerd mij gewoon dat die personen na 7 maand nog altijd nie veranderd zijn qua lichaamsbouw maar toch fel willen doen.

2. Mensen met sandalen, kom aan het is puffen in de gym de meeste zweten zich kapot en dat heb je ene naast jouw met stinkende voeten in SANDALEN FUUUUUUUUUUU!!!.

3. Superdudes die met 2 komen en een kwartier een toestel bezet houden door te praten over gisteren en wat ze vandaag allemaal gaan doen.

4. campers!! mensen die achter jouw of voor u komen staan wachtend tot je gedaan hebt. Hier krijg ik echt het meeste schijt van, laat eens mens rustig zijn ding doen!

5. Dit is meestal wanneer ik de vroege shift heb maar dan komen blijkbaar alle senioren samen naar de gym en zijn alle gewone toestelen, rug en buikspieren bezet.

Lol, zo ben ik dan ook weer niet. Trouwens, bankdrukken met halve reps is daar helemaal hot!

Sowieso wazige figuren daar. Van de week was er een gozer van een jaar of 26/27 aan het bankdrukken met 25kg aan elke kant aan de stang, dus 70kg totaal. Zit hij eerst een heel stoer verhaal op te hangen dat hij normaal sets draait met 120kg, maar dat hij vandaag even rustig aan doet. Vervolgens faalt hij op de 7e rep met 70kg :roflol:

Hahahaha...:p

Ik irriteer me aan zo'n kereltje van 16 die denkt dat hij heel wat is terwijl die 6 kilo curlt :o gaat die iemand die een oefening gewoon goed uitvoerde vertellen hoe hij het wel niet moet doen. en zelf alleen maar armen + borst trainen :rolleyes:
owja en de "ik train geen benen want ik voetbal toch al" opmerkingen en die slippers natuurlijk :o

Word echt te gek nu, er is zo'n 3 weken gratis trainen actie bij de sportschool. Echt alle gappies komen massaal trainen en na 3 weken zie je ze nooit meer. Ben blij als het 15 augustus is. (dan is die actie voorbij :D)

Damn zo te lezen heb ik het aardig chill bij mijn sportschool.
Af en toe dat keer de bankjes bezet zijn en dat iemand daarvan rustig op een apparaat zit.
Voor de rest let ik op weinig mensen, behalve degene natuurlijk die teveel gewicht willen pakken en daardoor hele oefening, elke setje cheaten :P.
Met tricep pulldown je rug gebruiken om eerste stuk te overbruggen en dergelijke :P

Af en toe dat keer de bankjes bezet zijn en dat iemand daarvan rustig op een apparaat zit.
Voor de rest let ik op weinig mensen, behalve degene natuurlijk die teveel gewicht willen pakken en daardoor hele oefening, elke setje cheaten :P.
Met tricep pulldown je rug gebruiken om eerste stuk te overbruggen en dergelijke :P

lucky you :D
Nouja over 3 weekjes zal het hier ook wel weer normaal zijn.
die 3 weken gratis actie heeft 1 voordeeltje, komen nu meer chicks:D en sommige zijn best lekker :cool:

Heb echt nergens last van in mijn sportschool, altijd leuke mensen leuke sfeer en iedereen doet zijn ding en helpt elkaar

Hehe nog even geduld dus Barry, chicks zijn altijd leuk in de sportschool. Moet toch iets te doen hebben als je rust he :P.

Dat mensen je helpen merk ik gelukkig ook in mijn sportschool, betekend voor mij dat ik kan gaan leren deadliften :D

+1
Heb gewoon mogelijkheid tot alles wat ik nodig heb op het moment dat ik het nodig heb.
Er zijn wel van die superdudes bij mij op de sportschool maar die trainen gewoon "serieus". Weliswaar alleen aan het curlen etc. Maar ze staan mij überhaupt niet in de weg.

Enig minpuntje zijn de paupers die de hele tijd door blijven lullen en een beetje de stoere ventjes aan het uithangen zijn. Achja, hoort erbij.

lucky you :D
Nouja over 3 weekjes zal het hier ook wel weer normaal zijn.
die 3 weken gratis actie heeft 1 voordeeltje, komen nu meer chicks:D en sommige zijn best lekker :cool:

Ughum, dit komt zo kinderlijk over. Je gaat toch niet om die reden naar de sportschool?

BTW, nu ik dit topic zo doorlees.. heb ik echt een fijne sportschool. Vooral van 11.00 t/m 14.00 is het echt lekker rustig bij ons. :D

Ughum, dit komt zo kinderlijk over. Je gaat toch niet om die reden naar de sportschool?

BTW, nu ik dit topic zo doorlees.. heb ik echt een fijne sportschool. Vooral van 11.00 t/m 14.00 is het echt lekker rustig bij ons. :D

hij bedoelt denk ik dat het mooi is meegenomen;)

hij bedoelt denk ik dat het mooi is meegenomen;)

Achja... dan nog :p

Wij hebben op onze sportschool beneden een ruimte speciaal voor krachttraining en daar staat ook een gigantische spiegel waar je alles op kunt zien (full body). Enne, als ik daar dan sta ik en doe daar aan krachttrainig, word ik aangestaard door de mannen daar.. zo van 'je bent een vrouw, wat doe jij daar?'. Naja, zo komt het in ieder geval wel over, hehe. Dat kan ik soms echt irritant vinden. :p Want dan voel je je zo bekeken. Maar gelukkig doet niet iedereen dat!

Weinig schijven, dumbbells tot 34 kg en verschrikkelijke muziek. 9 van de 10 keer staat dezelfde k*t cd op en als ze al iets anders draaien dan is het nog slechter. Dat varieert dan van hele slechte R&B tot Jannes en ik heb er zelfs een keer 'kleine kokette Katinka'' gehoord.

http://www.youtube.com/watch?v=fGAHR5Azpq0&feature=related

Terug
Naar boven