XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Kom ik van vakantie af wil ik trainen! is de Sportschool dicht is terwijl hij eigenlijk open zou moeten zijn! De volgende keer ligt er een gratis baksteen door de ruit

Erg stinkende mensen!

dat het zo warm is
daarom train ik ook thuis

- Vandaag, alweer, een zo'n gozer van ongv. 20-25 jaar die alleen bovenlichaam traint, die zat me de heletijd aan te gape en te kijke hoe ik squats deed van 90kg die ik niet echt met moeite deed (hier komt zowieso troll over, mja boeiend) en hij kon het volgens mij maar echt niet geloven, het begon later irritant te worden zelfs, hij ging zelfs dichtbij zitten om te kijken of ik het echt goed deed... hier irriteerde ik mij dus aan :o

- Vandaag alweer, zo'n gozer van een jaar of 14 schat ik hem maximaal, die alleen z'n benen traint en gigantisch veel let op andere mensen.. hij zat me de hele tijd aan te kijken alsof hij coïtus wou ofzo.. ik had zoiets van DAMN gek, ik ben hetero.. en de hele tijd squatten voor m'n neus met zn kont helemaal naar achteren, bijna in m'n gezicht. Het begon zelfs irritant te worden, dus toen ben ik wat dichter naar hem toe gegaan om er wat van te zeggen alleen toen rook ik dat hij ongelooflijk stonk. BAH

:o

het gezeur dat mouwloze shirtjes niet mogen.

- Vandaag, alweer, een zo'n gozer van ongv. 20-25 jaar die alleen bovenlichaam traint, die zat me de heletijd aan te gape en te kijke hoe ik squats deed van 90kg die ik niet echt met moeite deed (hier komt zowieso troll over, mja boeiend) en hij kon het volgens mij maar echt niet geloven, het begon later irritant te worden zelfs, hij ging zelfs dichtbij zitten om te kijken of ik het echt goed deed... hier irriteerde ik mij dus aan :o

:roflol:
Troll! 90kg squatten op je 17e is onmogelijk.

:roflol:
Troll! 90kg squatten op je 17e is onmogelijk.

lol @ troll:p

en hoezo zou dat onmogelijk zijn?
ik sta goed, mn knieen gaan mn voeten niet voorbij, raar ?:rolleyes:

oja, er is ook zon gozer van 17 of 18 die kan 100+kg deadliften, kwam hier ergens op forum terecht, vriend:p

Ik zag vandaag iemand die met een peniskoker ging douchen.???:roflol:

^ hahha hij bedoelt het sacarcastisch.. 90 is niet uber veel.
en 100kg deadlift ook niet.

^ hahha hij bedoelt het sacarcastisch.. 90 is niet uber veel.
en 100kg deadlift ook niet.

nee daarom, ik dacht dus al; hoezo zegt hij dat .. :p

het was geen 100, het was erboven, ik weet niet meer wat, ongv 170 ofso .. tenminste best wat voor zon 17 jarige:D

lol @ troll:p

en hoezo zou dat onmogelijk zijn?
ik sta goed, mn knieen gaan mn voeten niet voorbij, raar ?:rolleyes:

oja, er is ook zon gozer van 17 of 18 die kan 100+kg deadliften, kwam hier ergens op forum terecht, vriend:p

Sarcasme. En ben je nou serieus of wat? Zijn meerdere 18 jarige hier die zo'n 220kg deadliften en ik squatte ook 3x160 diep op me 17e.

Één of andere blonde doos die precies op de fiets naast mij moet gaan zitten terwijl er nog 347 andere fietsen vrij zijn.
En vervolgens de hele tijd gaat zitten kijken hoe het zweet van me kop gutst.
:mad:.

- Vandaag alweer, zo'n gozer van een jaar of 14 schat ik hem maximaal, die alleen z'n benen traint en gigantisch veel let op andere mensen.. hij zat me de hele tijd aan te kijken alsof hij coïtus wou ofzo.. ik had zoiets van DAMN gek, ik ben hetero.. en de hele tijd squatten voor m'n neus met zn kont helemaal naar achteren, bijna in m'n gezicht. Het begon zelfs irritant te worden, dus toen ben ik wat dichter naar hem toe gegaan om er wat van te zeggen alleen toen rook ik dat hij ongelooflijk stonk. BAH

:o

hahahaha....:D..hij zou je niet neerslaan maar neerstinken..wuhaha

mensen die TE strakke shirtjes aan hebben om te laten zien hoe gespierd ze zijn...

je kunt het toch lezen ofniet?

ben hier geen cito-toets aan het maken

Laatst bewerkt:
er is 1 jongen in de sportsschool waar ik me MATELOOS aan irriteer
nu hebben wel elkaar heel vaak gezien
we zijn er meestal ong rond dezelfde tijden,
dus nu is de onvermijdelijke HOI aangebroken

en nu elke keer als ik HEM zie komt hij met zijn zwetsverhalen
en doet hij alsof we elkaar al jaren kennen!!

pfffff
en laatst stond ie weer langs mij verhalen te tappen
en kwam er een derde persoon bij die hij kon
toen begon ie hem ook verhalen te vertellen over hoeveel vrouwen hij versierde in het dagelijkse leven en zei die ja heb zeker meer als 100 vrouwen gehad, OFNIET EY JIJ WEET DA TOG!!
kijkt ie mij AAN!

geef dit even als voorbeeld om aan te geven wat voor IRRITANTE persoon het is

pff
komt ie weer 1 appartaat langs mij en dan gaat ie Super hard staan bellen over offerttes enz enz

pff

echt lastig dit

Verleden tijd van "kennen" bij jou ?

Als die net zo vervelend lult als jij schrijft kan ik me voorstellen dat je dat niet langer trekt, allemachtig.

Terug
Naar boven