AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat er bij ons geen airco is, dan blijft die scheetlucht van iedereen zo hangen...
En van die betweters van "Je moet zo trainen want anders beschadig je dit", of "het is het beste als je het zo pakt blablabla"... gadverdamme natuurlijk beschadig je dingen tijdens het trainen.
En mensen die staan te schaduwboksen terwijl ze het niet kunnen en enorm veel lawaai maken van dat: ah fff, oef oef oef..." :P prachtig
En mensen die je staan aan te staren en na een tijdje vragen, "hoelang moet je deze nog?" terwijl je zwaar aan het trainen bent.

Laatst bewerkt:
Van die kerels die je altijd tegen de zomer ziet verschijnen, ze houden alles onnodig lang bezet, de gewichten hangen dan nooit op hun plaats. Daar erger ik mij ontzettend aan.

wil ik mijn stang pakken onderstussen loopt en vrouw voorbij ongever 1m afstand
hef ik me stang omhoog doet die ineens 2 passen opzij alsof ik die stang tege haar ging gooien. ???

wrm kijkt iedereen naar iemand zijn stats al iemand het over training heeft ?

ot: iemand die 1 oef 1 setje doet en naar huis gaat???

Ik heb serieus iemand in het zwembad zien springen.. welgeteld een half baantje zien zwemmen.. toen ging hij even bij de kant zitten en vervolgens omkleden en naar huis.

Volgens mij kon hij de wc niet vinden en heeftie gewoon dat water volgepist, langer dan 3 minuten zat hij er namelijk niet in.

zweme is best vermoeiend hoor !! :p

meest irritant, dat die enkele machine die ik gebruik..niet zwaar genoeg kan naar mijn zin :(

wrm kijkt iedereen naar iemand zijn stats al iemand het over training heeft ?

ot: iemand die 1 oef 1 setje doet en naar huis gaat???
omdat ik je percentage sexy vind:o:heart:
OT:
dat de personeel soms moeilijk bereikbaar is als de muziek stopt.
en dat ik meestal de persoon ben die er weer achteraan moet :mad:

mensen die de bankdruk 1 uur bezet houden

magere smalle jongentjes met een wit hempje en fitness handschoennen

mensen die de bankdruk 1 uur bezet houden

magere smalle jongentjes met een wit hempje en fitness handschoennen

Volgens mij trainen wij bij dezelfde Gym :P Serieus... waar halen ze het gore lef vandaan? En een beetje verwaand kijken ook he en vervolgens 2x10 BP doen.

Een dikke pad die het voor elkaar krijgt om na een uur "trainen" zonder ook maar een zweetdruppel verloren te zijn buiten op een muurtje huilie huilie gaat zitten doen omdat "fitnessen" voor hem niet werkt.

en jij bent hem niet geen troosten das gemeen.

ik leef met hem mee :(

Een dikke pad die het voor elkaar krijgt om na een uur "trainen" zonder ook maar een zweetdruppel verloren te zijn buiten op een muurtje huilie huilie gaat zitten doen omdat "fitnessen" voor hem niet werkt.

Zo'n mensen kan je best eens wat 'tips' geven vind ik. Ze zullen er zeker voor open staan :).

Zo'n mensen kan je best eens wat 'tips' geven vind ik. Ze zullen er zeker voor open staan :).

Mss als ie eens wat doet op de apparaten ipv alleen er op hangen en zich in het zweet werkt dat trainen wel wat voor hem gaat doen. Daar heeft ie echter geen extra tips voor nodig maar een psych.

Volgens mij trainen wij bij dezelfde Gym :P Serieus... waar halen ze het gore lef vandaan? En een beetje verwaand kijken ook he en vervolgens 2x10 BP doen.

meestal verschijnen ze ook vlak voor de zomer om in twee weken nog eventjes hun spiertjes op te pompen voor op het strand, erg iritand:rolleyes:

Terug
Naar boven