Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ja, soms zie je lekkere billen-benen en af en toe hebben ze een dikke zwanus.![]()
Dat is inderdaad dan weer een afknapper...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, soms zie je lekkere billen-benen en af en toe hebben ze een dikke zwanus.![]()

prachtigkomt door je 50 % bfwil ik mijn stang pakken onderstussen loopt en vrouw voorbij ongever 1m afstand
hef ik me stang omhoog doet die ineens 2 passen opzij alsof ik die stang tege haar ging gooien.![]()

wrm kijkt iedereen naar iemand zijn stats al iemand het over training heeft ?
ot: iemand die 1 oef 1 setje doet en naar huis gaat![]()
omdat ik je percentage sexy vindwrm kijkt iedereen naar iemand zijn stats al iemand het over training heeft ?
ot: iemand die 1 oef 1 setje doet en naar huis gaat![]()

mensen die de bankdruk 1 uur bezet houden
magere smalle jongentjes met een wit hempje en fitness handschoennen
Serieus... waar halen ze het gore lef vandaan? En een beetje verwaand kijken ook he en vervolgens 2x10 BP doen.omdat ik je percentage sexy vind
OT:
dat de personeel soms moeilijk bereikbaar is als de muziek stopt.
en dat ik meestal de persoon ben die er weer achteraan moet![]()

en jij bent hem niet geen troosten das gemeen.
ik leef met hem mee![]()

Een dikke pad die het voor elkaar krijgt om na een uur "trainen" zonder ook maar een zweetdruppel verloren te zijn buiten op een muurtje huilie huilie gaat zitten doen omdat "fitnessen" voor hem niet werkt.
.Zo'n mensen kan je best eens wat 'tips' geven vind ik. Ze zullen er zeker voor open staan.
Volgens mij trainen wij bij dezelfde GymSerieus... waar halen ze het gore lef vandaan? En een beetje verwaand kijken ook he en vervolgens 2x10 BP doen.