Rorschach86
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen die TE strakke shirtjes aan hebben om te laten zien hoe gespierd ze zijn...
. Ik wil gewoon zien dat bv. mijn onderrug niet begint te bollen enzo
.Damn, hebben ze niet eens het fatsoen om in het toilet te schijten? Ook leuk als je daarna in de kleedkamer moet zijn.mensen die KEIHARD hebben zitten schijten in de kleedkamer en dan de deur open laten staan
****ing nasty..
. ze gaan gewoon op een stoel zitten en doen niks (letterlijk)
20 jarige knaapjes die hun vriendin mee nemen en "veel" gewichten proberen te doen
terwijl ze het helemaal verkeerd doen en dan mij aanstaren van verbazing als ik 20 kilo meer doe
ik moest ook nog op ze wachten terwijl ze fijn aan het kletsen waren!
![]()
volgende keer mij daar laten scheten, wedden dat ze weg rennenSoms heb je van doe lui die een apparaat of iets dergelijks bezetten, terwijl ik dat wil gebruiken. Ik ga dan vlak bij ze staan, en laat een flinke meur, zodat ze vluchten, en ik de handel over kan nemen. Nu heb je af en toe mensen die zich niet laten verjagen op die manier.
Homo's!![]()

mensen die KEIHARD hebben zitten schijten in de kleedkamer en dan de deur open laten staan
****ing nasty..
Damn, hebben ze niet eens het fatsoen om in het toilet te schijten? Ook leuk als je daarna in de kleedkamer moet zijn.

Aan gillende wijven die mij komen halen omdat een halfdronken Pool dacht dat de dames douche een gemengde douche was.
Die arme knul, de dames hadden hem ook nog geslagen aan de rode striemen op zijn rug en wang te zien.

Aan gillende wijven die mij komen halen omdat een halfdronken Pool dacht dat de dames douche een gemengde douche was.
Die arme knul, de dames hadden hem ook nog geslagen aan de rode striemen op zijn rug en wang te zien.

Ik denk dat de mensen die zich aan anderen storen, om welke reden dan ook, problemen hebben met zichzelf.
Waarom zou je in hemelsnaam je training of je humeur laten beïnvloeden door wat anderen doen of zeggen? Wat is nu de reden om je te storen aan anderen? Valt nu echt je hele training in duigen wanneer dat ene bankje bezet is, of de bench-press? Er zijn zeker geen andere vervangende oefeningen mogelijk? En als iemand stinkt, dan is de sportschool niet groot genoeg om even ergens anders te gaan staan? En als mensen met elkaar staan te praten, daarmee een apparaat bezet houdend, dan heb je niet het verbale vermogen om dat op te lossen?
Er zullen altijd momenten zijn dat er even iets niet gaat zoals je graag wilt, maar om er nu over te janken als een klein kind is echt sneu. Wat dat betreft valt het me wel op dat de verwende generatie zijn opmars maakt. Het valt me nog mee dat pappie of mammie er niet wordt bijgeroepen.