XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteravond ook weer van die gasten die met zijn 2en de hele oefening bezet houden en je ziet ze alleen maar praten en niks doen :S ik kan me daar echt aan ergeren als ik zelf hard aan het trainen ben... ik denk ga dan lekker naar huis ofzo maar kom dan niet hierheen om net te doen alsof je traint..

Viel me vanochtend op: een sticker 'geen drinkwater' bij de kranen in het toilet.
Wát een onzin!

Sukkels die denken dat ze zo´n ongelooflijk interessant gesprek voeren dat ze denken dat iedereen het moet horen en hun best doen boven de muziek uit te schreeuwen.Volgende keer pak ik hun 2 kilo dumbbells af en sla ze ermee om de oren.:mad:

Dan is er nog een kerel die denkt dat ie een stoomtrein is en bij elke oefening bij het uitademen keihard ´pfsshhhhht´ doet.Wat een halve zool.

Beren.

polen die pools praten en veel te veelr uimte innemen en elke dag dezelfde spiergroepen trainen :S

Wat de fuk maakt het uit welke taal ze praten. ;/ Zolang ze niet schreeuwen door de gym zie ik het probleem niet?

Doen alle strandtenten bij ons :P Zodat je je flesje water niet gaat vullen, mensen die daarin trappen zijn homofiel:)
Ik zal het nog gekker vertellen: je mag gratis water tappen uit de waterkoeler naast de bar. Die koeler wordt gevuld met kraanwater - iedere keer weer! (kraanwater uit de kraan van het schoonmaakhok... komt daar beter water uit de kraan?)

ik erger me aan mensen die steeds vragen of ik ze kan helpen, gister ook iemand wil 180kg banken vraagt aan mij of ik effe kan helpen.
dus ik zeg zio he, ewa luister! en deed mn kraag omhoog.
wanneer jij 180kg wil drukken moet je niet zeiken of ik erachter ga staan, dan doeje maar lichter.
domme mensen.

ik erger me aan mensen die steeds vragen of ik ze kan helpen, gister ook iemand wil 180kg banken vraagt aan mij of ik effe kan helpen.
dus ik zeg zio he, ewa luister! en deed mn kraag omhoog.
wanneer jij 180kg wil drukken moet je niet zeiken of ik erachter ga staan, dan doeje maar lichter.
domme mensen.
El sympatico...:)

Terug
Naar boven