XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

1) Er is geen fatsoenlijke airconditioning of grote ramen die open kunnen met als resultaat dat het altijd, behalve bij koude buitentemperaturen, te warm is.

2) Ze draaien slechte muziek. Dan bedoel ik dus echt Do - Heaven en dat soort liedjes, echt wtf. Lijkt wel alsof ze loungemuziek draaien de hele dag.

Jongens zet die irritatie om in agressie en druk meer gewicht :p

1) Er is geen fatsoenlijke airconditioning of grote ramen die open kunnen met als resultaat dat het altijd, behalve bij koude buitentemperaturen, te warm is.

2) Ze draaien slechte muziek. Dan bedoel ik dus echt Do - Heaven en dat soort liedjes, echt wtf. Lijkt wel alsof ze loungemuziek draaien de hele dag.

Train jij toevallig in Planet Fitness in Merksem? Want hier gebeurt da wel is da de muziek ECHT op niks trekt.

De meeste 'klagers' hier vergeten voor het gemak wel eens dat ze ook een opmerking kunnen maken tegen anderen dat ze in de weg staan (bijvoorbeeld) - want ja: sommige mensen zijn werkelijk zo dom dat ze niet in de gaten hebben dat het niet zo handig is wat ze doen ;)

Ja, maar na 3 keer zeggen ben je het ook wel een keertje zat :) Je bent gewoon een idioot als je vlak naast iemand gaat staan te curlen terwijl die persoon aan het squatten is, zeker als er nog zat ruimte in de gym is.

Of je hebt gewoon, net zoals ik, schijt aan die andere mensen, omdat je toch in een andere wereld leeft:)

Jij traint in Limmen?:p Bij ons hebben ze dat namelijk ook, affiches met "ook van gewichten opruimen en rustig neer leggen word je sterk" Beetje blessures op gaan lopen door een gewicht wat ik niet meer houd rustig neer te gaan leggen, **** it!
healthclub orange.... ryen!.. niet zo gay als de naam doet vermoeden!

Train nog maar een maandje maar irriteer me al aan genoeg dingen.

- wijven die hun decollete perse moeten showen, waardoor ik soms een enkele seconden ben afgeleid
- lady gaga muziek
- gasten die constant geilen op hun "spieren" terwijl ze net zo ecto zijn als ikzelf
- oudere mensen die op apparaten zitten die ik nodig heb, en staan kletsen met de buurvrouw
- mensen die vragen of je al klaar bent, terwijl je nog ****ing bezig bent
- mensen die je aankijken als je met pijn en moeite die laatste paar reps eruit haalt
- mensen die je raar aankijken als je gaat deadliften, blijkbaar ben ik de enige die dat doet
- en mensen die de gewichten door elkaar fl*kkeren, of erop laten zitten en niet opruimen

als er mensen raar naar me kijken omdat ik mijn biceps kusjes geef:mad:

- wijven die hun decollete perse moeten showen, waardoor ik soms een enkele seconden ben afgeleid
- lady gaga muziek
- gasten die constant geilen op hun "spieren" terwijl ze net zo ecto zijn als ikzelf
- oudere mensen die op apparaten zitten die ik nodig heb, en staan kletsen met de buurvrouw
- mensen die je aankijken als je met pijn en moeite die laatste paar reps eruit haalt
- mensen die je raar aankijken als je gaat deadliften, blijkbaar ben ik de enige die dat doet
- en mensen die de gewichten door elkaar fl*kkeren, of erop laten zitten en niet opruimen

Dit zal van mij 1 groot pluspunt zijn :D

Gasten die het leuk vinden om letterlijk met gewichten te gooien zodat iedereen het hoort, en dan stoer kijken naar degene die kijken.

mensen die met zijn 2e trainen op 1 aparaat, waardoor het dus minimaal 15 minuten duurt.

Mensen die hun handoek op het bankje van een apparaat neerleggen en vervolgens 10 minuten of langer weg blijven.

Meeste erger:
1.Als het te druk is.(je ken niks doen)
2.Iemand die ze mening op dwing
3.Bluf verhalen.
4.Over ander leden zuren achter hun rug.

Alleen bij 1 ben ik soms betrokken maar wie ga weg omdat het druk is?

Meeste erger:
3.Bluf verhalen.

Alleen bij 1 ben ik soms betrokken maar wie ga weg omdat het druk is?[/QUOTE]

mensen die ik niet kan volgen, en geen idee heb waar ze het over hebben.

al die irritatie toch ook. Weet je wat, alle irritatie nichte naar de sauna, en lekker met elkaar spelen. Dan kan er ook nog getraind worden

Mensen die 2 of meer aparaten bezet houden
Mensen die teveel kg's gebruiken en denken dat ze zo goed bezig zijn
Mensen die bellen
Mensen die vragen of je nog lang bezig bent
Mensen die altijd denken het beter te weten maar even later zelf een oefening ook verkeerd uitvoeren

Ik vind het irritant dat ik me ecto voel in het squatrack.
Als ik met moeite 3*5*80kg squat op me sateprikkers. :mad:

- lady gaga muziek

Hahaha heel herkenbaar, behalve het 1e punt; dat is inderdaad gewoon een positief iets natuurlijk :D

Voor mij is het voornamelijk:

- Mensen die onnodig heel veel herrie maken tijdens de oefeningen of heel hard praten (meestal in groepsverband)
- Mensen die een machine heel lang in gebruik houden
- Mensen die meer dan 1 machine in gebruik houden
- Mensen die je aan blijven staren
- Mensen die het gewicht net weg pakken dat je nodig hebt
- Mensen die tegen je praten en gigantisch uit hun muil stinken vanwege hun dieet of kuur

Meeste erger:
3.Bluf verhalen.

Alleen bij 1 ben ik soms betrokken maar wie ga weg omdat het druk is?[/QUOTE]

mensen die ik niet kan volgen, en geen idee heb waar ze het over hebben.

Terug
Naar boven