AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die hun gewichten niet van de barbell afhalen. Zit er 130 kilo aan de barbell, kun je dat er eerst allemaal afhalen.

Veel werk, 130 kilo eraf halen:o

Van die meiden, die niet trainen (terwijl ze wel denken dat ze trainen, ja kaaktraining) en mij in de weg lopen!!! Ga wat doen, daar kom je voor en sta niet de ouwewijfen over het weer (theekransje).....pfffffff. Je staat in de weg en gebruikt de dumbbells of barbbells (die zijn toch te zwaar voor ze) die IK nodig heb, en IK wil doorgaan!!! :p

En kerels die een bench bezet houden, terwijl ze op een apparaat bezig zijn.
Hup handdoekje weg en IK kan weer verder, als het me te lang duurt!

Verder geniet ik volop in de sportschool.....:D

btje een groot ego?:p
Ik denk dat ik wel herken waar je het over hebt, kan me er ook aan ergeren, en nu jij het zo opschrijft, denk ik dat ik misschien wel gewoon hetzelfde denk als jij dan. Alleen vind ik niet dat ik het recht heb om zo neer te kijken op anderen. Net of ik zelf zo geweldig bezig ben.:rolleyes:
Maar ja als iemand gewoon zit uit te rusten heb je groot gelijk dat je hem wegwerkt. Het is ook onzin om te moeten wachten omdat iemand het bankje als zitplaats aan het misbruiken is.

Verder irriteer ik me vooral aan mijn eigen spiegelbeeld, waar je bijna niet aan onstnapt in de meeste sportscholen.

En in de categorie niet ziekelijke ergernissen, mannen die met 2 of meer trainen en het een leuke grap vinden om constant te vertellen dat een van hun op mij verliefd is. Begrijp niet waar de eikels het vandaan halen maar het is een regelmatig terugkomend thema:rolleyes:

Omdat je sexy bent!

sportschoolmuziek die te hard staat, waardoor je hun herrie door jouw muziek heen hoort.

btje een groot ego?:p
Ik denk dat ik wel herken waar je het over hebt, kan me er ook aan ergeren, en nu jij het zo opschrijft, denk ik dat ik misschien wel gewoon hetzelfde denk als jij dan. Alleen vind ik niet dat ik het recht heb om zo neer te kijken op anderen. Net of ik zelf zo geweldig bezig ben.:rolleyes:
Maar ja als iemand gewoon zit uit te rusten heb je groot gelijk dat je hem wegwerkt. Het is ook onzin om te moeten wachten omdat iemand het bankje als zitplaats aan het misbruiken is.

Verder irriteer ik me vooral aan mijn eigen spiegelbeeld, waar je bijna niet aan onstnapt in de meeste sportscholen.

En in de categorie niet ziekelijke ergernissen, mannen die met 2 of meer trainen en het een leuke grap vinden om constant te vertellen dat een van hun op mij verliefd is. Begrijp niet waar de eikels het vandaan halen maar het is een regelmatig terugkomend thema:rolleyes:

Ik kijk niet neer op mensen.....er zijn van die meiden die daar gewoon niks komen doen, met alle respect, maar loop de anderen dan niet in de weg. Ga trainen, dan kijken de mannen ook wel naar je hoor........

En goed lezen aub...ik zeg ook niet als een kerel op een bench zit uit te rusten (wat inderdaad onnodig is en vervelend). Nogmaals, hij legt zijn handdoek op een bench en gaat vervolgens naar een apparaat daar oefeningen doen...oftewel, twee dingen bezet houden! Niet nodig lijkt mij, en ja misschien heb ik een groot ego ;)... ik train pittig voor een dame!

En ach laat de mannen lekker genieten van je....heb ik geen problemen mee (is goed voor je ego :p)...ik geniet ook van hun!

Laatst bewerkt:
En goed lezen aub...ik zeg ook niet als een kerel op een bench zit uit te rusten. Nogmaals, hij legt zijn handdoek op een bench en gaat vervolgens naar een apparaat daar oefeningen doen...oftewel, twee dingen bezet houden! Niet nodig lijkt mij, en ja misschien heb ik een groot ego... ik train pittig voor een dame!

Doe ik dus soms ook. Maar ik heb wel effectief beide plaatsen nodig, aangezien ik dan ga supersetten.

Doe ik dus soms ook. Maar ik heb wel effectief beide plaatsen nodig, aangezien ik dan ga supersetten.

Ik begrijp dat sommige dat doen.....en daar heb ik geen problemen mee, maar hij gaat rustig 3 setjes op het apparaat doen terwijl zijn handdoek nog op de bench ligt.

Ik vind de muziek die ze bij mijn sportschool draaien heel irritant.
Muziek van Vengaboys tot Madonna komt er regelmatig voorbij.

Verder irriteer ik me niet zo gauw, ik train meestal op rustige tijdstippen.

Ik vind de muziek die ze bij mijn sportschool draaien heel irritant.
Muziek van Vengaboys tot Madonna komt er regelmatig voorbij.

Verder irriteer ik me niet zo gauw, ik train meestal op rustige tijdstippen.

haha, draaien ze soms ook Captain Jack?

Ik laat mijn gewichten juist alleen maar liggen als het heel veel is, voor de ego boost natuurlijk:D (dan hoop ik dat anderen sneller doorkrijgen dat ik dat gewicht gepakt heb omdat het er nog ligt.:o)
Het gaat al lange tijd zo slecht dat ik niet met 130 kan gaan trainen, en omdat ik weet dat ik wel meer gekund heb vind ik het niet goed genoeg voor de ego-boost om dan de, maximaal 125 maar te laten liggen. Toen ik nog niet zo lang trainde en die gewichten haalde was ik er nog trots op en liet het dus liggen.:rolleyes:

Ik laat mijn gewichten juist alleen maar liggen als het heel veel is, voor de ego boost natuurlijk:D (dan hoop ik dat anderen sneller doorkrijgen dat ik dat gewicht gepakt heb omdat het er nog ligt.:o)
Het gaat al lange tijd zo slecht dat ik niet met 130 kan gaan trainen, en omdat ik weet dat ik wel meer gekund heb vind ik het niet goed genoeg voor de ego-boost om dan de, maximaal 125 maar te laten liggen. Toen ik nog niet zo lang trainde en die gewichten haalde was ik er nog trots op en liet het dus liggen.:rolleyes:
Hahahaha Top!!! Ook een beetje groot ego ;)?

130 wat?

Terug
Naar boven