Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maarja dat boeit hem niet, want 'daar betaald hij voor'voor zijn rug en schouders zou het ook wel niet zo goed geweest zijn denk ik

mensen die in de gym heel de tijd bezig zijn met de dingen waar ze zich aan ergeren in plaats van te trainen endan tege mij komen zeuren over bepaalde mensen waar zij zich aan ergeren waardoor ikzelf ook niet deftig kan trainen.
)

vandaag een gozer die bij het laatste setje tricep-pushdown z'n belt omdoet... wtf?!
![]()

Sorry... ik zag jou en probeerde krampachtig mijn boner te verbergen![]()

Was het neit stiekem zijn Beha?
Volgende keer belt wat strakker doen, en flink lager hangen![]()
Misschien probeerde hij die omhoog te houden op deze manier, het ding dat 'ie omgespte was toch écht een belt (die dingen herken ik wel...)
Ik vind het irritant dat ik me ecto voel in het squatrack.
Als ik met moeite 3*5*80kg squat op me sateprikkers.![]()

Heb ook wel eens gehad dat ik blessure in mn onderrug had, droeg ik ook een belt bij die oefening, schoot er anders gewoon in vond er niks raars aan..vandaag een gozer die bij het laatste setje tricep-pushdown z'n belt omdoet... wtf?!
![]()
mannen met strakkeboeken waarmee je hun geslachtsdeel kunt zien
En gozers die expres strakke shirtjes dragen zodat je hun spieren soor van ziet terwijl ze daar niks hebben gozer.

mannen met strakkeboeken waarmee je hun geslachtsdeel kunt zien
En gozers die expres strakke shirtjes dragen zodat je hun spieren soor van ziet terwijl ze daar niks hebben gozer.

jat zijn ipod en en fl**ker die shit mobiel onder me auto...