XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen die in de gym heel de tijd bezig zijn met de dingen waar ze zich aan ergeren in plaats van te trainen endan tege mij komen zeuren over bepaalde mensen waar zij zich aan ergeren waardoor ikzelf ook niet deftig kan trainen.

Een kerel die ik ken ging pulldowns doen, hij weegt 85 en trok 90 naar beneden, lukte dus bijna niet, moest er helemaal aan hangen, zich met zn benen vastklemmen en dat ding naar beneden trekken. Vervolgens er 2 reps uit persen om vervolgens de stang los te laten, gevolg: 90kg puur gewicht klapt van 1 meter hoogte keihard terug. t*ring wat een lawaai, en het was ook zeker niet goed voor het apparaat :P maarja dat boeit hem niet, want 'daar betaald hij voor'

voor zijn rug en schouders zou het ook wel niet zo goed geweest zijn denk ik

mensen die in de gym heel de tijd bezig zijn met de dingen waar ze zich aan ergeren in plaats van te trainen endan tege mij komen zeuren over bepaalde mensen waar zij zich aan ergeren waardoor ikzelf ook niet deftig kan trainen.

true
(sinds ik weer samen train heb ik eigenlijk totaal geen tijd om op andere te letten. ben meer bezig mijn training te doorstaan:p)

Ouwe wijven die toenadering zoeken.
Heb ik weer.:o

Ik heb een hekel aan die superdudes die de bench steeds bezet houden en dan stoer naar me kijken als ze zien dat ze 30kg meer drukken dan ik. Die gasten squatten niet eens een losse barbell...
Dat stoer kijken boeit me geen ****, maar ze mogen van mij wel oprotten als ze niet serieus trainen... met hun 3 jaar lange training met elke training 30 setjes, 30 reps bench :roflol:

Fitness instructeurs die geen reet weten over trainen. Van die mensen die denken dat diepe squats slecht voor je zijn :o

vandaag een gozer die bij het laatste setje tricep-pushdown z'n belt omdoet... wtf?!
???

heb ik gedaan met een setje:

geef jij nu al op ???

Hehe dat ken ik. Sommige mensen snappen niet dat een setje van 5 reps ook mogelijk is.

mannen met strakkeboeken waarmee je hun geslachtsdeel kunt zien

En gozers die expres strakke shirtjes dragen zodat je hun spieren soor van ziet terwijl ze daar niks hebben gozer.

Mensen die gaan trainen met een ipod, mobiel en een krantje en tussen iedere set gebruik van alle 3 maken om vervolgens te bedenken dat ze ook nog moeten opschrijven wat ze gedaan hebben -.-' apperaat/ bankje of wat dan ook 30 min bezet.... volgende keer laat ik hem die krant opvreten...:fire: jat zijn ipod en en fl**ker die shit mobiel onder me auto...:fuu:

Terug
Naar boven