Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

of nee Anna Freud misschien eerder

Dikkerdjes die 4kg bicep curls doen voor 15 setjes en kijken alsof ze niet eens moeite doen.
Ik laat mijn gewichten juist alleen maar liggen als het heel veel is, voor de ego boost natuurlijk(dan hoop ik dat anderen sneller doorkrijgen dat ik dat gewicht gepakt heb omdat het er nog ligt.
)
Het gaat al lange tijd zo slecht dat ik niet met 130 kan gaan trainen, en omdat ik weet dat ik wel meer gekund heb vind ik het niet goed genoeg voor de ego-boost om dan de, maximaal 125 maar te laten liggen. Toen ik nog niet zo lang trainde en die gewichten haalde was ik er nog trots op en liet het dus liggen.![]()

Dat het altijd zo ontzettend druk is op maandagavond. Was het maar altijd vrijdag, lekker de ruimte en niks bezet.
Denk dat als je zegt "Je weet dat ik dit ding naar achteren gooi als ik hem niet denk te houden he?" ze wel een stapje naar achteren doenBij ons is het juist onwijs druk op donderdag. Echt vreemd, bij alle gyms waar ik heb getraind was het altijd maandag het drukst, maar hier dus donderdag.
Ontopic:
Van de week deed ik skullcrushers, vond iemand het nodig om 20 cm achter me te gaan staan DB curlen. Super irritant als mensen echt vlak bij je gaan staan tijdens een oefening. Maar dat hoort bij deze sportschool geloof ik, daar gaat iedereen steeds naast je staan terwijl er nog ruimte zat is.

zou niet waarschuwen, gewoon gooien, kunnen ze zelf toch ook wel inzien dat dat irri is.Denk dat als je zegt "Je weet dat ik dit ding naar achteren gooi als ik hem niet denk te houden he?" ze wel een stapje naar achteren doen![]()
Denk dat als je zegt "Je weet dat ik dit ding naar achteren gooi als ik hem niet denk te houden he?" ze wel een stapje naar achteren doen![]()
Ik heb niet echt veel te klagen. Maar 1 squatrack bij ons maar die word zo zelden gebruikt dat hij voornamelijk gewoon vrij is. Er is maar 1 gozer die behoorlijk groot is en die kan er altijd wel even mee bezig zijn, maar dat is ook geen ramp, is een aardige gozer, gaf me laatst nog paar tips. Volgens mij moeten sommige mensen hier wat relaxter worden. Dat je klaagt over mensen die je uit te concentratie halen vind ik wel kunnen. Maar je ergeren aan ecto's, of mensen die hun best niet doen is beetje overdreven. Laat ze lekker doen wat ze denken dat werkt. Ze moeten er ooit achter komen. Tenzij ze een apparaat onnodig lang bezet houden ofcourse!Zo te lezen heb ik het nog wel makkelijkIk heb niet echt veel te klagen. Maar 1 squatrack bij ons maar die word zo zelden gebruikt dat hij voornamelijk gewoon vrij is. Er is maar 1 gozer die behoorlijk groot is en die kan er altijd wel even mee bezig zijn, maar dat is ook geen ramp, is een aardige gozer, gaf me laatst nog paar tips. Volgens mij moeten sommige mensen hier wat relaxter worden. Dat je klaagt over mensen die je uit te concentratie halen vind ik wel kunnen. Maar je ergeren aan ecto's, of mensen die hun best niet doen is beetje overdreven. Laat ze lekker doen wat ze denken dat werkt. Ze moeten er ooit achter komen. Tenzij ze een apparaat onnodig lang bezet houden ofcourse!

Ach je moet toch wat te K#nkeren hebben. Het lucht lekker op![]()
Maar ik snap niet hoe sommige mensen zich aan bepaalde dingen kunnen irriteren. Als ik me ergens aan irriteer op school of whatever dan is het lekker om het lekker er uit te gooien
Maar ergeren mensen zich nou echt aan bijvoorbeeld beginners? Wtf. Maar ik ga niet klagen over die mensen, ze mogen schrijven wat ze willen, altijd leuk om te lezen 
De meeste 'klagers' hier vergeten voor het gemak wel eens dat ze ook een opmerking kunnen maken tegen anderen dat ze in de weg staan (bijvoorbeeld) - want ja: sommige mensen zijn werkelijk zo dom dat ze niet in de gaten hebben dat het niet zo handig is wat ze doen![]()
als die geile rotjochies de hele tijd naar mijn kruis staren![]()
staat bij ons ok met "posters" op de muur geplakt... van "gewichten opruimen word je ook sterk!"Dat is inderdaad vervelend...maar heb je wel meteen een extra KT oefening erbij![]()
staat bij ons ok met "posters" op de muur geplakt... van "gewichten opruimen word je ook sterk!"
erg irri idd... vooral bij squatrek.. moet ik eerst alles er afhalen... en dan stang op juiste hoogte houder leggen! (nee ik kryg m niet omhoog met een helemaal volle stang)
Bij ons hebben ze dat namelijk ook, affiches met "ook van gewichten opruimen en rustig neer leggen word je sterk" Beetje blessures op gaan lopen door een gewicht wat ik niet meer houd rustig neer te gaan leggen, **** it!