Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

spotters die niet opletten!
mensen die gewicht op een stang laden en er vervolgens weer afhalen omdat het toch iets te zwaar is, zonder ook maar iets te hebben gedaan, behalve stoer te kijken hoeveel kilo er aan de stang hangt.

Spotters die niet opletten is een goede idd.
Train vaak met een maatje van me,we zijn qua krachten redelijk gelijk aan elkaar,dus dat is wel ideaal.
Maar als we gaan bankdrukken en ik ging er een zwaar gewicht op en ik wil beginnen gaat die beetje om zich heen lopen kijken.Heeeel irritant.

Verder wat irritant is,dat je op maandag je reet niet kan keren,alles is bezet,word elke week drukker.

JA waarom is het op maandag altijd zo druk :?

Heb ik ook last van :mad:
En idd op donderdag/vrijdag is er zowat niemand ???
is het weekeinde gaan veel mensen niet.
en hebben ze maandag het gevoel van: ik moet sporten vandaag!

denk ik?
of mensen gaan feesten en veel eten in het weekeinde en willen het maandag weer goedmaken met hun lichaam:P

zoiets zal het zijn,

dat ik altijd alleen benen moet trainen!

Dat dankzij de 'feestelijke opening' van een week geleden, er ZOVEEL nieuwe mensen zijn bijgekomen, omdat de gym dikke kortingen gaf.. Ik was aan het warmlopen, ik zag minstens 10 mensen die ik nog nooit had gezien. Een paar waren ook de oefening totaal verkeerd aan het doen.. meestal zijn ze toch in de weer met max 10 kilo.. dus kan weinig foutgaan lijkt me zo. Toch is het vervelend om te zien :P

Hé dat ben ik volgens mij ook!
Squatten doen wel meer vrouwen geloof ik (in een Smith, want dat is "veiliger" :rolleyes:)

Bij ons doen niet veel vrouwen dat, gister zag ik het een vrouw doen (ikzelf doe het ook), ze zijn op 1 hand te tellen. Ik doe samen met nog een meisje de deadlift......gister weer zwaarder gemaakt :D.

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Dat dankzij de 'feestelijke opening' van een week geleden, er ZOVEEL nieuwe mensen zijn bijgekomen, omdat de gym dikke kortingen gaf.. Ik was aan het warmlopen, ik zag minstens 10 mensen die ik nog nooit had gezien. Een paar waren ook de oefening totaal verkeerd aan het doen.. meestal zijn ze toch in de weer met max 10 kilo.. dus kan weinig foutgaan lijkt me zo. Toch is het vervelend om te zien :P

Ach meestal haken ze na een paar weken weer af...en dan zie je dat het weer rustiger is.....alleen de echte fanatiekelingen blijven over...zoals wij ;)!!!!!

opgeven nooit
kotsen is wel eens gebeurd:P
maar netjes in de plee

Het breken van de kabel op het aparaat waar je behind neck press doet en vervolgens de stang ervan op je achterhoofd knalt waarna je naar voren bukt en ook nog eens van het bankje af flikkert.

En vervolgens naar de sportschool leiding stapt het verhaal uitlegt en krijgt te horen; je moet ook altijd de kabel controleren :fire::headbang:

Terug
Naar boven