AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gatsie, ik word onzeker van jullie!

mensen stressen zich teveel uit zie ik, neem een lekker bakkie ontspannen thee :)

staat bij ons ok met "posters" op de muur geplakt... van "gewichten opruimen word je ook sterk!"

erg irri idd... vooral bij squatrek.. moet ik eerst alles er afhalen... en dan stang op juiste hoogte houder leggen! (nee ik kryg m niet omhoog met een helemaal volle stang)

Hé, lijkt mij sportschool wel...ook van de 'opruimen graag, van opruimen wordt je ook sterk' aanplakbiljetten.
Werkt voor geen meter...alles ligt overal en nergens op de vloer.:mad:

Hé, lijkt mij sportschool wel...ook van de 'opruimen graag, van opruimen wordt je ook sterk' aanplakbiljetten.
Werkt voor geen meter...alles ligt overal en nergens op de vloer.:mad:

Papiertjes ophangen werkt ook niet als er niemand de regel kracht bij zet, zoals de eigenaar(esse) van de sportschool.

Op deze manier komen ze er makkelijk vanaf en als niemand opruimt kunnen ze de schuld lekker bij een ander neerleggen. "Tja, als niemand doet wat op de papiertjes staat, dan krijg je dit"

:rolleyes:

Mensen die me zitte aan te staren
Als er een te grote groep is en die dan beginne te prate en zo bepaalde bankjes onnodig bezet houden
Als er te veel volk is in de gym
Mensen waarvan hun zweet enorm hard stinkt

Wij hebbe 3 bankjes bij onze sportschool. Een of ander joch zit op de 1e, heeft zijn handdoek op de 2e en zijn fles water op de 3e. Zet ik die fles water op de grond en hij kijkt me aan alsof ik met zun vriendin in bed lig.
Paar dagen later zie ik um net de zaal uit lopen, ligge alle dumbbells van 6 kilo tot 20 kilo overal verspreid, en niet eens in setjes langs elkaar maar zo'n 3 meter uit elkaar. Gewoon een paar minuten struikelend moeten zoeken voordat ik mijn fly's kon doen.

5 wijven, allen 4 vwo op de loopband... LUID pratend over stomme leraren, lelijke jongens en lekkere jongens... feestjes.. etc etc... echt zo hard waren ze aan het praten, verschrikkelijk

Aan mensen die met een boeren accent elkaar proberen te stimuleren met kom op joh je kunt het als ik water in mn mond heb want dat komt dr dan weer net zo snel uit. En aan mensen die me boos aankijken als ik een handvat/stangetje op een maat van me gooi

Wij hebbe 3 bankjes bij onze sportschool. Een of ander joch zit op de 1e, heeft zijn handdoek op de 2e en zijn fles water op de 3e. Zet ik die fles water op de grond en hij kijkt me aan alsof ik met zun vriendin in bed lig.
Paar dagen later zie ik um net de zaal uit lopen, ligge alle dumbbells van 6 kilo tot 20 kilo overal verspreid, en niet eens in setjes langs elkaar maar zo'n 3 meter uit elkaar. Gewoon een paar minuten struikelend moeten zoeken voordat ik mijn fly's kon doen.

:roflol::roflol:

Mensen die lekker hard PRATEN.

Mensen die lekker hard kreunen tijdens een oefening (als je nou super zwaar pakt ok..)

Mensen die met buikspieren beginnen en eindigen met buikspieren

Mensen die mij uit gaan leggen hoe ik een oefening moet doen, terwijl de uitvoering toch echt perfect is.

Meer kan ik niet opkomen nu.

Er mag niet gekreund/gegromt worden in de sportschool omdat je er vol voor gaat ?
Ik kreun en grom lekker als ik loop te knallen!

Dat 99% in de sportschool geen benen traint, en als je deadlifts of squats doet ze je aankijken of ze water zien branden.

Dat p*ssy beachboys meer bezig zijn met hun telefoon/mp3 speler dan met trainen!

Dat veel jongeren denken dat de sportschool een kroeg is waar ze gezellig kunnen ouwehoeren bij de machines en bankjes.

Dat de dumbbells altijd een complete chaos zijn.

Dat iedereen loopt te zwieren en zwaaien met zware gewichten om stoer te doen, maar als je dan uitlegt hoe die oefening echt moet
ze al problemen hebben met 1/3 van het gewicht.

Toppunt was wel een ventje met zijn telefoon in zijn linkerhand aan het smsén, en een 5kg dumbbell in zijn andere hand een oefening aan het doen was....WTF moment van het jaar.

Laatst bewerkt:
Er mag niet gekreund/gegromt worden in de sportschool omdat je er vol voor gaat ?
Ik kreun en grom lekker als ik loop te knallen!

Dat 99% in de sportschool geen benen traint, en als je deadlifts of squats doet ze je aankijken of ze water zien branden.

Dat p*ssy beachboys meer bezig zijn met hun telefoon/mp3 speler dan met trainen!

Dat veel jongeren denken dat de sportschool een kroeg is waar ze gezellig kunnen ouwehoeren bij de machines en bankjes.

Dat de dumbbells altijd een complete chaos zijn.

Toppunt was wel een ventje met zijn telefoon in zijn linkerhand aan het smsén, en een 5kg dumbbell in zijn andere hand een oefening aan het doen was....WTF moment van het jaar.
Als je er vol voor gaat wel, ik heb het dan ook over superdudes die de hele gym bij elkaar schreeuwen terwijl ze eigenlijk niks verplaatsen.

bij ons was er laatst ook zo'n gozer..
zat meneer daar zittend tamelijk zware rows a kabel te doen
dus met beide handen aan de bar
en met zn gsm tussen zn schouder en zn hoofd dat hij ondertss schuin hield
had echt zin om hem te filmen en op DBB te posten :cool:

Niks want ik zit net bij een nieuwe bazengym

Gasten die vrienden iets willen aanleren over trainen en er zelf niks van kunnen.
Zou toch verboden moeten worden lijkt mij zo.

Dat de apparaten zo ouderwets en al te lang in de zaal zijn, laatst trok iemand de cable cross aan stukken, niet het touw maar de stangen die de gewichten omhoog leiden sprongen er uit.

Jongens die iets langer zijn dan ik die me aankijken met zo'n blik van moe je mij is breed zien zijn. Maar me niet meer in de ogen kijken als ze zien dat ze de gewichten zeker 25% naar benenden moeten schroeven als ze na mij op een apparaat komen.

Een paar jochies die van toestel naar toestel gaan zonder fatsoenlijk te trainen. Eentje haalt 5 toestellen in nog geen 2 minuten.

Dat er in de zomer de vliegen die binnekomen niet kapot geslagen worden, sommige gaan zelfs op je oog zitten als je aan het bankdrukken bent.

Verstandloze mensen die me gaan verbeteren terwijl ik niets fout doe.

Instructeurs die zien dat verstandloze mensen alles fout doen maar niet verbeteren.

Dat er bijna nooit een instructeur in de zaal is en als je ze gaat halen kijken ze je smerig aan.

Mensen die 4 minuten op een apparaat zitten te praten en dan vertrekken zonder het apparaat gebruikt te hebben.

Mensen die ondanks de verzoeken geen handdoek en soms geen eens trainingskleren meenemen.

Mensen die de gewichten laten vallen voor aandacht. Vanuit dumbbell press die laatste 10 cm boven de grond loslaten mag maar niet staand op buikhoogte op de grond smijten.

mensen die mij en me trainingsbuddy toentertijd advies wilden aansmeren terwijl ze zelf de fysiek en de conditie van een zacht gekookt eitje hadden ondanks dat ze 3 of meer dagen per week de gym bezochten, daar bovenop komend dat het advies dat ze gaven vaak nergens op sloeg en we het advies 99 van de 100 keer niet nodig hadden.

Dat de apparaten zo ouderwets en al te lang in de zaal zijn, laatst trok iemand de cable cross aan stukken, niet het touw maar de stangen die de gewichten omhoog leiden sprongen er uit.

Jongens die iets langer zijn dan ik die me aankijken met zo'n blik van moe je mij is breed zien zijn. Maar me niet meer in de ogen kijken als ze zien dat ze de gewichten zeker 25% naar benenden moeten schroeven als ze na mij op een apparaat komen.

Een paar jochies die van toestel naar toestel gaan zonder fatsoenlijk te trainen. Eentje haalt 5 toestellen in nog geen 2 minuten.

Dat er in de zomer de vliegen die binnekomen niet kapot geslagen worden, sommige gaan zelfs op je oog zitten als je aan het bankdrukken bent.

Verstandloze mensen die me gaan verbeteren terwijl ik niets fout doe.

Instructeurs die zien dat verstandloze mensen alles fout doen maar niet verbeteren.

Dat er bijna nooit een instructeur in de zaal is en als je ze gaat halen kijken ze je smerig aan.

Mensen die 4 minuten op een apparaat zitten te praten en dan vertrekken zonder het apparaat gebruikt te hebben.

Mensen die ondanks de verzoeken geen handdoek en soms geen eens trainingskleren meenemen.

Mensen die de gewichten laten vallen voor aandacht. Vanuit dumbbell press die laatste 10 cm boven de grond loslaten mag maar niet staand op buikhoogte op de grond smijten.

misschien doe je dan toch iets fout :P

Terug
Naar boven