- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
staat bij ons ok met "posters" op de muur geplakt... van "gewichten opruimen word je ook sterk!"
erg irri idd... vooral bij squatrek.. moet ik eerst alles er afhalen... en dan stang op juiste hoogte houder leggen! (nee ik kryg m niet omhoog met een helemaal volle stang)

Hé, lijkt mij sportschool wel...ook van de 'opruimen graag, van opruimen wordt je ook sterk' aanplakbiljetten.
Werkt voor geen meter...alles ligt overal en nergens op de vloer.![]()

Wij hebbe 3 bankjes bij onze sportschool. Een of ander joch zit op de 1e, heeft zijn handdoek op de 2e en zijn fles water op de 3e. Zet ik die fles water op de grond en hij kijkt me aan alsof ik met zun vriendin in bed lig.
Paar dagen later zie ik um net de zaal uit lopen, ligge alle dumbbells van 6 kilo tot 20 kilo overal verspreid, en niet eens in setjes langs elkaar maar zo'n 3 meter uit elkaar. Gewoon een paar minuten struikelend moeten zoeken voordat ik mijn fly's kon doen.

Als je er vol voor gaat wel, ik heb het dan ook over superdudes die de hele gym bij elkaar schreeuwen terwijl ze eigenlijk niks verplaatsen.Er mag niet gekreund/gegromt worden in de sportschool omdat je er vol voor gaat ?
Ik kreun en grom lekker als ik loop te knallen!
Dat 99% in de sportschool geen benen traint, en als je deadlifts of squats doet ze je aankijken of ze water zien branden.
Dat p*ssy beachboys meer bezig zijn met hun telefoon/mp3 speler dan met trainen!
Dat veel jongeren denken dat de sportschool een kroeg is waar ze gezellig kunnen ouwehoeren bij de machines en bankjes.
Dat de dumbbells altijd een complete chaos zijn.
Toppunt was wel een ventje met zijn telefoon in zijn linkerhand aan het smsén, en een 5kg dumbbell in zijn andere hand een oefening aan het doen was....WTF moment van het jaar.
Toppunt was wel een ventje met zijn telefoon in zijn linkerhand aan het smsén, en een 5kg dumbbell in zijn andere hand een oefening aan het doen was....WTF moment van het jaar.

Als je er vol voor gaat wel, ik heb het dan ook over superdudes die de hele gym bij elkaar schreeuwen terwijl ze eigenlijk niks verplaatsen.
Dan mag je niet kreunen!!

Dat de apparaten zo ouderwets en al te lang in de zaal zijn, laatst trok iemand de cable cross aan stukken, niet het touw maar de stangen die de gewichten omhoog leiden sprongen er uit.
Jongens die iets langer zijn dan ik die me aankijken met zo'n blik van moe je mij is breed zien zijn. Maar me niet meer in de ogen kijken als ze zien dat ze de gewichten zeker 25% naar benenden moeten schroeven als ze na mij op een apparaat komen.
Een paar jochies die van toestel naar toestel gaan zonder fatsoenlijk te trainen. Eentje haalt 5 toestellen in nog geen 2 minuten.
Dat er in de zomer de vliegen die binnekomen niet kapot geslagen worden, sommige gaan zelfs op je oog zitten als je aan het bankdrukken bent.
Verstandloze mensen die me gaan verbeteren terwijl ik niets fout doe.
Instructeurs die zien dat verstandloze mensen alles fout doen maar niet verbeteren.
Dat er bijna nooit een instructeur in de zaal is en als je ze gaat halen kijken ze je smerig aan.
Mensen die 4 minuten op een apparaat zitten te praten en dan vertrekken zonder het apparaat gebruikt te hebben.
Mensen die ondanks de verzoeken geen handdoek en soms geen eens trainingskleren meenemen.
Mensen die de gewichten laten vallen voor aandacht. Vanuit dumbbell press die laatste 10 cm boven de grond loslaten mag maar niet staand op buikhoogte op de grond smijten.