- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf dat is precies overal zo?
Ik ga ondertussen gewoon al niet meer op maandag. Stampvol met lui die je de rest van de week niet meer ziet. Op den duur kreeg ik gewoon geen fatsoenlijke training meer gedaan op maandag dus blijf ik maar weg dan :/

Idd. maar gisteren dus wel gebeurt.. door onze bekende JP

Bij ons loopt er zo'n bouwvakker rond. Aardige knul verder wel hoor maar iedere opmerking interpreteert ie alsof hij in de maling wordt genomen. Ik heb hem al een keer gevraagd of hij veel wordt gepest in de bouwkeet maar ook die vraag vat hij dan op alsof ik hem in de maling probeer te nemen.

ik vind het echt irritand als ik serieus aan het fitnessen ben, dat er dan kei veel mensen aan het praten zijn en apparaten onnodig bezet houden.
bij ons is het iederen dag om 5 uur dan mogen de kleinere mensen <16 komen voor wat bepaalde sport oefeningen en die praten alleen maar en die doen verder niks daar word je echt gek van !

Wanneer de gast waar mee ik train weer niet op komt dagen of afbeld 5 min van te voren.
Reden van vanochtend was omdat hij last van zijn buikje had..... Zucht![]()

Ik geloof nooit dat Marx geassocieerd wilde worden met onbeschaafde en paranoïde bankrovertjes.