AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hahaha owned.

Wtf dat is precies overal zo?
Ik ga ondertussen gewoon al niet meer op maandag. Stampvol met lui die je de rest van de week niet meer ziet. Op den duur kreeg ik gewoon geen fatsoenlijke training meer gedaan op maandag dus blijf ik maar weg dan :/

Yup.

Op maandag voelt iedereen zich schuldig voor wat ze in het weekend allemaal uitgespookt hebben en vrijdag gaat niemand omdat het weekend begint...

Go figure ;)

-Wanneer er iemand een oefening helemaal fout zit te doen, maar dat de instructeur die er 2 meter vanaf staat er niks van zegt
-Dat de kickboks zaal/handschoenen stinken!

Bij ons loopt er zo'n bouwvakker rond. Aardige knul verder wel hoor maar iedere opmerking interpreteert ie alsof hij in de maling wordt genomen. Ik heb hem al een keer gevraagd of hij veel wordt gepest in de bouwkeet maar ook die vraag vat hij dan op alsof ik hem in de maling probeer te nemen.

Wanneer de gast waar mee ik train weer niet op komt dagen of afbeld 5 min van te voren.

Reden van vanochtend was omdat hij last van zijn buikje had..... Zucht :treuren:

Bij ons loopt er zo'n bouwvakker rond. Aardige knul verder wel hoor maar iedere opmerking interpreteert ie alsof hij in de maling wordt genomen. Ik heb hem al een keer gevraagd of hij veel wordt gepest in de bouwkeet maar ook die vraag vat hij dan op alsof ik hem in de maling probeer te nemen.

:haha:

Herkenbaar, ik had zo'n figuur bij mij in de klas zitten

ik vind het echt irritand als ik serieus aan het fitnessen ben, dat er dan kei veel mensen aan het praten zijn en apparaten onnodig bezet houden.

bij ons is het iederen dag om 5 uur dan mogen de kleinere mensen <16 komen voor wat bepaalde sport oefeningen en die praten alleen maar en die doen verder niks daar word je echt gek van !

ik vind het echt irritand als ik serieus aan het fitnessen ben, dat er dan kei veel mensen aan het praten zijn en apparaten onnodig bezet houden.

bij ons is het iederen dag om 5 uur dan mogen de kleinere mensen <16 komen voor wat bepaalde sport oefeningen en die praten alleen maar en die doen verder niks daar word je echt gek van !

serieus fitnessen? oxymoron? :)

als zo'n fitnessboy een halve spuitbus deo onder zijn oksels leegspuit en de hele kleedkamer hiervan vergeven is:mad:

Denk dat het bijna overal op maandag chest day is..Bij ons ook..Ik Blijf gewoon gaan op maandag en en is nog steeds goed te doen..en het wordt alleen maar rustiger en dan word het volgend jaar rond april mei weer drukken ivm de beachproof!!

Ik kan me wel eens storen aan mensen die elkaar allemaal onzinnige tips geven over het trainen of voeding, maar ik zeg er nooit iets van, ik hoor ze elke training wel.

Gister ook weer toen ik met een maatje wilde bankdrukken,een vent die op het bankdrukbankje ging zitten en vervolgens zijn onderarmen ging trainen,1 setje en toen 20 min. lopen lullen:S.
Kwam er daarna een opa,die ging met 5 kg drukken,1setje en toen zijn triceps ging doen en later zijn biceps en toen weer drukken:S. Ook beetje popiejopie naast het bankje staan en lopen lachen naar mensen.

Oooooh wat irritant is dat:D

Niet echt een irritatie maar ik vond het wel grappig.

Ben ik me aan het omkleden in de kleedkamer, komt er een grote n*ger aanlopen, die vraagt of ik ook dope gebruik.
Dus ik antwoord nee, hoezo?
Ja hij vroeg zich af of het legaal was om paarde steroïden te gebruiken, want ja in Suriname is dat wel zo.

Right.. :)

Terug
Naar boven