MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

misschien doe je dan toch iets fout :P
Eentje zij dat ik de stang tijdens het bankdrukken niet zo dicht bij mijn borst moest houden zodat ik meer gewicht kon gebruiken en sneller groeide. Een ander zij dat het gewicht te hoog was omdat ik er te lang over deed (gecontroleerd tempo)

Ik heb trouwens veel kracht in mijn borst. En als je bij de chest pres maar 25á30 kg duwt moet je niet met opgeheven hoofd door het leven gaan. ;)

mensen die mij en me trainingsbuddy toentertijd advies wilden aansmeren terwijl ze zelf de fysiek en de conditie van een zacht gekookt eitje hadden ondanks dat ze 3 of meer dagen per week de gym bezochten, daar bovenop komend dat het advies dat ze gaven vaak nergens op sloeg en we het advies 99 van de 100 keer niet nodig hadden.
Dat klinkt gewoon als de eigenaar van mn sportschool.
Die laat ook altijd leipe oefeningen zien waar ik niks mee kan en is zelf ecto..

Dat sommige kerels geen respect voor de dames hebben die ook zwaar trainen!! Maakte het gister mee....

Ik lig op een bench een fly oefening te doen, de kerel zag mij bezig, ga ik mijn bidon even vullen (laat mijn spullen op de bench liggen), kom ik terug...staat ie zowat tegen mijn bench aan zijn oefening te doen, terwijl er zat ruimte was om ergens anders te staan. Ik ga vervolgens verder met mijn fly, staat ie me echt van bovenaf te bekijken....:mad:.

Had ik ook gedaan:)

Bij ons zijn alle vrouwen 80+

Ik vind het irritant als mensen te lui zijn om hun gewichten op te ruimen...
Ik pak altijd voor het benchen de stang, en doe 25 reps om effe erin te komen, dan rustig opbouwen, maar als zo'n mong**l al het gewicht erop laat zitten, kan ik het er eerst zelf afhalen... zo irritant

dat het er te warm is.
daarom train ik ook thuis.

Als j aan het deadliften ben, mensen vragen of dat niet slecht is voor je rug, maar t wel 'stoer' vinden staan dat je veel kan tillen

hmmm, gelukkig irriteer ik me niet zo snel aan andere mensen. Irriteer me me alleen aan mezelf als ik mijn reps niet haal!

Zoals iedereen wel zo'n beetje. Mensjes op slippers en die de gewichten er niet van af halen.

Zo weer naar de gym. eens kijken waar ik me nu weer aan ga ergeren :P

Eentje zij dat ik de stang tijdens het bankdrukken niet zo dicht bij mijn borst moest houden zodat ik meer gewicht kon gebruiken en sneller groeide. Een ander zij dat het gewicht te hoog was omdat ik er te lang over deed (gecontroleerd tempo)

Ik heb trouwens veel kracht in mijn borst. En als je bij de chest pres maar 25á30 kg duwt moet je niet met opgeheven hoofd door het leven gaan. ;)

Hij heeft een punt... Is een andere manier van training, meer gewicht, kleinere ROM. Mijn maat ( 1m 78, 100kg) Die gaat in zijn opwarmingssetjes ook altijd een korte ROM hanteren, maar hij bencht wel tegen zijn borst 170kg.

Instructeurs hebben soms wel goeie inzichten, het is niet omdat ze zelf niet huge zijn dat ze geen kennis kunnen hebben.. Ik heb ondertussen ook al meer kennis dan die maat, maar ik ben nog altijd naturel en hij is dus een stuk buffer dan mij, maar weet er nog altijd iets minder over. Over AAS zal hij mss wel meer weten.

nauw zo veel is ut nie, tis meer dan je zou verwachten:p
bankdruk 1 keer 70. Niet onaardig als je bedenkt dat sommige daar die even lang zijn als ik mar tog zo'n 10kg zwaarder het met 50 moeten doen.

70kg is nu niet zoo indrukwekkend. Meeste van mijn maten die beginnen trainen zitten daar na een maandje of 2-3 al aan. Als die gasten die groter zijn dan jouw nog minder pakken dan zijn het waarschijnlijk een bende ecto's :).

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Dat sommige kerels geen respect voor de dames hebben die ook zwaar trainen!! Maakte het gister mee....

Ik lig op een bench een fly oefening te doen, de kerel zag mij bezig, ga ik mijn bidon even vullen (laat mijn spullen op de bench liggen), kom ik terug...staat ie zowat tegen mijn bench aan zijn oefening te doen, terwijl er zat ruimte was om ergens anders te staan. Ik ga vervolgens verder met mijn fly, staat ie me echt van bovenaf te bekijken....:mad:.

Ik zou graag eens wat meer vrouwen in de krachtzone zien :(.

Alhoewel we wel een goed zicht hebben op de crosstrainers :o.

70kg is nu niet zoo indrukwekkend. Meeste van mijn maten die beginnen trainen zitten daar na een maandje of 2-3 al aan. Als die gasten die groter zijn dan jouw nog minder pakken dan zijn het waarschijnlijk een bende ecto's :)

Dam ik zit na 5 maanden nog op 60 xD Ma soit ik kom van 40kilo fzo dus ben tevreden :D

Bijna 17, binnen 21 dagen :P

Laatst bewerkt:

ik zou hem direct met aandrang gevraagd ebbn om op te zouten die verrekte moonggggggggoooooolllll..

mensen die een zweetplek achter laten :(

Als die gasten die groter zijn dan jouw nog minder pakken dan zijn het waarschijnlijk een bende ecto's :).
Ze zijn niet super buff, maar ze zijn ecto tog al een kilotje of 15 geleden ontgroeit. Maar ze gaan er ook niet egt voor. Trainen wel vaak en voeren de oefeningen goed uit. Maar ze kijken je :P aan als je een beetje kreunt bij je laatste rep incline dumbbell press. Als ik ze er op wijs dat ik jonger en kleiner ben dan zij, maar toch dumbbells van 6 kilo meer pak zijn ze wel stil.
Mar ik vin een beetje kreunen normaal, en zij vinnen het normaal dat ze midden in een set gewoon met elkaar kunnen praten.

Terug
Naar boven