Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is niet een dip voor je chest he voor de duidelijkheidehm......pics1. een klapperkuif [m]
klap-per-kuif
Een kuif die glorieus wappert in de wind
zoek maar op in de Van Dale.

Haha ik maak me druk over me sportschool en jullie willen een filmpje zien van me bench dip? 80 kg is toch niet zo bijzonder? gewoon 80kg op den schoot en dippen mmaaris niet een dip voor je chest he voor de duidelijkheid
Haha ik maak me druk over me sportschool en jullie willen een filmpje zien van me bench dip? 80 kg is toch niet zo bijzonder? gewoon 80kg op den schoot en dippen mmaaris niet een dip voor je chest he voor de duidelijkheid
Zou het een hele knappe prestatie vinden, filmpjeeeeMet een mannetje die de gewichten voor mij op mn schoot legt lukt 80 kg mss wel, maar in je eentje gaat je dat echt niet lukken.
50 KG is echt wel de max die ik op die manier kan gebruiken.

Zou het een hele knappe prestatie vinden, filmpjeeee![]()
Mensen die buffer zijn dan ik, die elke oefening een halve rom doen op een voor hun te hoog gewicht. Kan er dan moeilijk wat van zeggen, maar daar erger ik me echt aan.
Denk dan echt bij mezelf: Doe nou eerst maar je techniek goed, zet je ego opzij en doe gewoon een gewicht waarbij je techniek goed blijft.
En dat iedereen Military Press fout doet.
Mensen die buffer zijn dan ik, die elke oefening een halve rom doen op een voor hun te hoog gewicht. Kan er dan moeilijk wat van zeggen, maar daar erger ik me echt aan.

Ik vind het irritant dat er tegenwoordig ZOOOOO'N lekker wijf in de gym rondloopt met haar strakke trainingsbroek waar je dat lekkere kontje zo duidelijk ziet en dan voor mijn neus rek- en strekoefeningen gaat doen waardoor ik met een instant boner loop die ik subtiel ongemerkt even goed moet leggen. Echt waar ze doet het er gewoon om.

Dat zijn meestal van die jochies die bevriezen als ze een tik krijgen, probeer maar eensWij hebben een mannetje op de sportschool die tegen een ander mannetje zei dat hij extreem sterk was, en dat hij een vriend had die extreem agressief was. Hij en zijn vriend waren daarom onverslaanbaar. Maar deze gast is zo'n dun kereltje en in de verre verte niet sterk, dat is pas irritant......

dat is toch waar