AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Lol @ Bearelle :D
Je snapt het niet :P

wat is een klapperkuif?

1601VA.jpg

Mensen die buffer zijn dan ik, die elke oefening een halve rom doen op een voor hun te hoog gewicht. Kan er dan moeilijk wat van zeggen, maar daar erger ik me echt aan.

Denk dan echt bij mezelf: Doe nou eerst maar je techniek goed, zet je ego opzij en doe gewoon een gewicht waarbij je techniek goed blijft.

En dat iedereen Military Press fout doet.

Haha ik maak me druk over me sportschool en jullie willen een filmpje zien van me bench dip? 80 kg is toch niet zo bijzonder? gewoon 80kg op den schoot en dippen mmaar :P is niet een dip voor je chest he voor de duidelijkheid

Post dat filmpje nou maar dan bepalen wij wel of het bijzonder is.Tot die tijd: 'It didn't happen...' jwz!

Haha ik maak me druk over me sportschool en jullie willen een filmpje zien van me bench dip? 80 kg is toch niet zo bijzonder? gewoon 80kg op den schoot en dippen mmaar :P is niet een dip voor je chest he voor de duidelijkheid

Met een mannetje die de gewichten voor mij op mn schoot legt lukt 80 kg mss wel, maar in je eentje gaat je dat echt niet lukken.

50 KG is echt wel de max die ik op die manier kan gebruiken.

Met een mannetje die de gewichten voor mij op mn schoot legt lukt 80 kg mss wel, maar in je eentje gaat je dat echt niet lukken.

50 KG is echt wel de max die ik op die manier kan gebruiken.
Zou het een hele knappe prestatie vinden, filmpjeeee:D

Mensen die buffer zijn dan ik, die elke oefening een halve rom doen op een voor hun te hoog gewicht. Kan er dan moeilijk wat van zeggen, maar daar erger ik me echt aan.

Denk dan echt bij mezelf: Doe nou eerst maar je techniek goed, zet je ego opzij en doe gewoon een gewicht waarbij je techniek goed blijft.

En dat iedereen Military Press fout doet.

Kan me daar niet aan irriteren kan er eerder om lachen.

doen ze blijkbaar toch iets goed :P
hele ROM is voor bodybuilders een stuk minder belangrijk

lekker man

Ik vind het irritant dat er tegenwoordig ZOOOOO'N lekker wijf in de gym rondloopt met haar strakke trainingsbroek waar je dat lekkere kontje zo duidelijk ziet en dan voor mijn neus rek- en strekoefeningen gaat doen waardoor ik met een instant boner loop die ik subtiel ongemerkt even goed moet leggen. Echt waar ze doet het er gewoon om.

Lekker toch.. lijkt mij niet vervelend :)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Wij hebben een mannetje op de sportschool die tegen een ander mannetje zei dat hij extreem sterk was, en dat hij een vriend had die extreem agressief was. Hij en zijn vriend waren daarom onverslaanbaar. Maar deze gast is zo'n dun kereltje en in de verre verte niet sterk, dat is pas irritant......

Wij hebben een mannetje op de sportschool die tegen een ander mannetje zei dat hij extreem sterk was, en dat hij een vriend had die extreem agressief was. Hij en zijn vriend waren daarom onverslaanbaar. Maar deze gast is zo'n dun kereltje en in de verre verte niet sterk, dat is pas irritant......
Dat zijn meestal van die jochies die bevriezen als ze een tik krijgen, probeer maar eens;)

mensen die groter dan mij zijn en mij irriteren omdat hun zo ( goed zijn ) en die in 2 jaar tijd 7kg zijn aangekomen als ik ze uitleg dat dat slecht is en ik 15kg+- in een halfjaar ben aangekomen zeggen ze ja maar jij was dun dan gaat het sneller lol

mensen met een zonnebril op tijdens traine....... wat een stumperd was dat zeg

Terug
Naar boven