Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bboys die na ieder setje hun biceps gaan aanspannen voor de spiegel om te kijken of ze al gegroeid zijn.
Of op Maandag avond is het altijd best druk bij ons in de gym, en dan is altijd die bankdruk tijden bezetDan moet je echt opletten als die vrij is, maar meestal vertrek ik al vroeger zodat ik hem snel kan doen dus ik heb er wat minder last van
![]()
Gasten die uitgebreid gaan staan wachten, met de armen overmekaar, tot je klaar bent met je oefening.![]()
Wanneer ze dit in 'mijn' squatrek doen is het best irritant jaHoezo zou je je irriteren aan mensen die alleen biceps trainen? Je staat er toch voor jezelf, laat ze lekker.

Mensen die alleen biceps of borst trainen...
Ouwe wijven op de leg extension..
Mensen die zeggen dat ze geen benen hoeven te trainen omdat ze voetballen..
Mensen die al jaren hetzelfde gewicht pakken..
Mensen zeggen dat ze niet aan kunnen komen..
Mensen die het allemaal wel ff komen vertellen..
Te weinig lekkere wijven..

Doe ik alleen als er een groepje om 1 bank/app staat en je niet anders kan dan te wachten terwijl ze een gezellig theekransje hebben bij 'mijn' bank/app.

Man dat heb ik ookIk vind het irritant dat er tegenwoordig ZOOOOO'N lekker wijf in de gym rondloopt met haar strakke trainingsbroek waar je dat lekkere kontje zo duidelijk ziet en dan voor mijn neus rek- en strekoefeningen gaat doen waardoor ik met een instant boner loop die ik subtiel ongemerkt even goed moet leggen. Echt waar ze doet het er gewoon om.