Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

altijd de zelfde muziek

Bboys die na ieder setje hun biceps gaan aanspannen voor de spiegel om te kijken of ze al gegroeid zijn.

danke!

• Like
Waarderingen: 515
Of op Maandag avond is het altijd best druk bij ons in de gym, en dan is altijd die bankdruk tijden bezet :mad: Dan moet je echt opletten als die vrij is, maar meestal vertrek ik al vroeger zodat ik hem snel kan doen dus ik heb er wat minder last van :)

Omdat maandag borst dag is! Bij mij ook altijd. Daarom train ik benen en schouders op maandag. Ik hoef nooit op iemand te wachten.

Slim :p

biceps junkie die er op kickt zoveel mogelijk gewicht in beweging te brengen, en minachtend kijkt naar de hoeveelheid gewicht die ik pak.
echt van: ff zien of die nie meer pakt als ik!

Mensen die alleen biceps of borst trainen...
Ouwe wijven op de leg extension..
Mensen die zeggen dat ze geen benen hoeven te trainen omdat ze voetballen..
Mensen die al jaren hetzelfde gewicht pakken..
Mensen zeggen dat ze niet aan kunnen komen..
Mensen die het allemaal wel ff komen vertellen..
Te weinig lekkere wijven..

haat aan mensen die achter me langs gaan lopen (op 1 meter afstand) als ik een zwaar setjes sta te deadliften, of recht voor me gaan staan en mu in mun ogen aankijken.

Gasten die uitgebreid gaan staan wachten, met de armen overmekaar, tot je klaar bent met je oefening.:mad:

Doe ik alleen als er een groepje om 1 bank/app staat en je niet anders kan dan te wachten terwijl ze een gezellig theekransje hebben bij 'mijn' bank/app.

Hoezo zou je je irriteren aan mensen die alleen biceps trainen? Je staat er toch voor jezelf, laat ze lekker.

Dat de hele plaatselijke middelbare school deze week de sportschool bezet houdt. Maakt niet uit hoe laat ik kom, altijd zitten er 30-40 van die kinderen. Leuk voor de sportschool dat ze er misschien wat nieuwe leden aan overhouden, maar ondertussen is het net een dierentuin binnen.

Mensen die alleen biceps of borst trainen...
Ouwe wijven op de leg extension..
Mensen die zeggen dat ze geen benen hoeven te trainen omdat ze voetballen..
Mensen die al jaren hetzelfde gewicht pakken..
Mensen zeggen dat ze niet aan kunnen komen..
Mensen die het allemaal wel ff komen vertellen..
Te weinig lekkere wijven..

Bingo!!!!
Je zou toch verwachten dat juist in de sportschool ook wel wat dames rondlopen aan wie je kan zien dat ze naar de sportschool gaan?

Altijd huisdames die lopen te beppen en in de weg staan.:mad:

Mensen die je trainingsprogramma niet begrijpen, en roepen dat ik aan bepaalde oefeningen niks hebt, het aantal reps niet goed is (OF teveel, OF te weinig!) en dat een goede training langer moet duren...
Dat zijn de mensen die ik in de 1,5 jaar dat ik bij deze sportschool zit altijd hetzelfde heb zien doen (en geen progressie heb zien maken).
Trouwens: DeFranco zal heus wel nagedacht hebben over z'n trainingsschema ;)

• Like
Waarderingen: ziel
Ik vind het irritant dat er tegenwoordig ZOOOOO'N lekker wijf in de gym rondloopt met haar strakke trainingsbroek waar je dat lekkere kontje zo duidelijk ziet en dan voor mijn neus rek- en strekoefeningen gaat doen waardoor ik met een instant boner loop die ik subtiel ongemerkt even goed moet leggen. Echt waar ze doet het er gewoon om.

Ik vind het irritant dat er tegenwoordig ZOOOOO'N lekker wijf in de gym rondloopt met haar strakke trainingsbroek waar je dat lekkere kontje zo duidelijk ziet en dan voor mijn neus rek- en strekoefeningen gaat doen waardoor ik met een instant boner loop die ik subtiel ongemerkt even goed moet leggen. Echt waar ze doet het er gewoon om.
Man dat heb ik ook:D

Maar als ze ziet dat ik een paal heb 'die zij mij heeft gegeven' kijkt ze me smerig aan???

Je moet hem ook niet meteen laten zien he sandow :P

Maar ken de situatie alleen dan met een milf.

Terug
Naar boven