AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat die gewichten zo zwaar zijn!!!!

Mensen die over creatine praten alsof het AAS is.

Meeste mensen hebben op sport gebied ook het verstand van een goudvis.

Ik train vrijwel altijd in shirts van XXL, vorige keer kwam er zon gast naar mij toe. Ben je nou al veel aangekomen door die anabolen.

:roflol:

Ik train vrijwel altijd in shirts van XXL, vorige keer kwam er zon gast naar mij toe. Ben je nou al veel aangekomen door die anabolen.

Had 'ie stront in z'n ogen ofzo?
:p

OT: Zo'n dikke allochtoon met een VP van 80% die voor me gaat staan te flexen voor de spiegel.

Haha geweldig :P gelijk een vooroordeel maar vind um wel grappig xD

jup, zal ze aanraden om de creatine gewoon over te slaan en gelijk hun eerste week fitness combineren met 1 á 2 kuren?

Ze willen gewoon naturel blijven, niets mis mee toch :rolleyes:

Misschien dat mijn post niet helemaal duidelijk was, maar ik bedoel die gastjes die dan heel spannend zeggen dat ze binnenkort creatine gaan gebruiken en dan denken dat ze binnen paar weken groter zijn als A. Schwarzenegger.

Zodra het woordje creatine valt in mijn gym hoor je al snel de woorden nierstenen, leverkanker en nog meer van dat soort ongein. :)

Haha ja inderdaad.

Had 'ie stront in z'n ogen ofzo?
:p

OT: Zo'n dikke allochtoon met een VP van 80% die voor me gaat staan te flexen voor de spiegel.

In mijn sportschool vind 90% van de mensen mij buff. Maarja het niveau ligt daar ook niet zo hoog als bij jou he marcel:rolleyes:.

Overigens ben ik het daar zelf niet mee eens. Laatst zei zon gast: ojo jouw armen zijn wel flink gegroeit de laatste tijd. Dan heb ik zelf echt zo iets van wtf mijn armen lopen het meest achter en die groeien echt niet harder dan de rest hoor.

Echter zeg ik dat dan niet en lach ik alleen.

Laatst bewerkt:
In mijn sportschool vind 90% van de mensen mij buff. Maarja het niveau ligt daar ook niet zo hoog als bij jou he marcel:rolleyes:.

Overigens ben ik het daar zelf niet mee eens. Laatst zei zon gast: ojo jouw armen zijn wel flink gegroeit de laatste tijd. Dan heb ik zelf echt zo iets van wtf mijn armen lopen het meest achter en die groeien echt niet harder dan de rest hoor.

Echter zeg ik dat dan niet en lach ik alleen.

172_o-rly-baby.gif

Hier in het hotel op vakantie is er een dumbbell-rek. Guess what, de gewichten beginnen bij 2,5kg en eindigen bij 5kg..

Ik haat mijn sportschool eris van alles maar 1! 1bench press 1 incline press,dumbbells tot 32kg maar dan maar 1 paar,leg press tot 200kg,en altijd behoorlijk druk, dus als er 5mensen bezig zijn met dumbbells van bijv. 12 tot 20kg kan ik mooi gaan wachten, 9van de 10keer kan je savonds je kont niet keren dus ben je verplicht om of om 9uur sogtends of 2uur smiddags te trainen,en de dumbbells zijn van hard plastic, meeste mensen gooien er gewoon mee waardoor soms de hele zijkant van de dumbbell afbreek, dus ipv een 10kg dumbbell vliegt er ff 5kg af, en voordat we een nieuwe hebben zijn we 6maanden verder,en de eigenaar en de meeste mensen die dr trainen geven niks om de spullen, wel vervelend voor de mensen die de gewichten nodig hebben:P

Dus waneer over 2maanden mn contract afloopt, gelijk wegwezen daar:P

Idd dat denk ik zelf dan ook. vind mij zelf ook niet groot ofzo, alleen in lengte en wat in me broek slingert dan.

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Ik haat mijn sportschool eris van alles maar 1! 1bench press 1 incline press,dumbbells tot 32kg maar dan maar 1 paar,leg press tot 200kg,en altijd behoorlijk druk, dus als er 5mensen bezig zijn met dumbbells van bijv. 12 tot 20kg kan ik mooi gaan wachten, 9van de 10keer kan je savonds je kont niet keren dus ben je verplicht om of om 9uur sogtends of 2uur smiddags te trainen,en de dumbbells zijn van hard plastic, meeste mensen gooien er gewoon mee waardoor soms de hele zijkant van de dumbbell afbreek, dus ipv een 10kg dumbbell vliegt er ff 5kg af, en voordat we een nieuwe hebben zijn we 6maanden verder,en de eigenaar en de meeste mensen die dr trainen geven niks om de spullen, wel vervelend voor de mensen die de gewichten nodig hebben:P

Dus waneer over 2maanden mn contract afloopt, gelijk wegwezen daar:P

32kg concentration curls.

Wat heeft iedereen hier toch met die contracten???
Als ik mijn gym zat ben zeg ik dat ik stop en dan moet ik (tenzij ik een bepaalde reden heb om te stoppen) nog 2 maandjes doorbetalen.

En zo'n contract teken je toch ook met je volle verstand

Ja maar toen ik begon met sporten begon ik niet met de intentie om binnen een jaartje een goed voedingschema/trainschema te hebben, ik begon om te cardio'e niet om met de dumbbells te smijten, maarja toen kwam dr verandering in en begon ik hier veel te lezen en blijkt dat mn sportschool gewoon een afgang is:P:P heb me al uitgeschreven heb nog 3maanden te gaan voordat ik niet meer hoeft te betalen.:P

Zit zo'n joch te bankdrukken en zwaar hard te kreunen. kur tjah..ak tjah...craaah
En ik doe het zelf ook maar de rest van de sportschool vind kreunen ngal vreemd, hij slaat ook een beetje rood aan als die ziet dat de rest naar hem staat te grijnzen, dus ik denk ik steek hem een hart onder de riem.
Doe er een paar schijfjes bij en ga zelf ook wat kreunen: kah meeh....Haah.......MeeH........HAAAH
Iedereen lacht nu kei hard richting dat joch dus ze zullen hem voortaan wel accepteren denk ik dan.
Maar sinds dien kijkt da joch me smerig aan terwijl ik hem alleen maar probeerde te helpen???

Laatst bewerkt:
-Huismoeders die geilen op een van de sportschoolmedewerkers, en als er een kattenprogramma is op National Geographic Channel ze er over mee gaan praten met degene naast hun op de crosstrainer.
-Mensen die achteruit trappen op de crosstrainer
-Mensen die zich niet aan het RPM van de crosstrainer houden
-Mensen die geluid maken tijdens het sporten (muv. knappe mannen, die de meest zware gewichten heffen - uiteraard...)
- Mensen die op slippers rondlopen in de sportschool. Schoenen zijn niet zo duur...

Niet op letten, als zij geen fatsoenlijke resultaten willen behalen moeten zij dat weten.
-Mensen die geluid maken tijdens het sporten (muv. knappe mannen, die de meest zware gewichten heffen - uiteraard...)
Het is dat je een uitzondering voor me maakt of ik was er mee gestopt, wil je niet irriteren:o
- Mensen die op slippers rondlopen in de sportschool. Schoenen zijn niet zo duur...
Laatst kwam er bij ons een ouwe vent met een spijkerbroek, blousje, bretels en schoenen die die buiten ook gewoon aanhad. En de instructeurs zeggen er niets van, als ik mijn handdoek een keertje vergeet krijg ik al opmerkingen.

-Huismoeders die geilen op een van de sportschoolmedewerkers, en als er een kattenprogramma is op National Geographic Channel ze er over mee gaan praten met degene naast hun op de crosstrainer.

Je maakt je nogal druk op de sportschool he? Dat je er tijd voor hebt.

Je maakt je nogal druk op de sportschool he? Dat je er tijd voor hebt.
Nee, valt wel mee. Als ik in een niet-goede bui ben, en ik naar de sportschool ga is het in het begin een beetje mokken in mijn hoofd, maar na een tijdje is dat over :cool:

Finish her, Klaas

Terug
Naar boven