MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik kreun ook altijd, daten?

• Like
Waarderingen: ziel
ik kan me toch wel vinden in de oude mannen.
Stonden gister weer 2 van die 50+ers te denken dat ze er verstand van hadden.

Die barbellcurls leken meer op baletoefeningen

Nee, valt wel mee. Als ik in een niet-goede bui ben, en ik naar de sportschool ga is het in het begin een beetje mokken in mijn hoofd, maar na een tijdje is dat over :cool:

Oh Oh Ik Let Op Alles En Iedereen.
ik loop achteruit op de crosstrainer:trollface:
2cqfipf.png

ja ut is maar waar je je aan kan ergeren :p

Die ouwe mannen die soms nadat de groepslessen zijn gedaan alle apparaten en gewichten gaan uitoefenen en de oefeningen ook nog eens fout uitvoeren.

Gasten (mijn collega) die weten dat je traint, gaan het ook doen en zeggen wel ff snel breed worden.
Vervolgens houdt hij het maar 2 weken vol en ook maar 1 x per week.
Hij heeft nu al 3 weken niet getraint.(zelfde sportschool) Ook eet hij maar 2 broodjes in 8,5 uur werken en skipt hij altijd het onbijt.

Iedereen noemt hem nu Skinny boy @ work. :D''
Hij is 1.81 en weegt 67 kg..:p

<edit> Ook had hij Aminozuren caps gekocht, terwijl die verrekte mong**l niks vreet op een dag.

Laatst bewerkt:
Mensen die andere mensen fout advies geven!

heb een hekel aan het feit dat ik op een "zwarte lijst" ben gezet en dat ze me dat niet persoonlijk hebben verteld, maar dat ik daar via via achter heb moeten komen..
ik ben erop gezet omdat ik volgens hen bij bench dips (voor triceps) ik de schijven op de betonnen vloer liet vallen (betrof 80 kg bij me laatste setje waar ik niet meer verder kan).. maar ik laat deze altijd op de rubberen mat vallen als ik niet meer verder kan..
Volgens hen moet ik maar iemand erbij halen om de eerste paar schijven eraf te halen..
kijk ik snap ook wel dat je voorzichtig moet doen met andermans spullen, maar komop ey,
het gaat om me laatste setje waar ik tot failure ga en ik probeer nog enigszins voorzichtig te zijn, doordat ik altijd bij die rubberen mat (1.5cm dik) ze laat vallen (rubberen mat is 1.5m breed en loopt langs het hele dumbbell rek, waar ook de bankjes staan)

dus als ik het nu nog één keer doe, mag ik het hele jaar nog vol betalen
(nu maak t niet zo veel uit, maar als ze het in januari zeggen, ben ik wel mooi al me geld kwijt)..
die sportschool is ook veelste duur, dat is nog het ergste.

alleen maar omdat ze de enigste zijn in ons dorp rekenen ze 40 euro per maand voor onbeperkt sporten (niet eens een sauna/goede hygiëne, geen squat rek, een ruimte voor de gewichten waar je nogenees normaal kan lopen, en het feit dat ze al (van horen zeggen) 10 jaar roepen dat ze gaan uitbreiden.

Oftewijl leuke sportschool :rolleyes:
ben al aan het zoeken naar een ander, waar ik langs kom als ik uit school kom. (kan dan natuurlijk niet eerst thuis eten, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen)
pff dat is er ook weer uit:o

Laatst bewerkt:
Die ouwe mannen die soms nadat de groepslessen zijn gedaan alle apparaten en gewichten gaan uitoefenen en de oefeningen ook nog eens fout uitvoeren.
Juist voor die oude mannen moet je respect hebben .. anderen van hun leeftijd liggen met een reuma in bed;)

Nee, je hebt ook oude mannen die de oefeningen wel goed uitvoeren.

heb een hekel aan het feit dat ik op een "zwarte lijst" ben gezet en dat ze me dat niet persoonlijk hebben verteld, maar dat ik daar via via achter heb moeten komen..
ik ben erop gezet omdat ik volgens hen bij bench dips (voor triceps) ik de schijven op de betonnen vloer liet vallen (betrof 80 kg bij me laatste setje waar ik niet meer verder kan).. maar ik laat deze altijd op de rubberen mat vallen als ik niet meer verder kan..
Volgens hen moet ik maar iemand erbij halen om de eerste paar schijven eraf te halen..
kijk ik snap ook wel dat je voorzichtig moet doen met andermans spullen, maar komop ey,
het gaat om me laatste setje waar ik tot failure ga en ik probeer nog enigszins voorzichtig te zijn, doordat ik altijd bij die rubberen mat (1.5cm dik) ze laat vallen (rubberen mat is 1.5m breed en loopt langs het hele dumbbell rek, waar ook de bankjes staan)

dus als ik het nu nog één keer doe, mag ik het hele jaar nog vol betalen
(nu maak t niet zo veel uit, maar als ze het in januari zeggen, ben ik wel mooi al me geld kwijt)..
die sportschool is ook veelste duur, dat is nog het ergste.

alleen maar omdat ze de enigste zijn in ons dorp rekenen ze 40 euro per maand voor onbeperkt sporten (niet eens een sauna/goede hygiëne, geen squat rek, een ruimte voor de gewichten waar je nogenees normaal kan lopen, en het feit dat ze al (van horen zeggen) 10 jaar roepen dat ze gaan uitbreiden.

Oftewijl leuke sportschool :rolleyes:
ben al aan het zoeken naar een ander, waar ik langs kom als ik uit school kom. (kan dan natuurlijk niet eerst thuis eten, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen)
pff dat is er ook weer uit:o

Ik begrijp je helemaal. Ik sport ook in het dorp veelste duur ofc. losse gewichten hebben ze niet veel . 1 tot 10kg halters en dan gaan ze van 12 14 16 18 20. Niet dat ik 20 aan kan maar het gaat super snel vooruit. Als het wel gaat moet ik maar andere dingen gaan verzinnen. maximaal 10 apparaten, 1 per spiergroep :S. cardio is wel oke. Ik betaal 35 euro in de maand waar je bij andere sport centra's misschien niet eens 15 per maand betaald. Het enigste voordeel dat ik heb is d at het meestal niet druk is. Maar als er 3 mensen kracht aan het doen zijn is helft van de tijd alles bezet. Er zijn ook maar 3 bankjes ;P.

mensen die oefeningen totaal verkeerd uitvoeren en advies afslaan

Daar kank me ook mateloos aan irriteren. Vooral als ze dan vriendjes uitnodigen die achteloos de verkeerde houdingen en uitvoeringen na gaan doen.
Betaal gelukkig maar 20,- per maand voor onbeperkt sporten incl. 2 zonnebankjes p/mnd erbij, gratis sauna en squash (tot 17:00)
En gratis koffie en thee :)
Zo das er uit :D

Laatst bewerkt:
Ik irriteer me aan ene jongeman met een klapkuif in de sportschool :trollface:

:who:Aan helemaal niks. Me eigen training kost me al genoeg energie en concentratie!:fuu:

Laatst bewerkt:
Waarom kan ik wel bijv. 30 kg geruisloos omhoog/omlaag laten gaan en weer rustig op de stapel laten komen bij cable pushdown. En kan het gozertje aan de andere kant met welgeteld 7.5 kg dat niet? Elke keer liet hij hem met een rotklap neerkomen en vervolgens een beetje bad-ass om zich heen kijken. The **** is dat voor triest gedrag? Schreeuw om aandacht?

Terug
Naar boven