jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moeten ze maar alle klanten buiten smijten want een bodybuilder (body-builder) is iemand die aan zijn lichaam werkt![]()

Chicks, net weer 2 ****ing lekkere, hele tijd naar mij kijken (voelde heerlijk)
Jammer dat ik bezet ben![]()
Dus bij jullie hebben ze alleen wat cardeo aparaten en eventueel een zumba groepsles?OT: bij ons in de sportschool is het hatelijk dat als ze horen dat je aan creatine of eiwitshakes enzo doet je wordt aangezien voor bodybuilder (wat verboden is in onze sportschool) terwijl ze zelf wel eiwitshakies achter de balie hebben à 3eu de stuk
Bij ons hier in Drachten bewegingscentrum hebben ze ook een hekel aan Bodybuilding, wij haten die sport word er tegen krachtjongens gezegd, nou ik niet zeg ik en wat jullie wel of niet haten heb ik geen boodschap aan hahaha ja laat ze oprotten die badgasten van sportinstructeurs!
Bij ons hier in Drachten bewegingscentrum hebben ze ook een hekel aan Bodybuilding, wij haten die sport word er tegen krachtjongens gezegd, nou ik niet zeg ik en wat jullie wel of niet haten heb ik geen boodschap aan hahaha ja laat ze oprotten die badgasten van sportinstructeurs!
Dus bij jullie hebben ze alleen wat cardeo aparaten en eventueel een zumba groepsles?
CHICKS gvd, weer 3 nieuwe, ik heb sinds 3,5 week een nieuwe vriendin.
Kon ik de tijd maar terug draaien, dat denk ik echt als ik met 'die chicks' praat![]()

als je lekker op massa aan het trainen bent en dan komt de ex wereld kampioen kickboxen me vertellen dat je ook conditie moet trainen. "Je hebt niks aan een ferrari als er geen benzine in zit, train je te veel op massa word je traag" care?

Conditie? Ik ga toch niet wegrennen als ik ruzie krijg!?![]()