AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

wtf.. ze mogen je echt niet zomaar weigeren. als je verboden middelen gebruikt is het een ander verhaal. mja laat ze dit eerst maar eens aantonen :p

Dan moeten ze maar alle klanten buiten smijten want een bodybuilder (body-builder) is iemand die aan zijn lichaam werkt :p

Dan moeten ze maar alle klanten buiten smijten want een bodybuilder (body-builder) is iemand die aan zijn lichaam werkt :p

ik zelf vind daar veel meer verschil in zitten dan wat jij alleen aangeeft maar snap wat je bedoelt haha, zo heb ik het ook wel eens gesteld bij hun ;)

voor mij is een bodybuilder meer iemand die zijn lichaam zo groot mogelijk probeert te maken (optimaal benutten eigk) met zo veel mogelijk definitie, kortom een way of life.

Iets wat zij daar moeilijk kunnen begrijpen, stereotypering alom

Hoe benoemen ze zichzelf?

Chicks :o, net weer 2 ****ing lekkere, hele tijd naar mij kijken (voelde heerlijk) :D

Jammer dat ik bezet ben :rolleyes:

Mensen die voor mij voor de spiegel gaan staan.

OT: bij ons in de sportschool is het hatelijk dat als ze horen dat je aan creatine of eiwitshakes enzo doet je wordt aangezien voor bodybuilder (wat verboden is in onze sportschool :P) terwijl ze zelf wel eiwitshakies achter de balie hebben à 3eu de stuk
Dus bij jullie hebben ze alleen wat cardeo aparaten en eventueel een zumba groepsles?

Bij ons hier in Drachten bewegingscentrum hebben ze ook een hekel aan Bodybuilding, wij haten die sport word er tegen krachtjongens gezegd, nou ik niet zeg ik en wat jullie wel of niet haten heb ik geen boodschap aan hahaha ja laat ze oprotten die badgasten van sportinstructeurs!

Bij ons hier in Drachten bewegingscentrum hebben ze ook een hekel aan Bodybuilding, wij haten die sport word er tegen krachtjongens gezegd, nou ik niet zeg ik en wat jullie wel of niet haten heb ik geen boodschap aan hahaha ja laat ze oprotten die badgasten van sportinstructeurs!

bij mij zelfde verhaal haha

Bewegingscentrum is waardeloos, beter ga je naar Rino Gym in de trisken, daar kan je tenminste zwaar trainen met begeleiding. Is de zwaarste dumbbell nog steeds 26kg ?

Dus bij jullie hebben ze alleen wat cardeo aparaten en eventueel een zumba groepsles?

Nee zo erg is het ook weer niet.
Het is geen hardcore sportschool maar voor Klapkuif en mijzelf is het goed genoeg om nog tijdje vooruit te kunnen.
Het aparte is, dat ze daar gewoon best krom zijn qua regels.
Je mag wel straps gebruiken maar geen belt en dat soort dingen.
Supplementen doen ze niet moeilijk over zolang ze het niet zien is mijn ervaring.

CHICKS gvd, weer 3 nieuwe, ik heb sinds 3,5 week een nieuwe vriendin.
Kon ik de tijd maar terug draaien, dat denk ik echt als ik met 'die chicks' praat :o

CHICKS gvd, weer 3 nieuwe, ik heb sinds 3,5 week een nieuwe vriendin.
Kon ik de tijd maar terug draaien, dat denk ik echt als ik met 'die chicks' praat :o

bij ons in de GT, 1 chick en der ma (chick is heet, der ma is dat niet)
en nog soms af en toe wat andere meisjes van de tennis.

Dat irriteert me dood lol,
geen chicks om naar te stare :p

als je lekker op massa aan het trainen bent en dan komt de ex wereld kampioen kickboxen me vertellen dat je ook conditie moet trainen. "Je hebt niks aan een ferrari als er geen benzine in zit, train je te veel op massa word je traag" care?

als je lekker op massa aan het trainen bent en dan komt de ex wereld kampioen kickboxen me vertellen dat je ook conditie moet trainen. "Je hebt niks aan een ferrari als er geen benzine in zit, train je te veel op massa word je traag" care?

Conditie? Ik ga toch niet wegrennen als ik ruzie krijg!? :mad:

tja, hij liep me ook gelijk wat filmpjes zien van 20 jaar geleden toen hij nog wereld kampioen was.

En daarna probeerde hij me over te halen om voor 20 euro per maand 2x per week bij hem te komen trainen.

Terug
Naar boven