XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik erger me helemaal de ti-ta-tovertering aan mensen die naar de sportschool komen om te ouwe-k*t-h**ren,...deze mensen gebruiken soms een bench als barkruk.(alleen maar zitten en kleppen)
Zelf heb ik dan ook echt moeite om deze mensen respectvol te vragen hoe lang ze nog nodig denken te hebben.
De look die ik ook geregeld ontvang geeft aan dat mijn ongenoegen wel is gezien,ondanks mijn "tactvolle "verzoek/vraag.

Vrouwen met een overduidelijke eetstoornis die zich kapot trainen op cardio en buikapparatuur

gewoon het gebrek aan kennis, toezicht, mensen die te weinig worden geïnformeerd ( oa over voeding ed)
ps heb in mijn buurt ( op 8 km ongeveer van mijn thuis) een gym gevonden. Iemand een idee of het eerder een vrouwencellulitisding is of toch wel wat serieuzer?

http://www.fitnessfirstclass.be/

gewoon het gebrek aan kennis, toezicht, mensen die te weinig worden geïnformeerd ( oa over voeding ed)
ps heb in mijn buurt ( op 8 km ongeveer van mijn thuis) een gym gevonden. Iemand een idee of het eerder een vrouwencellulitisding is of toch wel wat serieuzer?

Ziet er als ik naar de foto's kijk een stuk beter uit dan waar ik het mee moet doen, ook de hele site is een stuk profesioneler...Dat plaatje van dat wijf dat loopt te rekken/strekken is mischien een indicatie van wijvengym. Ga anders eens kijken op de tijd dat jij graag wilt sporten, wat voor volk er dan zit.

Lijkt me een hele goeie gym! Zijn ook bijna geen machines, bijna alles is in de vrije beweging!;) Denk dat je daar niet veel van die huisvrouwen enzo zult tegekomen xD

Wat is er eigenlijk mis met een paar huismilfjes? Die blijven tenminste van de zware dumbbells af

Jongens geile milfs, echt joh..
Net zo'n milf die heel overdreven 'Haaaai' tegen mij zei, en daarna mij bleef checken/aanstaren..
Ze was wel te doen though :ds:

Wat is er eigenlijk mis met een paar huismilfjes? Die blijven tenminste van de zware dumbbells af

Meeste zien er niet uit en zitten alleen maar te ouwewijfen. Niet dat dat zo'n probleem is maar vind het ook jammer voor ze dat ze niet veel bereiken met al die moeite die ze ervoor geven. Is inderdaad wel een voordeel dat ze uit de Hardcore hoek blijven:P Irriteer me meer aan superdudes indd

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Jongens geile milfs, echt joh..
Net zo'n milf die heel overdreven 'Haaaai' tegen mij zei, en daarna mij bleef checken/aanstaren..
Ze was wel te doen though :ds:

Waarom deed je niks dan? Of heb je een giiiirfriendd? :)

Meeste zien er niet uit en zitten alleen maar te ouwewijfen. Niet dat dat zo'n probleem is maar vind het ook jammer voor ze dat ze niet veel bereiken met al die moeite die ze ervoor geven. Is inderdaad wel een voordeel dat ze uit de Hardcore hoek blijven:P Irriteer me meer aan superdudes indd

lol inderdaad, ze doen elke week, elke dag hetzelfde,
gewicht, reps, oefeningen(apparaten)

Zie 0.0 vooruitgang :thumbup:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Waarom deed je niks dan? Of heb je een giiiirfriendd? :)

Ja, sinds 1,5 week, had denk ik te weinig 'Crack' genomen, voelde me niet echt geil lol en ze kwam best een beetje aan de late kant..anders had ik haar wel de wc laten zien :bj:

Dat lijkt er meer op Vreter!:)
Ik irriteer me trouwens ook aan vrouwlijke bodybuilders, ziet er niet uit joh, vooral als ze breder als jou zijn:o

Hahaha oh brother.
Krachttraining gaat dus in de eerste instantie het lichaam steviger maken. Er wordt inderdaad ook aan vetverbranding gedaan, waarbij de vetten eerder omgezet worden in spiermassa. Het is dus niet verwonderlijk dat er geen onmiddelijk gewichtsverlies gerealiseerd wordt.

Sinds wanneer irriteer jij je zoveel in de sportschool ?
Is mij iets ontgaan ? :eek:
Alhoewel ik het met je eens ben maar toch :P

Anders doe jij je oordoppen een x uit ;) irriteer mij stilletjes mateloos, wat uiteindelijk mijzelf meer motiveert :p als jij een meisje dat jij goed kent ziet trainen, een kinderlichaampje overhoudt aan al dat uitsloven en te weinig eten en dan nog zeggen van 'wat ben ik goed bezig he?!' KAN IK ME GVD ECHT GRUWELIJK AAN IRRITEREN JAAAA!! ;)

Lelijke mensen.

van die magere sprieten die 2 kg heffen en dan zo'n vreselijk gezicht trekken alsof ze aan het bevallen zijn van een achtling...

Terug
Naar boven