Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik vind het irritant als mensen hun aambeien gaan föhnen tijdens het squatten en die lucht dan in je gezicht slaat.
mensen die zeggen dat ik mijn arm kan blokkeren nadat ik van ze win met wie het langst front rise kan.

Ik vind het irritant als mensen hun aambeien gaan föhnen tijdens het squatten en die lucht dan in je gezicht slaat.
mensen die zeggen dat ik mijn arm kan blokkeren nadat ik van ze win met wie het langst front rise kan.

moet je niet achter iemand gaan staan die squat ;) :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nope, die lucht verspreid zich gewoon:S
of wat ik gisteren meemaakte, dat ik de kleedkamer binnenkwam. Had een of andere gek over de kooltjes van de sauna staan pissen. Man die lucht sloeg gewoon op je longen.

Laatst bewerkt:
Mezelf, dat ik niet hard genoeg ga!

In een zwijnenstal als je ut mij vraagt :P

Sportspalace in Doetinchem. Dumbbell gaan tot 32kg, en circa 500 Kilo aan gewichten
@lorenzzzz en heb je er lang over gedaan om me op hyves te vinden:P? die linker is me 2 jaar jongere broertje.

Laatst bewerkt:
Je kijkt wel moeilijk man.

Hallo "Larslugt94", heb jij altijd je oordoppen in als je in gezelschap bent?

@lorenzzzz ja ik weet et, maar veranderen moet ik member voor zijn en dat kost me 40 euro.

@eddine niet altijd.

Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat zijn broertje wel al over de tough guy pose periode gegroeid is.

Jongens die met hun zweetreet op een bankje zitten
en het erna niet afkuisen zodat het nog lekker vochtig blijft!

Terug
Naar boven