lukaku16
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Hij bedoelt gwn proper maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt gwn proper maken

dat iemand zijn vieze zweet achterlaat op het bankje en het niet schoonmaakt.
Qft als de malle! Enige wat we missen na de verbouwing van vorig jaar is een peckdeck! En hebben een prijs waar menig dbb'er jaloers op is![]()
en squatrack + smith en USA style.Man dat snapte ik meteen,dat iemand zijn vieze zweet achterlaat op het bankje en het niet schoonmaakt.

Man dat snapte ik meteen,
Ik heb 26 euro in de maand, mag tot 19:00 trainen.
één normale benchpress, geen squatrack, dumbbells tot 38 kg, waarvan de helft moet worden aangeschoeft.
En de apparaten tonen vrijwel allemaal slijtage doordat ze er al staan sinds de sportschool is geopend.

Ik zou daar héél snel weggaan, alle noodzakelijke dingen weghalen, willen ze de krachttrainers daar weghebben ofzoals ik het zelf zou moeten betalen zou het 55 euro per maand zijn.
Sportschool elke dag open van 7 s'ochtends tot 11 uur s'avonds . (behalve zaterdag 8-6)
Ze hebben sinds kort sommige noodzakelijke dingen weg gehaalt ....( o.a. legpress + preacher curl bankje) dumbbells nog maar tot 32 kg , terwijl ze eerst tot 60 gingen![]()
?das wel beter, die van ons bestaat dan 7 jaar dacht ik, nog steeds die ouwe isotonic-lijn van technogym.Lijkt me best een klote sportschool..
Die van ons bestaat hoogstens 2 jaar. Wij hebben fakking veel apparaten en na januari is hij de hele dag open van 9 tot 22 uur. (Hoef ik niet meer te wachten tot 4 uur na school)![]()
Ja dat was wel het idee. We hadden wat bodybuilders lopen eerst + AAS gebruikers. Daar wouden ze vanaf omdat die andere zouden intimideren. De noodzakelijke dingen hebben ze nog welIk zou daar héél snel weggaan, alle noodzakelijke dingen weghalen, willen ze de krachttrainers daar weghebben ofzo?
en lekkere saune + stoombad + bubbelbad en zwembad
Then gtfout of there, zelfs IK zit al aan 26kg dumbbell presBen wel tevreden over me gym, op de dumbbells na dan.
Ong. 22 per maand voor 1 jaar abbo (bijna afgelopen), 1 squatrack en smith. Squatrack wordt redelijk weinig gebruikt dus bijna altijd vrij. 2-3 verstelbare bankjes, 1 decline, 2 platte, 2 vaste benchpress bankjes. Genoeg apparaten. Alleen het mindere is dumbbells tot 26kg...
Then gtfout of there, zelfs IK zit al aan 26kg dumbbell pres