AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen die constant willen praten met je.
Mensen die staren.

Qft als de malle! Enige wat we missen na de verbouwing van vorig jaar is een peckdeck! En hebben een prijs waar menig dbb'er jaloers op is :p

Bij mij kost het 14,- per maand gemiddeld als je een halfjaar hebt gekozen en niet het inschrijfgeld mee telt, en dat dan voor die gym met 5 bankdrukken(waarvan 2 schuine) en 5-7 barbells :) en squatrack + smith en USA style.

Lucky Me (A)

Ik train in een gym van 15,- per maand met een smith en een squat rek recht en beide schuin bankdrukken het enige nadeel is dat de dumbbells maar tot 30 gaan maar dat is een probleem voor pas later:D

dat iemand zijn vieze zweet achterlaat op het bankje en het niet schoonmaakt.
Man dat snapte ik meteen, :p

Ik heb 26 euro in de maand, mag tot 19:00 trainen.
één normale benchpress, geen squatrack, dumbbells tot 38 kg, waarvan de helft moet worden aangeschoeft.
En de apparaten tonen vrijwel allemaal slijtage doordat ze er al staan sinds de sportschool is geopend.

Man dat snapte ik meteen, :p

Ik heb 26 euro in de maand, mag tot 19:00 trainen.
één normale benchpress, geen squatrack, dumbbells tot 38 kg, waarvan de helft moet worden aangeschoeft.
En de apparaten tonen vrijwel allemaal slijtage doordat ze er al staan sinds de sportschool is geopend.

Lijkt me best een klote sportschool..
Die van ons bestaat hoogstens 2 jaar. Wij hebben fakking veel apparaten en na januari is hij de hele dag open van 9 tot 22 uur. (Hoef ik niet meer te wachten tot 4 uur na school) :)

als ik het zelf zou moeten betalen zou het 55 euro per maand zijn.
Sportschool elke dag open van 7 s'ochtends tot 11 uur s'avonds . (behalve zaterdag 8-6)
Ze hebben sinds kort sommige noodzakelijke dingen weg gehaalt ....( o.a. legpress + preacher curl bankje) dumbbells nog maar tot 32 kg , terwijl ze eerst tot 60 gingen :(

als ik het zelf zou moeten betalen zou het 55 euro per maand zijn.
Sportschool elke dag open van 7 s'ochtends tot 11 uur s'avonds . (behalve zaterdag 8-6)
Ze hebben sinds kort sommige noodzakelijke dingen weg gehaalt ....( o.a. legpress + preacher curl bankje) dumbbells nog maar tot 32 kg , terwijl ze eerst tot 60 gingen :(
Ik zou daar héél snel weggaan, alle noodzakelijke dingen weghalen, willen ze de krachttrainers daar weghebben ofzo????

Lijkt me best een klote sportschool..
Die van ons bestaat hoogstens 2 jaar. Wij hebben fakking veel apparaten en na januari is hij de hele dag open van 9 tot 22 uur. (Hoef ik niet meer te wachten tot 4 uur na school) :)
das wel beter, die van ons bestaat dan 7 jaar dacht ik, nog steeds die ouwe isotonic-lijn van technogym.
Alleen de standaart apparaten, (ik dacht 24 stuks) 4 bankjes waarvan 2 incline mogelijkheden en een decline mogelijkheden.
De instructeurs zijn er nog niet uit hoeveel de Bench press stang weegt.

Maar ik kan kiezen uit die k*tzooi, of dezelfde k*tzooi met squatrack (alleen bij de fysio) voor 10 euro meer en 5 keer langer fietse.

Dat ze mij elke keer verwarren met Zyzz!:mad::mad::mad::mad:

Waar ik train, dus alles op een rijtje.

• Oldskool (hardcore) gym.
  • Bijna alles plate loaded.
  • 3 rechte bankdrukken, 2 schuine, 6-7 Barbells + bak magnesium erbij
  • 1 squatrack, daar doe ik bijna alle oefeningen op zoals MP,Bent Rows,Squats en Deadlifts ervoor.
Volgens mij hebben ze er alles wat een BB er nodig heeft, want er lopen toch wat 100kg patsers rond daar.

+ Je kan je benen echt veel aandacht geven daar,

Ik zou daar héél snel weggaan, alle noodzakelijke dingen weghalen, willen ze de krachttrainers daar weghebben ofzo????
Ja dat was wel het idee. We hadden wat bodybuilders lopen eerst + AAS gebruikers. Daar wouden ze vanaf omdat die andere zouden intimideren. De noodzakelijke dingen hebben ze nog wel ;) en lekkere saune + stoombad + bubbelbad en zwembad

Ben wel tevreden over me gym, op de dumbbells na dan.

Ong. 22 per maand voor 1 jaar abbo (bijna afgelopen), 1 squatrack en smith. Squatrack wordt redelijk weinig gebruikt dus bijna altijd vrij. 2-3 verstelbare bankjes, 1 decline, 2 platte, 2 vaste benchpress bankjes. Genoeg apparaten. Alleen het mindere is dumbbells tot 26kg...

wij hebben ook relaxe.
20 euro per maand. doordeweeks van 09:00 tot 22:00, zaterdags van 09:00 tot 13:00 zondags sinds kort gesloten.
dumbbells t/m 50kg en dan nog 1 paar die je tot zo'n 80 kg kan maken.

1 gewone bank. 1 gewone/decline 1 incline. 3 deadlift/gewichthef platformen. 3 ER racken + bankjes. squat rack. enn ja dan nog de rest wat iedere sportschool heeft :D

ik denk dat ik nie ontevreden mag zijn.

Ben wel tevreden over me gym, op de dumbbells na dan.

Ong. 22 per maand voor 1 jaar abbo (bijna afgelopen), 1 squatrack en smith. Squatrack wordt redelijk weinig gebruikt dus bijna altijd vrij. 2-3 verstelbare bankjes, 1 decline, 2 platte, 2 vaste benchpress bankjes. Genoeg apparaten. Alleen het mindere is dumbbells tot 26kg...
Then gtfout of there, zelfs IK zit al aan 26kg dumbbell pres

Then gtfout of there, zelfs IK zit al aan 26kg dumbbell pres

Haha ja ik ga ook wat beters zoeken (als dat er al is), maar ipv dumbbell press doe ik gewoon bench press, fly's, machine fly's, decline benchpress. Dus zit nog wel goed hoor.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Daarnaast ben ik ook erg tevreden over de openingstijden. Van 9.00 tot 23.00 doordeweeks en van 9.00 tot 15.00 in het weekend. Erg relaxed trainen in de avond, en ook zondags.

Dat de supah-dude-instructeur dwars door mijn dumbbell fly heenloopt om me over te halen mee te doen aan z'n buikspiersessie.

En de ironie is, shoot me, dat ik dat verrekte buikspierkwartier nog uitgeprobeerd heb ook:D gezien die flippo me toch al uit mijn concentratie had gehaald:p

Terug
Naar boven