XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

er moet eigenlijk een DBB.com sportschool komen,dat er allen maar dbb leden mogen trainen :@

EPIC
Dan hebben we hier een eentonig topic over nieuwelingen, die geen voedingsschemahebben, de benen niet trainen omdat ze voetballen en een paar honderd crunches doen.

DBB.com sportschool voor leden met meer dan 100 karmapunten;)

Sneeuw zodat ik nu thuis moet blijven :(

Ik ben vanmorgen met de fiets erheen gefietst, 15 minuten :o
Best goed gestrooid enzo alleen toen ik bij sportschool kwam en me fiets in dat rek wou zetten moest ik lopen bij een stuk waar sneeuw van 15 cm lag, zakte echt ver in.

OT:
Sportscholen die niet even doen sneeuwscheppen, alleen de trap :mad:

in mijn gym werken allemaal geile chicks(sale's) ,maar vind ze nu ook flink irri worden..
had ze nooit moeten nken

loser ben ik

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Dan hebben we hier een eentonig topic over nieuwelingen, die geen voedingsschemahebben, de benen niet trainen omdat ze voetballen en een paar honderd crunches doen.

DBB.com sportschool voor leden met meer dan 100 karmapunten;)
yes dan mag ik lid worden!!!!

Dat ze met kerst dichtzijn.

Bij mij zijn ze ook eerste kerstdag gesloten, maar dan heb ik toch geen training op die dagen opstaan.

Gasten die veel te zwaar trainen en 0,0 vooruitgang daarmee hebben geboekt omdat uitvoering 3x k*t is :D
en dan elke x kijken naar mij van "kijk mij zwaar trainen!"

Ik ben vanmorgen met de fiets erheen gefietst, 15 minuten :o
Best goed gestrooid enzo alleen toen ik bij sportschool kwam en me fiets in dat rek wou zetten moest ik lopen bij een stuk waar sneeuw van 15 cm lag, zakte echt ver in.

OT:
Sportscholen die niet even doen sneeuwscheppen, alleen de trap :mad:

Hier niks gestrooid :( Net antarctica! ???
Morgen ga ik toch maar gaan trainen. Sneeuw of niet ..

ecto instructeurs die nog lichter dn mij zijn en doen alsof ze verstand van zaken hebben.

Stomme spleetoog die met z'n neus op het dumbbellrek shrugs staat te doen met 12 kilo.Na 2x vlak voor 'm langs wat dumbbells gepakt te hebben begreep ie de hint nog niet.Toen moest ik 'm helaas een schouderduwtje geven met een niet gemeend 'oh sorry'.
Dat ie viel kon ik niks aan doen btw.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Jah dat hing op zo'n bordje..ik heb toch getypt wat er stond ???

Pics or it didn't happen brah.:mad:

Bespeur ik hier enige haat jegens buitenlanders??

Terug
Naar boven