Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die zonder muziek fluiten zijn nog veel erger. Buiten de sportschool net zo goed. Heb nergens zo'n hekel aan als aan fluitende mensen, zie het nut er ook niet van in. En je kan moeilijk gaan vragen of ze stoppen.

Het is dat het maatschappelijk niet geaccepteerd is om iemand die fluit vol in z'n gezicht te slaan. Maar wat kan ik er slecht tegen. :mad:

Haha, als je er op gaat letten is het nog irritanter;)
Ik vraag meestal of ze aandacht nodig hebben dan stoppen ze gelijk en snappen ze de hint ook dat het ergerlijk is.

Probleem is dat je er wel op MOET letten, er is geen ontkomen aan. Zelfs met mp3-speler in hoor je dat snerpende geluid overal doorheen.

Maar wel een goede opmerking, zal het eens proberen ;)

Hoe kun je nou iemand anders horen als je oordopjes in hebt ?

Hoe kun je nou iemand anders horen als je oordopjes in hebt ?
Die dingen hebben ook een volume knop weetje

Ik irriteer me de laatste tijd aan de muziek die er gedraaid wordt in de sportschool. Rot op met je skyradio t*fus schijf muziek, en om je MP3 nu zo hard te zetten dat je met een piep in je oren thuis kom is ook weer zo

Die dingen hebben ook een volume knop weetje

Ik irriteer me de laatste tijd aan de muziek die er gedraaid wordt in de sportschool. Rot op met je skyradio t*fus schijf muziek, en om je MP3 nu zo hard te zetten dat je met een piep in je oren thuis kom is ook weer zo
:D Wij hadden maandag kerstgospel. Holy night enzo.
Traint toch anders...

Ja die dingen hebben een volume knop.
Dus dan is het helemaal lomp dat je hem zo zacht laat staan dat je iemand anders hoort fluiten.
Klaag er niet over en pleur de volume omhoog klaar ?

Bepaal jij dat?
Ik zeg toch dat ik 'm er doorheen hoor. Maar dan nog, waarom zou ik dat ding zo achterlijk hard moeten zetten, omdat een ander zo nodig moet fluiten?

Je gaat toch ook niet zomaar in iemands oor staan gillen? Had ie maar een mp3speler bij zich moeten hebben.

Een greep uit de nummers die bij ons gedraaid worden:
Justin bieber - alle nummers
Lady gaga - alle nummers

En nog meer van die troep. Ik neem m'n oordopjes weer mee

Een greep uit de nummers die bij ons gedraaid worden:
Justin bieber - alle nummers
Lady gaga - alle nummers

En nog meer van die troep. Ik neem m'n oordopjes weer mee

Verstandig ^^
Wij hebben gewoon normale muziek van MTV en TMF.
Vorige sportschool was het ook vreselijk :o

Neem aan dat je muziek meeneemt om lekker te kunnen trainen ?
Dus ja gewoon voluit zetten, doe je ding en je hoort niks van niemand.
Heerlijk toch ???

Mensen die zonder muziek fluiten zijn nog veel erger. Buiten de sportschool net zo goed. Heb nergens zo'n hekel aan als aan fluitende mensen, zie het nut er ook niet van in. En je kan moeilijk gaan vragen of ze stoppen.

Het is dat het maatschappelijk niet geaccepteerd is om iemand die fluit vol in z'n gezicht te slaan. Maar wat kan ik er slecht tegen. :mad:

Van mij mag je!

personen die met 3 of meer tegelijkertijd trainen...

houden apparaten bezet, maken teveel herrie en vertellen continue sterke verhalen...

personen die met 3 of meer tegelijkertijd trainen...

houden apparaten bezet, maken teveel herrie en vertellen continue sterke verhalen...

Hier heb ik gelukkig geen last meer van :D Jongens van mijn leeftijd met groepen van 3-4 jongens was wel veel in me vorige sportschool(healthcenter). Hier is dat niet, hier is meer oldskool dan apparaten.

+1 en een goede track man :D lang geleden dat ik die heb gehoord.

heb ze allemaal erop staan
knallen op die muziek
woooooooooooooooooooooooot

Zeker goed knallen met mp3 aan ja!

OT: Mensen die 40 jaar oud zijn, 2 meter lang zijn, lulkick hebben in de sportschool en dan afvragen waarom ze niet sterker zijn geworden in de afgelopen 10 jaar.

off days...

:rolleyes:
Net toegevoegt aan me trainmuzieklijst:)

Terug
Naar boven