Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Nee, maak er gewoon een foto van ofzo, ik zou hem ook wel willen zien.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maak er gewoon een foto van ofzo, ik zou hem ook wel willen zien.

Een dynamisch trainingsduo die het na 3 maanden trainen noodzakelijk vinden om met een powerbelt aan allerlei oefeningen te gaan doen, behalve dan daadwerkelijk deadliften of squatten....impressive!![]()
. Ook handig zo'n ding als je +/- 60 kilo squatof buiten de sportschool, bij het uitgaan als van die ventjes die 2x zijn geweest vragen: 'jij bent toch van de sportschool?'

Stinkende mensen, of mensen die met de muziek mee zingen/fluiten.
Het bordje is een het.

Stomme spleetoog die met z'n neus op het dumbbellrek shrugs staat te doen met 12 kilo.Na 2x vlak voor 'm langs wat dumbbells gepakt te hebben begreep ie de hint nog niet.Toen moest ik 'm helaas een schouderduwtje geven met een niet gemeend 'oh sorry'.
Dat ie viel kon ik niks aan doen btw

Misschien klinkt het gay maar ik vind lekkere chicks eigenlijk ook alleen maar irritant tijdens het trainen. Ze leiden teveel afin mijn gym werken allemaal geile chicks(sale's) ,maar vind ze nu ook flink irri worden..
had ze nooit moeten nken
loser ben ik
Vooral als ze een praatje willen maken. 
Spreek die 'spleetoog' dan ook aan op zijn gedrag ipv hem te hinderen.Stomme spleetoog die met z'n neus op het dumbbellrek shrugs staat te doen met 12 kilo.Na 2x vlak voor 'm langs wat dumbbells gepakt te hebben begreep ie de hint nog niet.Toen moest ik 'm helaas een schouderduwtje geven met een niet gemeend 'oh sorry'.
Dat ie viel kon ik niks aan doen btw.
---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------
En toen ging die helemaal kung-fu over my ass en toen moest ik huilen.![]()
Mensen die zonder muziek fluiten zijn nog veel erger. Buiten de sportschool net zo goed. Heb nergens zo'n hekel aan als aan fluitende mensen, zie het nut er ook niet van in. En je kan moeilijk gaan vragen of ze stoppen.

of buiten de sportschool, bij het uitgaan als van die ventjes die 2x zijn geweest vragen: 'jij bent toch van de sportschool?'
Vragen van die jongetjes en meisjes ook wel eens aan mij, allemaal wel leuk en aardig, maar ik train thuis.

Spreek die 'spleetoog' dan ook aan op zijn gedrag ipv hem te hinderen.

Dat laatste is niet gebeurd Marcel.. Dat weet jij ook![]()