AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Een dynamisch trainingsduo die het na 3 maanden trainen noodzakelijk vinden om met een powerbelt aan allerlei oefeningen te gaan doen, behalve dan daadwerkelijk deadliften of squatten....impressive! :D

Ja ik weet precies wie je bedoeld! Die belt aan en uit doen vinden ze prachtig :D. Ook handig zo'n ding als je +/- 60 kilo squat

of buiten de sportschool, bij het uitgaan als van die ventjes die 2x zijn geweest vragen: 'jij bent toch van de sportschool?'

Stinkende mensen, of mensen die met de muziek mee zingen/fluiten.

Stomme spleetoog die met z'n neus op het dumbbellrek shrugs staat te doen met 12 kilo.Na 2x vlak voor 'm langs wat dumbbells gepakt te hebben begreep ie de hint nog niet.Toen moest ik 'm helaas een schouderduwtje geven met een niet gemeend 'oh sorry'.
Dat ie viel kon ik niks aan doen btw

Dat laatste is niet gebeurd Marcel.. Dat weet jij ook :P

in mijn gym werken allemaal geile chicks(sale's) ,maar vind ze nu ook flink irri worden..
had ze nooit moeten nken

loser ben ik
Misschien klinkt het gay maar ik vind lekkere chicks eigenlijk ook alleen maar irritant tijdens het trainen. Ze leiden teveel af :P Vooral als ze een praatje willen maken.

Gelukkig train ik ook in een hardcore gym waar je dat soort figuren weer niet tegenkomt :D

Verder erger ik me eigenlijk niet zo in de gym, iedereen moet maar dan waar ie zelf zin in heeft en zichzelf het beste bij voelt, alhoewel ik dat soms niet kan begrijpen misschien. Maar eraan ergeren vind ik raar om te doen.

Enige waar ik me wel aan kan ergeren is drukte, aangezien dan vaak iemand het materiaal wat ik wil gebruiken al gebruikt. Als ik een schema volg wil ik er geen millimeter van afwijken maar dat gebeurt bij flinke drukte helaas wel, dan kan ik aardig gefrustreerd raken. Vooral als het zo'n papz*k is die 10 minuten tussen de sets rust neemt (of is het eigenlijk één en al rust tijdens zijn ''training''?)

Laatst bewerkt:
Goed verhaal, kort en krachtig

Stomme spleetoog die met z'n neus op het dumbbellrek shrugs staat te doen met 12 kilo.Na 2x vlak voor 'm langs wat dumbbells gepakt te hebben begreep ie de hint nog niet.Toen moest ik 'm helaas een schouderduwtje geven met een niet gemeend 'oh sorry'.
Dat ie viel kon ik niks aan doen btw.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

En toen ging die helemaal kung-fu over my ass en toen moest ik huilen.:(
Spreek die 'spleetoog' dan ook aan op zijn gedrag ipv hem te hinderen.

beetje jammer idd.

waar heb ik me vandaag aan gestoord.. hmm, misschien de ongelofelijke tyfusdrukte in het krachthok? Ja, dat moet het geweest zijn.

mensen die met de muziek mee zingen/fluiten.
Mensen die zonder muziek fluiten zijn nog veel erger. Buiten de sportschool net zo goed. Heb nergens zo'n hekel aan als aan fluitende mensen, zie het nut er ook niet van in. En je kan moeilijk gaan vragen of ze stoppen.

Het is dat het maatschappelijk niet geaccepteerd is om iemand die fluit vol in z'n gezicht te slaan. Maar wat kan ik er slecht tegen. :mad:

Terug
Naar boven