Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moeten ze er wel zijn he, ik train sinds eind mei en heb er pas 1 gezien bij ons![]()
same here, bijna no chicks en als er al zijn totaal niet neukbaar
maar is beter voor de concentratie!
kwam een hete chick; nu niet meer dus.Hehe bij ons loopt er een begeleidster van denk jaartje of 23.
Lekker wijf en ze squat gewoon :O

Hehe bij ons loopt er een begeleidster van denk jaartje of 23.
Lekker wijf en ze squat gewoon :O
Maar der dikke mama en de club ouwe h**ren komen nog altijd.
En altijd het gezeik "zoveel gewicht pakken is niet goed voor je lichaam"
ik zou er 2 zo'n aan de olympic barbell moeten spiesen en mee moeten gaan BP'en of DL'en of SQ'en ect.. zet ik meteen een wereld record neer als me dat lukt met die fat-asses
hahah.. geniaal 
Ik irriteer me echt mateloos aan de vette powerlifters bij ons in de gym...
35 jaar, geen leven, en dat wat met een vieze blik op iedereen neerkijken om ze meer 'massa' hebben en ouder zijn...
Als je een berichtje staat te sturen of cardio doet kijken die klootzakken je al helemaal aan als een stuk vuil...
Groot is dan de voldoening als je naast ze gaat Db pressen met hetzelfde gewicht als die sukkelaars terwijl je op 8% staat... Dan zijn ze ineens wegh naar een andere oefening...

en stuurt berichtjes tijdens het trainen. Ik kijk hem altijd vies aan maar het helpt niet.
Ik geef ze gelijk.
Volgende post, ik iedereen me aan een ecto bij mij in de gym, hij doet aan cardioen stuurt berichtjes tijdens het trainen. Ik kijk hem altijd vies aan maar het helpt niet.
![]()
Meestal kreeg je ingerasterd artillerievuur op je dak als je een loopgracht had veroverd dus hoe kijk jij dan?Ik irriteer me ook aan mensen die haten op mensen die smsen tijdens het trainen... Wat moet je anders doen tussen je sets? Stoer voor je uit blijven kijken met een gezicht alsof je net eigenhandig een vijandige loopgracht veroverd hebt?
Meestal kreeg je ingerasterd artillerievuur op je dak als je een loopgracht had veroverd dus hoe kijk jij dan?
Haha ok!!