AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Uhm maar staren naar een chicks ass kan tijdens het trainen zeker wel :P
Moet toch wat te doen hebben als je rust tussen setjes xD

Dan moeten ze er wel zijn he, ik train sinds eind mei en heb er pas 1 gezien bij ons :mad:

same here, bijna no chicks en als er al zijn totaal niet neukbaar
maar is beter voor de concentratie!

same hier :mad: kwam een hete chick; nu niet meer dus.
Maar der dikke mama en de club ouwe h**ren komen nog altijd.

En altijd het gezeik "zoveel gewicht pakken is niet goed voor je lichaam"

ik zou er 2 zo'n aan de olympic barbell moeten spiesen en mee moeten gaan BP'en of DL'en of SQ'en ect.. zet ik meteen een wereld record neer als me dat lukt met die fat-asses

Hehe bij ons loopt er een begeleidster van denk jaartje of 23.
Lekker wijf en ze squat gewoon :O

Nou moet zeggen dat het me altijd een dikke testboost geeft als er lekkere chicks zijn. En het geeft ook wel een confidenceboost als je een paar pullups doet en je ze uit hun ooghoeken ziet kijken.

Maar der dikke mama en de club ouwe h**ren komen nog altijd.

En altijd het gezeik "zoveel gewicht pakken is niet goed voor je lichaam"

ik zou er 2 zo'n aan de olympic barbell moeten spiesen en mee moeten gaan BP'en of DL'en of SQ'en ect.. zet ik meteen een wereld record neer als me dat lukt met die fat-asses

:D hahah.. geniaal :D

Ik irriteer me echt mateloos aan de vette powerlifters bij ons in de gym...

35 jaar, geen leven, en dat wat met een vieze blik op iedereen neerkijken om ze meer 'massa' hebben en ouder zijn...

Als je een berichtje staat te sturen of cardio doet kijken die klootzakken je al helemaal aan als een stuk vuil...

Groot is dan de voldoening als je naast ze gaat Db pressen met hetzelfde gewicht als die sukkelaars terwijl je op 8% staat... Dan zijn ze ineens wegh naar een andere oefening...

Ik irriteer me echt mateloos aan de vette powerlifters bij ons in de gym...

35 jaar, geen leven, en dat wat met een vieze blik op iedereen neerkijken om ze meer 'massa' hebben en ouder zijn...

Als je een berichtje staat te sturen of cardio doet kijken die klootzakken je al helemaal aan als een stuk vuil...

Groot is dan de voldoening als je naast ze gaat Db pressen met hetzelfde gewicht als die sukkelaars terwijl je op 8% staat... Dan zijn ze ineens wegh naar een andere oefening...

Ik geef ze gelijk. :)

Volgende post, ik iedereen me aan een ecto bij mij in de gym, hij doet aan cardio ??? en stuurt berichtjes tijdens het trainen. Ik kijk hem altijd vies aan maar het helpt niet.

:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Khad eens stage in mijn eigen gym en moest 2 nieuwe een paar oefeningen tonen, kheb zelf een 3daags splitschema'tje in elkaar gezet speciaal voor hen. Zie ik gisteren één van hen terug begon hij eerst met concentration curl dan peckdeck en dan db curl. Geen probleem, maar vraag mij dan niet speciaal een schema te maken als je er toch niets mee doet en in de plaats ervan gay-oefeningen doet :s

Ik geef ze gelijk. :)

Volgende post, ik iedereen me aan een ecto bij mij in de gym, hij doet aan cardio ??? en stuurt berichtjes tijdens het trainen. Ik kijk hem altijd vies aan maar het helpt niet.

:trollfacex:

Ik irriteer me ook aan mensen die haten op mensen die smsen tijdens het trainen... Wat moet je anders doen tussen je sets? Stoer voor je uit blijven kijken met een gezicht alsof je net eigenhandig een vijandige loopgracht veroverd hebt?

Ik irriteer me aan mensen die gewoon met de hele winterpak komen binnen lopen ???
Dikke jas aan, petje half op zijn kop, nep lacoste trui en spijkerbroek.
Doet 1 oefening, gaat erna zitten praten met zijn maatje die heel stoer wel 2 oefeningen doet en erna thee gaat zuipen aan de balie.

Ik irriteer me ook aan mensen die haten op mensen die smsen tijdens het trainen... Wat moet je anders doen tussen je sets? Stoer voor je uit blijven kijken met een gezicht alsof je net eigenhandig een vijandige loopgracht veroverd hebt?
Meestal kreeg je ingerasterd artillerievuur op je dak als je een loopgracht had veroverd dus hoe kijk jij dan?

dat er niet veel beesten meer rondlopen :(

Ingerasterd artillerievuur is overrated.
Haha ok!!

20.jpg

ik erger me aan mensen die naar je toe komen en stiekem zeggen van kijk nou hoeveel gasten gebruiken. Dan denk ik als je dat ook wilt waarom kom je mij dat vertellen. Zo van ik gebruik niet maar toch ben ik groot.

Terug
Naar boven