XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Nou... irritant niet echt, meer grappig. Een superdude, minder gespierd dan dat ik ben (zie stats), die ik nu al 3 keer met z'n ecto vrienden heb zie trainen, en heb hem alleen nogmaar zien curlen en tricep pushdown doen. Hij doet vast wel meer, maar heb niet echt meer op hem gelet. Het leukste gedeelte was dat hij constant een belt aanheeft... Ja... een belt... om 15-20kg te curlen... overdreven much?

Waarom vertel je erbij dat hij 'minder gespierd' was?

Waarom vertel je erbij dat hij 'minder gespierd' was?

Om z'n superdude niveau te laten zien. Ik ben 1.88 bij ong. 85kg, niet echt heel bijzonder dus. Als er iemand van laten we zeggen 1.88 bij 75kg met belt staat te curle vind ik het lachwekkend. Staat er een beest van 1.88 bij 110kg met 60kg te reppen dan houd ik me mond wel over z'n belt, dan doet hij blijkbaar iets goed.

PS. Je moet hier wel opletten met wat je post zeg, hebben mensen niks beters te doen dan iedereen aan te wijzen op z'n post? Je moet toch posten wat je irriteert in de gym, niet discussieren over iemands post. Zo zijn namelijk al veel topics verdoet.

Om z'n superdude niveau te laten zien. Ik ben 1.88 bij ong. 85kg, niet echt heel bijzonder dus. Als er iemand van laten we zeggen 1.88 bij 75kg met belt staat te curle vind ik het lachwekkend. Staat er een beest van 1.88 bij 110kg met 60kg te reppen dan houd ik me mond wel over z'n belt, dan doet hij blijkbaar iets goed.

PS. Je moet hier wel opletten met wat je post zeg, hebben mensen niks beters te doen dan iedereen aan te wijzen op z'n post? Je moet toch posten wat je irriteert in de gym, niet discussieren over iemands post. Zo zijn namelijk al veel topics verdoet.

serious david is serious

anyhow, ik tenminste, als ik naar de gym ga, kom ik daar voor mezelf, ik kijk niet om me heen hoe anderen hun werk doen, ik pak me schema, en ga weer weg om voeding te nuttigen, blijkbaar zijn er ook mensen die naar de sportschool komen om lijsten vol irritaties te posten, ook beetje vaag.

nu ga je natuurlijk een reply posten met ''dit dat zus zo''
mijn reply zal wezen: Oke, ''DavidSU''.

2cqfipf.png

serious david is serious

anyhow, ik tenminste, als ik naar de gym ga, kom ik daar voor mezelf, ik kijk niet om me heen hoe anderen hun werk doen, ik pak me schema, en ga weer weg om voeding te nuttigen, blijkbaar zijn er ook mensen die naar de sportschool komen om lijsten vol irritaties te posten, ook beetje vaag.

nu ga je natuurlijk een reply posten met ''dit dat zus zo''
mijn reply zal wezen: Oke, ''DavidSU''.

:roflol:

Irritante snobs die een ego van hier tot Tokyo hebben en dan nog eens gaan bench pressen met hun dure sjaal aan!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Gozers die niks van je aannemen omdat je een vrouw bent - want die kunnen alleen afvallen en weten niks van kt.
...maar wel iedere keer als je staat te squatten staan te kijken, onder het mom van 'goede techniek'
:no:

Ow god praat me er niet over, mensen die met een sjaal aan trainen!:eek:

Hetzelfde als mensen die met slippers aan trainen, dat is zo niet hardcore dat het schuim me er gewoon van op mn mond komt te staan.

Ik heb lui zien squatten op slippers

Dat het bij ons in de sportschool soms echt warm is. Vorige keer kwam ik binnen stond te thermostaat op 22,5 graden.. Gelijk dan maar alle ramen en deuren open gooien! DL met dit soort temperaturen is niet te doen!

Oh nee, blote voeten waar iedereen het zomaar kan zien!

Oh nee, blote voeten waar iedereen het zomaar kan zien!

keb ni echt een probleem met blote voete, want zo loop in ook thuis rond, maar ****ing stinkvoete die zon afdruk late waar ze hebben gestaan vind ik gewoon onhygienisch, als je in een gym traint moet je een beetje rekening houden met andere imo, in je homegym mag je van mijn part naakt traine.

Wtf moet je met slippers in een sportschool ?
Stukje veiligheid misschien, schoen houd een zware dumbbell al niet tegen laat staan die gare slippers :P

Altijd me nikezz

Maakt inderdaad weinig uit als je een DB op je tenen laat vallen ;)
Enige reden qua veiligheid is dat je eerder struikelt ofzo, mag bij mn huidige gym ook niet.

Terug
Naar boven