XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Buffste die ik ooit in de gym waar ik trainde heb gezien was idd een pool.

Had er wel respect voor.

Poolen zijn en blijven zalig
In mijn oude gym:

vochtbal marrokaan: ik doe dit/dat/zus/zo, ik ben echt de man, jullie kunnen niks.
Beer van een Pool: laat eens zien hoeveel je kunt benchen.
marrokaan bencht 100kg al trillend 2 keer
Pool doet op gemak 180kg.
(ik deed 150kg, maar daar kom ik al lang niet meer aan)
Marrokaan nooit meer gezien...

Als iemand in Londenstraat Antwerpen traint, doe kleine maar brede Luckasz de groeten :D

Poolen zijn en blijven zalig
In mijn oude gym:

vochtbal marrokaan: ik doe dit/dat/zus/zo, ik ben echt de man, jullie kunnen niks.
Beer van een Pool: laat eens zien hoeveel je kunt benchen.
marrokaan bencht 100kg al trillend 2 keer
Pool doet op gemak 180kg.
(ik deed 150kg, maar daar kom ik al lang niet meer aan)
Marrokaan nooit meer gezien...

Als iemand in Londenstraat Antwerpen traint, doe kleine maar brede Luckasz de groeten :D

haha die marocjes toch he...had ie geen vriendjes om mee te helpen?

Die zijn meestal wel erg ja, gym waar ik 2 jaar geleden trainde had je ze ook! Gingen ze benchen, begint die maat van um al met trekken aan die stang zonder dat er maar iets aan de hand is.

Mensen die elke keer 'jij traint wel vaak benen' zeggen, logisch als je bill starr power routine volgt. Elke keer weer zeg ik dat ze eens verder moeten kijken dan de geweldige schema's van de geweldige fitnessinstructeur van 70kg.

Wat wel leuk is (maar ook weer niet):
Bij het deadliften heeft iedereen wel eens dat je het gewicht iets te vroeg uit je handen laat vallen waardoor deze best hard op de grond knalt, laat ik nou net precies boven de bar/balie deadliften. Zit ik uit te hijgen, komt die kerel langs en zegt was jij dat? Ik zeg ja, alweer. Wil je daar voortaan op letten. "Dat zou betekenen dat ik niet voluit kan gaan, kun je geen bumper plates of iets aanschaffen"?
Goed idee, ik zal het eens overleggen.

Binnen 2/3 weken liggen ze er, en dan kan ik dus ook cleanen! Nadeel is dat ik de komende weken even moet wachten.

Mensen die voor me spiegelbeeld gaan staan, pleur lekker een meter opzij ofzo.

Als het druk is en er dus niks vrij is en iedereen je aan zit te gapen.

Enige waar ik een hekel aan heb is wanneer de apparaten of bankjes bezet zijn als ik ze wil gebruiken.
Voor de rest boeit het me geen kloot:P

alleen maar lekkere wijven en geen mooie mannen (no homo)

Te weinig 'jong' publiek bij ons..ouwe knarren en rimpelk*tjes

Dat hij in het weekend maar tot half 3 open is en de eeuwige k*tmuziek die ze draaien :x

Ik ga eigen sportschool beginnen, 24/7.

Hier 16:00 en dat vind ik al te vroeg. :D

Doordeweeks moet ik om 19:00 al weg zijn, of het kost bijna 2 keer zo veel :(

Terug
Naar boven