MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Maakt inderdaad weinig uit als je een DB op je tenen laat vallen ;)
Enige reden qua veiligheid is dat je eerder struikelt ofzo, mag bij mn huidige gym ook niet.

Daarom train ik altijd met me werkschoenen, met stalen neuzen jonguh :cool:!

Oh ja, bij mij is het door de Makaki altijd R&B of rap in de gym, 50cent wordt zotgedraaid.

Diezelfde Makaki-clan zit ook altijd te schijnboksen voor de spiegel, of tegen elkaar wat stoer te doen met veel rochelgeluiden.

De Polen kan ik het meest waarderen, die houden hun bek, en trainen flikkerhard.

inderdaad zo doen wij polen dat :D

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

heel januari is het sterves druk met volop gemotiveerde mensen die 'er dit jaar tegenaan gaan' en half februari is het weer gewoon rustig :D

+1 ,
evenals je ziet rond mei , mensen die denken even snel voor de zomer breed worden en een maand later je ze niet meer ziet

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

+1 ,
evenals je ziet rond mei , mensen die denken even snel voor de zomer breed worden en een maand later je ze niet meer ziet

Buffste die ik ooit in de gym waar ik trainde heb gezien was idd een pool.

Had er wel respect voor.

mensen die niet kunnen spotten. als 't bij de 2e of 3e rep wat langzamer gaat, direct aan het gewicht gaan sleuren.

+1 ,

mensen die niet kunnen spotten. als 't bij de 2e of 3e rep wat langzamer gaat, direct aan het gewicht gaan sleuren.

Hebben jullie nu allebei een account aangemaakt om alleen in dit topic te reageren?:o

nee, om bijlages te kunnen openen. :)
en ik was het topic aan het lezen, dus dacht ik: laat ik mn frustraties ook maar eens posten.

Is ook vreselijk irritant. Ik vertel ze meestal van te voren: bij de eerste 5 reps hoef je niks te doen.

naamgenoot!! :hedbang:

Sta m'n triceps te trainen, komt er zo'n fitness coach naar me toe beetje vragen welke oefeningen we doen. Even later vertelt die me dat een voedingsschemaslecht is en dat je net zo goed van alles kan eten op mijn leeftijd. Zei die ook nog dat je met een voedingsschemawel brede armen krijgt maar een dikke buik en geen abs, en dus een keuze moest maken : ')

Sta m'n triceps te trainen, komt er zo'n fitness coach naar me toe beetje vragen welke oefeningen we doen. Even later vertelt die me dat een voedingsschemaslecht is en dat je net zo goed van alles kan eten op mijn leeftijd. Zei die ook nog dat je met een voedingsschemawel brede armen krijgt maar een dikke buik en geen abs, en dus een keuze moest maken : ')

Wat lul je ? Die coach heeft gelijk ..
:trollface:
Ik zou voor de 1e optie kiezen

wat xtm al zegt, dat is wel zo...en ik zou ook voor met voedingsschemagaan, dan groeit alles beter;)

Mensen die met hun vette klauwen aan de incline benchpress zitten en hem vervolgens niet afdoen met hun handdoek ofzo. Leek net of iemand er mayo overheen had gegoten!

Wat lul je ? Die coach heeft gelijk ..
:trollface:
Ik zou voor de 1e optie kiezen

Hij heeft idd gelijk hoor, ik heb nu ook een voedingsschema voor de wintermaanden etc (Bulken!) en heb inmiddels een aardig laagje bij me buik.. Maar kwa spiermassa ben ik er wel flink mee gegroeid, en mijn armen zijn nu iets van 44cm koud. Maar dat vet maakt echt niks uit in de wintermaanden, met kleren merk je er weinig van, ook heb ik nu 6 maanden de tijd om er weer van af te komen :rolleyes:

Hij heeft idd gelijk hoor, ik heb nu ook een voedingsschema voor de wintermaanden etc (Bulken!) en heb inmiddels een aardig laagje bij me buik.. Maar kwa spiermassa ben ik er wel flink mee gegroeid, en mijn armen zijn nu iets van 44cm koud. Maar dat vet maakt echt niks uit in de wintermaanden, met kleren merk je er weinig van, ook heb ik nu 6 maanden de tijd om er weer van af te komen :rolleyes:

Ja, ligt er ook aan wat voor voedingsschemahe :P

Friet mee frikandellen zorgen voor massive gains. True story

Vendel, gratz jonge je hebt een coach die toch nog een beetje van het vak verstand heeft :D

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Friet mee frikandellen zorgen voor massive gains. True story

Dit dus ;)

ik erger me aan een gozer bij ons in de gym
komt zo trainen in haltershirt en de typische oldskool jaren 80 wijde streepjes BB-broek
vroeger was zn fysiek tamelijk
nu ziet hij er echter niet meer zo sharp uit, zn massa is ferm afgenomen in zn spiergroepen
massa op zn buikje heeft ie echter wat te veel, veel te veel
en maar constant tegen iedereen zeggen dat hij deze zomer zal klaar staan en droog en ...
maar tis nu al een jaar dat ik hem constant hetzelfde schema zie trainen
nooit es verandering in oefeningen, in sets of reps, in volgorde van diezelfde oefeningen,altijd hetzelfde
+ terwijl hij traint zit er dan nog es totaal geen tempo in
+ na ieder setje staat hij 10minuten te ouwehoeren met andere "topatleten"
+ ondertussen houdt hij dan bezet wat ik net nodig heb
doet me altijd denken aan die reclame v Animal of wat het ook was.. :
" you're not here to look pretty,
you're not here to make friends,
you're not here to stare at some chick's ass
you're here to train, and if you're not, than get out, cause you're taking up space"
haha

ik erger me aan een gozer bij ons in de gym
komt zo trainen in haltershirt en de typische oldskool jaren 80 wijde streepjes BB-broek
vroeger was zn fysiek tamelijk
nu ziet hij er echter niet meer zo sharp uit, zn massa is ferm afgenomen in zn spiergroepen
massa op zn buikje heeft ie echter wat te veel, veel te veel
en maar constant tegen iedereen zeggen dat hij deze zomer zal klaar staan en droog en ...
maar tis nu al een jaar dat ik hem constant hetzelfde schema zie trainen
nooit es verandering in oefeningen, in sets of reps, in volgorde van diezelfde oefeningen,altijd hetzelfde
+ terwijl hij traint zit er dan nog es totaal geen tempo in
+ na ieder setje staat hij 10minuten te ouwehoeren met andere "topatleten"
+ ondertussen houdt hij dan bezet wat ik net nodig heb
doet me altijd denken aan die reclame v Animal of wat het ook was.. :
" you're not here to look pretty,
you're not here to make friends,
you're not here to stare at some chick's ass
you're here to train, and if you're not, than get out, cause you're taking up space"
haha

dat einde, mooie lines, komt in me sig :)

edit: nvm kan niet, teveel letters

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven