AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen zonder handdoek spreek ik er gewoon op aan :) mogen of een handdoek lenen (incidentieel) of terug naar huis :p

Dat is natuurlijk niet hygiënisch. Staat duidelijk op de deur van de kleedkamer dat een handdoek verplicht is. Evenals binnenschoenen.

Mensen zonder handdoek spreek ik er gewoon op aan :) mogen of een handdoek lenen (incidentieel) of terug naar huis :p

Dat is natuurlijk niet hygiënisch. Staat duidelijk op de deur van de kleedkamer dat een handdoek verplicht is. Evenals binnenschoenen.

:)

kan je ook niet slapen eddine?

is indd verplicht
je kan handdoekjes huuren (1euro):D

Ik irriteer me niet snel, maar laatst in een sportschool in Groningen komt er ineens een chinees achtig iemand met een laptop binnen, stalt hem voor zich uit en begint een fitnessvideo (steps ofzo) af te spelen incl geluid. Meneer deed elke beweging vol overgave na met 1 kilo gewichtjes.

Ik heb niets tegen fitness, maar dit ging me echt ff te ver

Werk je daar dan ofzo? Ik zou je namelijk in je gezicht uitlachen als je random mensen aanspreekt op het feit dat ze geen handdoek hebben als je daar niet werkt.:D

Irritant is het dat de clubmanager van onze sportschool geen diploma's heeft in de sportbranche, alleen een niet afgeronde cios opleiding (laatst uitgelekt) en dan mensen gaan vertellen hoe ze plaatselijk vet kunnen verbranden

Handdoek is toch gewoon normaal als je die een hebt.

Mensen die tegen me aan gaan praten als ik het moeilijk heb tijdens een oefening, en me dan zo raar aan blijven kijken waarom ik niet antwoord :rolleyes:

Ik probeer me nergens aan te ergeren.

Laatst bewerkt:
Geen spiegels en verplicht shirt met mouwtjes

Hier staat er in het regelement 'met aansluitende mouwen', wat is er nu weer mis met wijde mouwen? Geloof niet dat er ooit op gelet wordt.

als je bij ons in een hempje loopt heb je zo een halter in je nek hoor

Trainingsmaten die steeds niet gaan :(

Terug
Naar boven