- Waardering
- 164
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zonder handdoek spreek ik er gewoon op aanmogen of een handdoek lenen (incidentieel) of terug naar huis
Dat is natuurlijk niet hygiënisch. Staat duidelijk op de deur van de kleedkamer dat een handdoek verplicht is. Evenals binnenschoenen.

is indd verplichtMensen zonder handdoek spreek ik er gewoon op aanmogen of een handdoek lenen (incidentieel) of terug naar huis
Dat is natuurlijk niet hygiënisch. Staat duidelijk op de deur van de kleedkamer dat een handdoek verplicht is. Evenals binnenschoenen.

Mensen zonder handdoek spreek ik er gewoon op aanmogen of een handdoek lenen (incidentieel) of terug naar huis

Irritant is het dat de clubmanager van onze sportschool geen diploma's heeft in de sportbranche, alleen een niet afgeronde cios opleiding (laatst uitgelekt) en dan mensen gaan vertellen hoe ze plaatselijk vet kunnen verbranden

Werk je daar dan ofzo? Ik zou je namelijk in je gezicht uitlachen als je random mensen aanspreekt op het feit dat ze geen handdoek hebben als je daar niet werkt.![]()
als je bij ons in een hempje loopt heb je zo een halter in je nek hoor
als je bij ons in een hempje loopt heb je zo een halter in je nek hoor