Leftie
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je wel door je knieen gaat ja met een halter van 50kilo in je nek
Ik denk dat je wel door je knieen gaat ja met een halter van 50kilo in je nek
Hier staat er in het regelement 'met aansluitende mouwen', wat is er nu weer mis met wijde mouwen? Geloof niet dat er ooit op gelet wordt.
Gelukkig is de enige regel qua kleding bij mijn gym dat je je geen diep uitgesneden hemd mag hebben, voor de rest mag alles!
Alleen op de zondagen, hoef ik niet om te kleden als ik uit bed kom.

dat je onder een oefening net genoeg adem krijgt voor het drukken, en dan kompt er een sukkeltje aan, moet je nog vaak met die oefening?............... fl**ker opman kben bezig:|:@

kompt 
dat je onder een oefening net genoeg adem krijgt voor het drukken, en dan kompt er een sukkeltje aan, moet je nog vaak met die oefening?............... fl**ker opman kben bezig:|:@

haha had zo'n soort gelijk iets vandaag :s
gebeurt me eigk nooit..
Vandaag een kerel die er vandoor ging en ajuus zegt, terwijl ik als laatste oefening op preacher bench bezig was. Al kapotgaand toch maar ajuus gezegd.. Verstaat hij mij blijkbaar niet, komtie terug en brengtie me uit concentratie door herhaaldelijk te vragen, wa zei je nou?.. Zelfs met hand op me schouder
Zei ik wat geirriteerd en al krachtzettend aju jonge!!
Kreeg ik gelijk geschrokken blikken van de healthclub bezoekers die het niet snappen
je bent er wel trots opHaha had zo'n soort gelijk iets vandaag :S
gebeurt me eigk nooit..
vandaag een kerel die er vandoor ging en ajuus zegt, terwijl ik als laatste oefening op preacher bench bezig was. al kapotgaand toch maar ajuus gezegd.. verstaat hij mij blijkbaar niet, komtie terug en brengtie me uit concentratie door herhaaldelijk te vragen, wa zei je nou?.. zelfs met hand op me schouder
zei ik wat geirriteerd en al krachtzettend AJU jonge!!
kreeg ik gelijk geschrokken blikken van de healthclub bezoekers die het niet snappen

Haha had zo'n soort gelijk iets vandaag :S
gebeurt me eigk nooit..
vandaag een kerel die er vandoor ging en ajuus zegt, terwijl ik als laatste oefening op preacher bench bezig was. al kapotgaand toch maar ajuus gezegd.. verstaat hij mij blijkbaar niet, komtie terug en brengtie me uit concentratie door herhaaldelijk te vragen, wa zei je nou?.. zelfs met hand op me schouder
zei ik wat geirriteerd en al krachtzettend AJU jonge!!
kreeg ik gelijk geschrokken blikken van de healthclub bezoekers die het niet snappen

je bent er wel trots op
net ook al in dat andere topic