MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik denk dat je wel door je knieen gaat ja met een halter van 50kilo in je nek

Ik denk dat je wel door je knieen gaat ja met een halter van 50kilo in je nek

EckzkmShbV_o-reilly.jpg

Dan zal ik is onverwachts eentje in je nek gooien

dat je onder een oefening net genoeg adem krijgt voor het drukken, en dan kompt er een sukkeltje aan, moet je nog vaak met die oefening?............... fl**ker opman kben bezig:|:@

Zo heb ik ook een vriend ja en het maar niet begrijpen als ik boos wordt:P

Aansluitende mouwen staan ook beter, lijken je armen groter :trollface: :P

Gelukkig is de enige regel qua kleding bij mijn gym dat je je geen diep uitgesneden hemd mag hebben, voor de rest mag alles!

Alleen op de zondagen, hoef ik niet om te kleden als ik uit bed kom.

dat je onder een oefening net genoeg adem krijgt voor het drukken, en dan kompt er een sukkeltje aan, moet je nog vaak met die oefening?............... fl**ker opman kben bezig:|:@

Haha had zo'n soort gelijk iets vandaag :S
gebeurt me eigk nooit..

vandaag een kerel die er vandoor ging en ajuus zegt, terwijl ik als laatste oefening op preacher bench bezig was. al kapotgaand toch maar ajuus gezegd.. verstaat hij mij blijkbaar niet, komtie terug en brengtie me uit concentratie door herhaaldelijk te vragen, wa zei je nou?.. zelfs met hand op me schouder ???
zei ik wat geirriteerd en al krachtzettend AJU jonge!!
kreeg ik gelijk geschrokken blikken van de healthclub bezoekers die het niet snappen

haha had zo'n soort gelijk iets vandaag :s
gebeurt me eigk nooit..

Vandaag een kerel die er vandoor ging en ajuus zegt, terwijl ik als laatste oefening op preacher bench bezig was. Al kapotgaand toch maar ajuus gezegd.. Verstaat hij mij blijkbaar niet, komtie terug en brengtie me uit concentratie door herhaaldelijk te vragen, wa zei je nou?.. Zelfs met hand op me schouder ???
Zei ik wat geirriteerd en al krachtzettend aju jonge!!
Kreeg ik gelijk geschrokken blikken van de healthclub bezoekers die het niet snappen

aju

gebeurt me eigk nooit..

vandaag een kerel die er vandoor ging en ajuus zegt, terwijl ik als laatste oefening op preacher bench bezig was. al kapotgaand toch maar ajuus gezegd.. verstaat hij mij blijkbaar niet, komtie terug en brengtie me uit concentratie door herhaaldelijk te vragen, wa zei je nou?.. zelfs met hand op me schouder ???
kreeg ik gelijk geschrokken blikken van de healthclub bezoekers die het niet snappen
je bent er wel trots op:p

net ook al in dat andere topic

gebeurt me eigk nooit..

:roflol:

Terug
Naar boven