XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Topic kenk nie jongeuhh

Ik heb lui zien squatten op slippers
In Amstelveen Westwijk is er een sportschool waar je verplicht op sokken moet trainen....:p

los daarvan:
Plus werkeloos jongere tuig krijgen gratis abbo`s van de gemeente om ze van de straat te houden, dus je spullen zijn niet veilig.

Dat ik zowat de enige in de sportschool ben, met een handdoek (ya srly). En dat mensen mij ook raar aankijken, als ik rustig mijn handdoekje op de benchpress plaatst...:rolleyes:

^Smerig man.

Deze is niet echt in de gym, maar heeft er toch verband mee :)
Moet hier een sleuf uitgegraven worden van 15m, 3 keer raden wie de klos is:D

Sommige mensen die parcours training doen. Houden ze dan de bench press, squat rek, paar dumbels, en een barbell bezet. :mad:

Hoe kun je zo veel bezet houden, gewoon je oefeningen gaan doen op die dingen!

Hoe kun je zo veel bezet houden, gewoon je oefeningen gaan doen op die dingen!

+1. De spullen zijn niet van hun dus jij mag ze toch ook gebruiken. Ik zou me kapot lachen als iemand 4 dingen bezet gaat houden terwijl ik er 1 nodig heb. Dan heb je aan mij de verkeerde. :D Neem 't gewoon in beslag, BAM!

+1. De spullen zijn niet van hun dus jij mag ze toch ook gebruiken. Ik zou me kapot lachen als iemand 4 dingen bezet gaat houden terwijl ik er 1 nodig heb. Dan heb je aan mij de verkeerde. :D Neem 't gewoon in beslag, BAM!

denk het niet, sla je echt met een dumbbell op je hoofd, hoppa!

Bij mij op de sportschool is er ook altijd een vent (eind 50). Die gaat 5 minuten cardioën, en heeft zijn handdoek op een apparaat liggen en bij een ander apparaat 2 dumbbells bezet houden.
Gaat chestpressen met een gewicht dat overduidelijk veel te zwaar is.. helemaal aan het schudden!
5 minuten cardio, dan naar een apparaat, dan weer cardio, dan naar een ander apparaat, dan weer 5 minuten cardio etc.. en ondertussen houd die eikel alles bezet!
Doet hij dat vanavond weer dan zeg ik er wat van!

Bij mij op de sportschool is er ook altijd een vent (eind 50). Die gaat 5 minuten cardioën, en heeft zijn handdoek op een apparaat liggen en bij een ander apparaat 2 dumbbells bezet houden.
Gaat chestpressen met een gewicht dat overduidelijk veel te zwaar is.. helemaal aan het schudden!
5 minuten cardio, dan naar een apparaat, dan weer cardio, dan naar een ander apparaat, dan weer 5 minuten cardio etc.. en ondertussen houd die eikel alles bezet!
Doet hij dat vanavond weer dan zeg ik er wat van!

en laat dan gelijk je biceps zien, dan schrikt hij vast, hoppa!

Respect hebben voor de oudjes ! :trollface:

Mijn opa is 82 (en mijn oma 80, gaan allebei op de fiets naar de sportschool) en die traint ook gewoon, legt netjes alles terug en is fan van de Zumba en de core.. Er zijn ook oudjes die niet zeuren en achter de geraniums zitten :D

Howhowhow.
Wait a minute, hoe kan die oudje alles bezet houden als die tussendoor telkens 5min cardio doet ?

Handdoek, vrind.

nou alsk een handdoek zie die niet van mij is en er komt niet heel gauw iemnd aan om die te claimen, dan pleur ik um gwn aan de kant hoor

Terug
Naar boven