jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
heeft dit niet meer met ergernissen aan je vrienden te maken?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij cardio legt hij geen handdoek neer, en hij legt de dumbbells op het bankje enzo.
Uitgebreide uitleg kan ik je niet geven. Zal ik dan maar vanavond een notitieblokje meenemen dan?![]()

Bove op ze lip zitte . zoals mellon zegt . word lagge
wat ik vervelend aan de sportschool zit. als mense gaan belle terwijl ze op zo'n apperaat zitte.
( is zo brutaal om dan te zegge. ga je traine of belle want als je gaat belle doe dat lekker ergens anders ik kom hier om te traine. )
mobiel mag bij ons officieel de zaal niet in dus..
blij dat iemand um had afgeleverd bij baliewaarom brutaal om te zeggen?
mensen zijn zo asociaal om te gaan bellen in de zaal, zo kan je het ook zienmobiel mag bij ons officieel de zaal niet in dus..
daarbij snap ik er het nut ook niet van.. had um laatst per ongeluk een xtje in me zak laten zitten, had ik geen zin om hem in de kluis te leggen weer.. wask um na trainen kwijtblij dat iemand um had afgeleverd bij balie

you got owned![]()
bij ons mogen mobielen niet de zaal in maar ik heb een iphone . dus bij mij dient is als moezieeeek dooosje![]()

Hij luistert muziek via zijn iPhone met de iPod functie, dat bedoelt'ie!
Wat bedoel je uw handtekening? Of als je gequote wordt?Even offtopic aangezien dit topic hot is en ik waarschijnlijk snel een antwoord krijg
Hoe zet je tekst onder je reactie op topics?
Wat bedoel je uw handtekening? Of als je gequote wordt?

Zoals in de post juist boven me vermeld werd.
[Link niet meer beschikbaar] SpotterHij luistert muziek via zijn iPhone met de iPod functie, dat bedoelt'ie!
Vandaag die gozer niet meer gezien..
Wel gasten... Aan het chestpressen. Serieus 5 kilo aan elke kant (okay ik doe dat niet maar lees verder)...
En die doen 5x chestpressen (zonder spotter) in een tempo dat je denkt.. dat gewicht kan je 10x verdubbellen dan pas heb je wat aan je oefening.
Irisje ging roeien en roeide niet zo lang, maar de dames naast me konden me maar niet bijhouden hihi.
Ik werd ook aangestaard: I HATE IT! Mevr. heeft iets te lang onder de zonnebank gelegen of teveel tanning opgedaan DAT ZAG ER NIET UIT! Jonge! Maar goed.. niet lullen maar lezen hier!