Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

pff vanmiddag wat nieuwe gastjes. 1 zo'n marokaantje, jaar of 16 (altijd moeilijk schatten bij die gasten) heletijd marokaans praten tegen zun matties.
alsk 1 ding haat is het buitenlands praten in openbare gelegenheden. en ja hij was net nieuw dus had echt nog niks. had best redelijk laagje er overheen zitten ook. en dan beetje flexen in de spiegel xD

Niet zozeer een irritatie, meer medelijden;

Al die jonge gasten die in het nieuwe jaar ineens naar de sportschool komen om te 'vitnisse' en hun zomerkassie te kweken. Dat is zoiets als Fitness of Bodybuilding, maar net iets anders. Bij vitnis train je blijkbaar alleen je biceps en buik op tig verschillende manieren en kijk je de hele tijd stoer in de spiegel. Daarnaast gebruik je bij de vele verschillende curls ook nog een veel te zwaar gewicht en handhaaf je een gruwelijke techniek.

Nee ik irriteer me echt niet, zolang ze maar van mn squatrack afblijven.. De dag dat 1 van die homofielen erin gaat curlen is de dag dat ik de sportschool uitgegooid wordt...

vids plz

Problem emoticon maakt je post niet automatisch grappig, probeer het nog eens.
:trollface:

Het was niet grappig bedoeld.. Ik was bloedserieus.

En Problem emoticon was perfect om uit te drukken hoe ik me voelde.

Probeer jij zelf maar nog een keer dan

Groepje van 6 jochies die ong 14 zijn komen trainen. Gaat 1 van hun even curler 1 setje kijken de andere 5 toe. Doen ze daarna mee met "buikspier kwartier" en daarna houden ze maar elk apparaat bezet.

Geen last van, maar wel lachwekkend : ' )

Al die jonge gasten die in het nieuwe jaar ineens naar de sportschool komen om te 'vitnisse' en hun zomerkassie te kweken. Dat is zoiets als Fitness of Bodybuilding, maar net iets anders. Bij vitnis train je blijkbaar alleen je biceps en buik op tig verschillende manieren en kijk je de hele tijd stoer in de spiegel. Daarnaast gebruik je bij de vele verschillende curls ook nog een veel te zwaar gewicht en handhaaf je een gruwelijke techniek.

Nee ik irriteer me echt niet, zolang ze maar van mn squatrack afblijven.. De dag dat 1 van die homofielen erin gaat curlen is de dag dat ik de sportschool uitgegooid wordt...

Klopt, hoorde eergisteren dat je je buitenkant biceps traint door je arm lang je lichaam te bewegen.

same hier lolz :trollface:

Wat is er mis met op random moment je t-shirt uit te trekken en een random pose te strike?:D
srs

Haha, gewoon die double front bicep uitvoeren waar de mieren naast staan

Bij vitnis train je blijkbaar alleen je biceps en buik op tig verschillende manieren en kijk je de hele tijd stoer in de spiegel

Ik keek vandaag ook heel stoer in de spiegel te kijken, libido stond sky high... it happens :grinny:

AMEN!

pff vanmiddag wat nieuwe gastjes. 1 zo'n marokaantje, jaar of 16 (altijd moeilijk schatten bij die gasten) heletijd marokaans praten tegen zun matties.
alsk 1 ding haat is het buitenlands praten in openbare gelegenheden. en ja hij was net nieuw dus had echt nog niks. had best redelijk laagje er overheen zitten ook. en dan beetje flexen in de spiegel xD

Haha die hebben we bij ons ook. Marokkaantje met nederlandse vrienden. Hij 10x kwart reps pullups met smalste greep, z'n vriendjes 'mirin' en daarna in spiegel kijken of hij al gegroeid was.
Echt een scharminkel van 50kg wast.
Enige wat me dwars zat is dat hij pec bounces kon :o

mensen die zich irriteren aan het feit, dat ik mezelf zit uit te checken in de spiegels

Grappige post :roflol:

die trollface doet het um, ga ik je karma voor geven;)

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Problem emoticon maakt je post niet automatisch grappig, probeer het nog eens.
kijk naar het bovenstaande van deze post

Vandaag nog één of andere jonge allochtoon die voor de 1ste keer kwam trainen in de gym waar ik ook kom. Kerel STONK echt als de ziekte. Zo'n bittere zweetgeur die echt metersver rond hem heen hing. Ik begrijp niet dat hij het zelf niet besefte.
Hij deed ook al zijn oefeningen fout en zat constant heen en weer te lopen tussen cable flyes, seated low row en nog een rugapparaat. Ventje van een kilo of 60-65 dan ook nog.

zwaar irritant!

Kerel STONK echt als de ziekte. Zo'n bittere zweetgeur die echt metersver rond hem heen hing. Ik begrijp niet dat hij het zelf niet besefte.

Super vervelend idd! Je sportgoesting gaat er van over, laat staan als die mensen vragen om ff te spotten :eek:.

Super vervelend idd! Je sportgoesting gaat er van over, laat staan als die mensen vragen om ff te spotten :eek:.

+ het feit dat je tijdens je oefening niet naar adem kan happen omdat je dan een scheut van die walgelijke lucht je strot in krijgt.

Vandaag nog één of andere jonge allochtoon die voor de 1ste keer kwam trainen in de gym waar ik ook kom. Kerel STONK echt als de ziekte. Zo'n bittere zweetgeur die echt metersver rond hem heen hing. Ik begrijp niet dat hij het zelf niet besefte.
Hij deed ook al zijn oefeningen fout en zat constant heen en weer te lopen tussen cable flyes, seated low row en nog een rugapparaat. Ventje van een kilo of 60-65 dan ook nog.

zwaar irritant!

:o sorry

Er stond een uber goei liedje op, lekker hard aan het knallen.
Gaat een superdude naar de radio, verzet de zender...
3 woorden: "Justin Fckng Bieber"
ongeloofelijk dat ze dat nog afspelen op de radio pfff

Als mense tege je prate terwijl je veel gewicht aan het weg drukken bent. en ze dan ook nog verwachte dat je antwoord.

Terug
Naar boven