- Waardering
- 1.066
Sinds ik oordopjes in heb (...).Als mense tege je prate terwijl je veel gewicht aan het weg drukken bent. en ze dan ook nog verwachte dat je antwoord.
Helpt echt een stuk hoor.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik oordopjes in heb (...).Als mense tege je prate terwijl je veel gewicht aan het weg drukken bent. en ze dan ook nog verwachte dat je antwoord.

Er stond een uber goei liedje op, lekker hard aan het knallen.
Gaat een superdude naar de radio, verzet de zender...
3 woorden: "Justin Fckng Bieber"
ongeloofelijk dat ze dat nog afspelen op de radio pfff
aan van die hoerezone die overdreve geluid make me hun mond wanneer ze zware gwichte pakke
met hun mond nog welIk kreun ook als ik de dumbbell press doeaan van die hoerezone die overdreve geluid make me hun mond wanneer ze zware gwichte pakke

Liefst met hun mond
. Mensen die daar farten liggen laten is wel wat erger.aan van die hoerezone die overdreve geluid make me hun mond wanneer ze zware gwichte pakke
nogmaals, wat is het probleem..schroef er eens 5 kilo bij en kreun zelf, als je dat hebt gedaan dan doe je dat voortaan altijdno disrespect maar sommige overdrijve gwn, die piepen en roepe zelfhaha
oké rustignogmaals, wat is het probleem..schroef er eens 5 kilo bij en kreun zelf, als je dat hebt gedaan dan doe je dat voortaan altijd
zei alleen da het me wa irriteerdezit bij mij iemand op de sportschool die heel de tijd met ze tande loop te knarsen. volgens mij heb hij te veel tandsteen of hij zit flink aan de pille
Best wel irritant asl hij naar je kijkt met die kijkers .

Hij hoorde dat crack erg goed werkte voor tijdens de training, maar had niet door dat het hier een supplement betrof![]()

))hahaha hier krijg jij karma voor
Levii waarom heb jij van die super dude foto's als avatar?
)