MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Er stond een uber goei liedje op, lekker hard aan het knallen.
Gaat een superdude naar de radio, verzet de zender...
3 woorden: "Justin Fckng Bieber"
ongeloofelijk dat ze dat nog afspelen op de radio pfff

je moest de radio verzetten naar een ander radio nummer adn had je geen justin bieber maar justin bieber is best goed toch zie niet in waarom niet traint wel lekker vind ik

aan van die gaste die overdreve geluid make me hun mond wanneer ze zware gwichte pakke

Laatst bewerkt:
no disrespect maar sommige overdrijve gwn, die piepen en roepe zelf :p haha

zit bij mij iemand op de sportschool die heel de tijd met ze tande loop te knarsen. volgens mij heb hij te veel tandsteen of hij zit flink aan de pille

Best wel irritant asl hij naar je kijkt met die kijkers .

zit bij mij iemand op de sportschool die heel de tijd met ze tande loop te knarsen. volgens mij heb hij te veel tandsteen of hij zit flink aan de pille

Best wel irritant asl hij naar je kijkt met die kijkers .

Hij hoorde dat crack erg goed werkte voor tijdens de training, maar had niet door dat het hier een supplement betrof ;)

Wat ik vreselijk irritant vind zijn gasten die denken dat je hulp nodig hebt en ongevraagd gaan spotten. In het verleden heb ik het 1x gehad, maar vandaag zag ik het bij iemand anders gebeuren.

Hij was heel zwaar aan het DB drukken, maar ik weet dat hij nooit hulp wil (drukte overigens met 46kg db's). Bij zijn laatste (zwaarste) reps gaf ik hem enkel wat mental coaching, maar een random ecto kwam erachter staan en wou gewoon assisten. Die gast schreeuwde heel hard: GA WEGH MAN ROT OP! :mad:

Ecto: :(

Echt geweldig weer. :roflol:

Wahahahaha .
hmm ik kan me nog herinnere dat iemand zwaar aan het bank drukke was en ze laatste niet meer om hoog kreeg dus ik daar heen renne die gast was half aan het spartele. ik rukke aan die stang . kreeg dat ding gewono niet om hoog man. dus uit eindelijk schreeuwen en schreeuwen moeste we met ze 2e dat ding naar bove rukke om hem in standaard te gooie.

denk dat ie rond de 140 kilo zat weg te drukke.

echt zo iets engs wil ik niet weer mee maken in de sport school.

stond flink te trille daarna . (( uit schrik hor:P ))

Curlers

idd een behoorlijke superdude foto

dat de gym ineens besluit een uur vroeger te sluiten :mad: juist die ene keer dak is cardio wou gaan doen en dan sta ik daar ineens voor een sluitende gym :mad:

Terug
Naar boven