- Waardering
- 2.963
Dit denk ik dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Origineel gepost door Klaaswitz [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Schrijf je nu zo doordat je 17 jaar oud bent en dat het op de een of andere manier cool is in jouw beleving, als een soort van laat puberale internetcool waar een ouwe dertiger als ik ben geen reet van snapt of ben je echt gewoon half debiel?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Okay...
?hey mense was dit niet een topic waar iedereen mocht poste wat ze vervelend vinde in de sportschool. niet over wat ze irritant vinde op dit forum? of welke mense ze wel of nie mogen.
kom op wees geen klein kind en gedraag je normaal.
wat vind ik irritant in de sportschool.
dat ik gister op mijn lievelings apparaat een blaadje vond. Ik ben stuk ik word zo snel mogelijk gemaakt.

vandaag een joch dat bezet houd wat ik wil gebruiken, als het iemand was die hoort te fitnesse okey, maar dat joch is niet ouder dan 11
zag hem deze doen met 25 kg, slechte techniek en nog moet hij de riem gebruiken om te voorkomen dat hij zichzelf uit die stoel tilt [Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat gebeurt niet als je 16 bent

nej, of hij is 11. of hij is zo'n ecto die zulke slechte genen heeft dat hij gewoon niet instaat is te groeien.dat gebeurd ook niet als je een enorme dikz*k bent... maar dat er even buiten gelaten![]()
in de sportschool zeg ik maar niets, hoewel ik net mijn abbo een paar dagen geleden heb opgezegt om een betere sportschool te zoeken, moet ik er toch nog een paar maanden blijven. Dus heb geen zin in gezeik.Uit jij je op de sportschool met hetzelfde toontje als op het internet, "Russian Bear" ?

Inderdaad. Beter eerst wat aankomen om daarna pas te mogen trainen, toch?nej, of hij is 11. of hij is zo'n ecto die zulke slechte genen heeft dat hij gewoon niet instaat is te groeien.
Mijn stats zijn niets maar ik ben een 1,5 koppen groter dan hij en zijn benen passen in mijn armen.
Dan moet je nog niet gaan trainen
---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------
in de sportschool zeg ik maar niets, hoewel ik net mijn abbo een paar dagen geleden heb opgezegt om een betere sportschool te zoeken, moet ik er toch nog een paar maanden blijven. Dus heb geen zin in gezeik.
+als hij zo door blijft gaan is hij over een maand klaar omdat zijn rug kapot is![]()

ik vind tot je 16e wachten wat overdrevenInderdaad. Beter eerst wat aankomen om daarna pas te mogen trainen, toch?![]()
ik vind tot je 16e wachten wat overdreven
maar op je 11e moet je nog van de gym wegblijven ja

Geef nu toe, 100kgs benchen is super cool. Maar 100 push ups (EN ik BEDOEL FATSOENLIJKE, want er zijn mensen die er wat van kunnen hoor...) is ook wel uber nice.in de sportschool zeg ik maar niets, hoewel ik net mijn abbo een paar dagen geleden heb opgezegt om een betere sportschool te zoeken, moet ik er toch nog een paar maanden blijven. Dus heb geen zin in gezeik.
vandaag een joch dat bezet houd wat ik wil gebruiken, als het iemand was die hoort te fitnesse okey, maar dat joch is niet ouder dan 11
.