XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bij ons is het ook opeens 2 x zo druk :(
Kansloze mensen met hun goede voornemens & 0.0 motivatie moeten echt oprotten:mad:

Nog niks van gemerkt. Stonden vandaag met z'n 3en in het kracht hok.

Bij ons word het ook steeds drukker nu,zit er serieus over na te denken om wat anders te zoeken.

Echt super vervelend als een toestelletje wordt bezet...

Er zijn zo vaak mensen aan het kletsen ipv snel hun reeksje af te maken. staan ze 10 minuten aan een toestel om nog eens reeksje te doen :mad:.
als de rust tussen 2 sets door langer dan 3 minuten duurt en ze ook nog aan het praten zijn, vraag ik of ze dat apparaat nog nodig hebben.

Of ze zeggen nee en lopen weg of ze doen in alle haast nog een slordig setje

ik snap je letterlijk niet.

miss als je denkt dat ik superdude ben, ok w/e.
lol son 1m69 65kg 11% u mad?
eten ipv posts uitdelen lol manlet

Haha je doet o zo stoer hier digitaal, prachtig :rolleyes:

Ik draai kickbokswedstrijden en dan is 65 kg bij 1m69 een prima gewicht (klopt overigens niet helemaal op het moment, maar ligt in de buurt) dus ik hoef niet zozeer aan te komen, dit gaat goed zo :)

Ga jij je nu maar lekker aftrekken op Zyzz. Superdude. Ik ga trainen ;)

ik snap je letterlijk niet.

miss als je denkt dat ik superdude ben, ok w/e.
lol son 1m69 65kg 11% u mad?
eten ipv posts uitdelen lol manlet

Hij hoekt jou neer en zegt dan COME AT ME BRO.

Wat ga je iemand nou beoordelen op zijn stats man zyzz lover:mad:

Haha je doet o zo stoer hier digitaal, prachtig :rolleyes:

Ik draai kickbokswedstrijden en dan is 65 kg bij 1m69 een prima gewicht (klopt overigens niet helemaal op het moment, maar ligt in de buurt) dus ik hoef niet zozeer aan te komen, dit gaat goed zo :)

Ga jij je nu maar lekker aftrekken op Zyzz. Superdude. Ik ga trainen ;)
hm, WOW ... kickbox omfg you scared the crap out of me bro, waarom zit je op een bodybuild forum als je ''niet hoeft aan te komen want je zit op kickbox'' ? daarbij word ik niet bang van als je ''kickbox'' doet. /internetheldmeter_0% u mad? en ik deed taekwondo.
Hij hoekt jou neer en zegt dan COME AT ME BRO.

Wat ga je iemand nou beoordelen op zijn stats man zyzz lover:mad:
ja man hij hoekt me neer .. oke

je zegt het wel mooi tegen mij van ''beoordelen op stats'' , ben niet de enige, zeg je t ook even tegen de andere 1000 mensen? succes

hm, WOW ... kickbox omfg you scared the crap out of me bro, waarom zit je op een bodybuild forum als je ''niet hoeft aan te komen want je zit op kickbox'' ? daarbij word ik niet bang van als je ''kickbox'' doet. /internetheldmeter_0% u mad? en ik deed taekwondo.

ja man hij hoekt me neer .. oke

je zegt het wel mooi tegen mij van ''beoordelen op stats'' , ben niet de enige, zeg je t ook even tegen de andere 1000 mensen? succes
he's just mad brah;)

ot: Dat t steeds drukker word, nu ok al een zaal-voetbal team in naast gelegen pand....
Maar die kleden zich wel om, en douche ok bij ons... niet heel erg maar ze drogen zich pas af in de kleedkamer... resultaat: alles kletsnat!!! en ze staan altijd in de weg #straat-terroristen pffff!!!

he's just mad brah;)

ot: Dat t steeds drukker word, nu ok al een zaal-voetbal team in naast gelegen pand....
Maar die kleden zich wel om, en douche ok bij ons... niet heel erg maar ze drogen zich pas af in de kleedkamer... resultaat: alles kletsnat!!! en ze staan altijd in de weg #straat-terroristen pffff!!!
Bij ons ook, alleen dan binnenvoetbal op kunstgras, dus alles nat met overal rubbere korreltjes.

Niet zozeer een irritatie, meer medelijden;

Al die jonge gasten die in het nieuwe jaar ineens naar de sportschool komen om te 'vitnisse' en hun zomerkassie te kweken. Dat is zoiets als Fitness of Bodybuilding, maar net iets anders. Bij vitnis train je blijkbaar alleen je biceps en buik op tig verschillende manieren en kijk je de hele tijd stoer in de spiegel. Daarnaast gebruik je bij de vele verschillende curls ook nog een veel te zwaar gewicht en handhaaf je een gruwelijke techniek.

Nee ik irriteer me echt niet, zolang ze maar van mn squatrack afblijven.. De dag dat 1 van die homofielen erin gaat curlen is de dag dat ik de sportschool uitgegooid wordt...

Is toch ook knap met 1 curl oefening gewoon een complete upperbody workout te doen :P

mensen die zich irriteren aan het feit, dat ik mezelf zit uit te checken in de spiegels

:trollface:

Terug
Naar boven