YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tijdperk van superdudes in de gym komt eraan, bij ons is het al bezig!!

als de rust tussen 2 sets door langer dan 3 minuten duurt en ze ook nog aan het praten zijn, vraag ik of ze dat apparaat nog nodig hebben.Echt super vervelend als een toestelletje wordt bezet...
Er zijn zo vaak mensen aan het kletsen ipv snel hun reeksje af te maken. staan ze 10 minuten aan een toestel om nog eens reeksje te doen.
Nog niks van gemerkt. Stonden vandaag met z'n 3en in het kracht hok.

Volgens mij begrijp je best wat ik bedoel. Zo niet, so be it![]()
ik snap je letterlijk niet.
miss als je denkt dat ik superdude ben, ok w/e.
lol son 1m69 65kg 11% u mad?
eten ipv posts uitdelen lol manlet

ik snap je letterlijk niet.
miss als je denkt dat ik superdude ben, ok w/e.
lol son 1m69 65kg 11% u mad?
eten ipv posts uitdelen lol manlet

hm, WOW ... kickbox omfg you scared the crap out of me bro, waarom zit je op een bodybuild forum als je ''niet hoeft aan te komen want je zit op kickbox'' ? daarbij word ik niet bang van als je ''kickbox'' doet. /internetheldmeter_0% u mad? en ik deed taekwondo.Haha je doet o zo stoer hier digitaal, prachtig
Ik draai kickbokswedstrijden en dan is 65 kg bij 1m69 een prima gewicht (klopt overigens niet helemaal op het moment, maar ligt in de buurt) dus ik hoef niet zozeer aan te komen, dit gaat goed zo
Ga jij je nu maar lekker aftrekken op Zyzz. Superdude. Ik ga trainen![]()
ja man hij hoekt me neer .. okeHij hoekt jou neer en zegt dan COME AT ME BRO.
Wat ga je iemand nou beoordelen op zijn stats man zyzz lover![]()
he's just mad brahhm, WOW ... kickbox omfg you scared the crap out of me bro, waarom zit je op een bodybuild forum als je ''niet hoeft aan te komen want je zit op kickbox'' ? daarbij word ik niet bang van als je ''kickbox'' doet. /internetheldmeter_0% u mad? en ik deed taekwondo.
ja man hij hoekt me neer .. oke
je zegt het wel mooi tegen mij van ''beoordelen op stats'' , ben niet de enige, zeg je t ook even tegen de andere 1000 mensen? succes

Bij ons ook, alleen dan binnenvoetbal op kunstgras, dus alles nat met overal rubbere korreltjes.he's just mad brah
ot: Dat t steeds drukker word, nu ok al een zaal-voetbal team in naast gelegen pand....
Maar die kleden zich wel om, en douche ok bij ons... niet heel erg maar ze drogen zich pas af in de kleedkamer... resultaat: alles kletsnat!!! en ze staan altijd in de weg #straat-terroristen pffff!!!
ja man hij hoekt me neer .. oke
je zegt het wel mooi tegen mij van ''beoordelen op stats'' , ben niet de enige, zeg je t ook even tegen de andere 1000 mensen? succes