MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Bent over row

praat me niet na

zwaar owned.

On topic.

mense die net zo lang naar je staren tot je wat tegen hun zegt

wa betekent BOR?
sorry ben dikke noob

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

ja losse gewichte hebbe we dan nog

en lekkere tennis babes waar je heen kan staren als je even aan de powercage gaat hangen ofzo ;)

Mensen die poepen in de kleedkamer wc en niet doorspoelen echt gebeurd

Toevallig, ik zit sinds het begin van dit nieuwe schooljaar ook bij de aclo. Je moet echt tussen 15.30 en 20.00 ACLO vermijden, want het is een ware mierenhoop..

Trainen er serieus fanatieke mensen in de ACLO? Ik fiets er soms wel eens langs als ik uit het zwembad kom, maar sjees, wat een akelige bende is dat zeg. Laat jezelf in je waarde, kies een degelijke gym, ze zijn er genoeg :)

2 vrouwen van een jaar of 40 die 2 apparaten die tegenover elkaar staan gebruiken als stoel, En dan eens in de 5 minuten de oefening 6 keer doen zonder gewicht en dan weer een kwartiertje gaan kletsen.

lui die 30 min op een bankje zitten te ouwehoeren en mij aan zitten te kijken alsof ik een buitenaards wezen ben omdat ik niet db curl wss.

Sowiezo mensen die je aankijken via de spiegel:mad:

1 iemand is er ook heel goed in om tegen mij te praten als ik muziek op heb of midden in een oefening bezig en dan verwachten dat ik terug reageer. Ik heb hem al een keer uitgelegd dat ik niks hoor met muziek in en tijdens me oefeningen concentreer. Maarja heeft niet veel geholpen.

Verder 2 superdudes die altijd oefeningen doen en dan gaan lopen klote, met zijn 2e aan machines lopen trekken enzo. Of hele gesprekken gaan voeren op een machine.

Mensen die paniekerig reageren als ik ze wat vraag zoals, was je al klaar met die oefening bijvoorbeeld.
Soms vraag ik dat expres omdat mensen gewoon te lui zijn om de gewichten terug te hangen:)

lui die 30 min op een bankje zitten te ouwehoeren en mij aan zitten te kijken alsof ik een buitenaards wezen ben omdat ik niet db curl wss.

Sowiezo mensen die je aankijken via de spiegel:mad:

1 iemand is er ook heel goed in om tegen mij te praten als ik muziek op heb of midden in een oefening bezig en dan verwachten dat ik terug reageer. Ik heb hem al een keer uitgelegd dat ik niks hoor met muziek in en tijdens me oefeningen concentreer. Maarja heeft niet veel geholpen.

Verder 2 superdudes die altijd oefeningen doen en dan gaan lopen klote, met zijn 2e aan machines lopen trekken enzo. Of hele gesprekken gaan voeren op een machine.

Mensen die paniekerig reageren als ik ze wat vraag zoals, was je al klaar met die oefening bijvoorbeeld.
Soms vraag ik dat expres omdat mensen gewoon te lui zijn om de gewichten terug te hangen:)

zalig mense die paniekerig reagere .. conclusie-> JE BENT EEN BEEST :bow2:

superdudes die elkaar luidruchtig aan staan te moedigen tijdens het bankdrukken van 50kg :rolleyes:

Mensen die dikke eiwitscheten laten in je buurt. :D

Van die ventjes die alleen maar lopen te lullen en stoer doen voor de spiegel en geilen op hun buikje met 4%bf omdat ze zwaar ecto zijn. Dat dus.

mense die zeggen dat ze iets niet kunne terwijl ze het nooit geprobeerd hebben.

trouwens dat I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there , vind ik zo mooi he brian. zelf bedacht?

Laatst bewerkt:
Wahahahaha .
hmm ik kan me nog herinnere dat iemand zwaar aan het bank drukke was en ze laatste niet meer om hoog kreeg dus ik daar heen renne die gast was half aan het spartele. ik rukke aan die stang . kreeg dat ding gewono niet om hoog man. dus uit eindelijk schreeuwen en schreeuwen moeste we met ze 2e dat ding naar bove rukke om hem in standaard te gooie.

denk dat ie rond de 140 kilo zat weg te drukke.

echt zo iets engs wil ik niet weer mee maken in de sport school.

stond flink te trille daarna . (( uit schrik hor:P ))

herkenbaar! gebeurde op de bankdrukker;) naast mij met iemand die 100 kilo BP (overigens bij voorgenoemde ACLO). Ik had zojuist ook dat gewicht gedrukt alleen deze jonge was behoorlijk wat kleiner, dus ik dacht nog van...damn netjes. Ging bij de eerste rep echter al mis. Het jochie leek haast magnetisch zo snel als die barbell omlaag viel. Ik schrok me de pl**ris en heb het gewicht natuurlijk van hem af geholpen. Achteraf verklaarde hij dat hij de verkeerde schijven erop had gezet (zag 20kg aan voor 10kg). Zette me wel even aan het denken, je zal het op je nek krijgen.

herkenbaar! gebeurde op de bankdrukker;) naast mij met iemand die 100 kilo BP (overigens bij voorgenoemde ACLO). Ik had zojuist ook dat gewicht gedrukt alleen deze jonge was behoorlijk wat kleiner, dus ik dacht nog van...damn netjes. Ging bij de eerste rep echter al mis. Het jochie leek haast magnetisch zo snel als die barbell omlaag viel. Ik schrok me de pl**ris en heb het gewicht natuurlijk van hem af geholpen. Achteraf verklaarde hij dat hij de verkeerde schijven erop had gezet (zag 20kg aan voor 10kg). Zette me wel even aan het denken, je zal het op je nek krijgen.

dat soort mensen zijn echt dom.. bij ons was er een x een gast die zo ver ik weet shirted net iets meer dan mij drukt. die wou even stoer doen voor zun vriendin. legde er ff 180 op ofzow en dacht da doen we ff. na da ding klapte na beneden als een raket.. hij had geluk dat we safety bars hebben anders had ie echt een probleem gehad.

Terug
Naar boven