Leftie
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij ons hebbe ze nie eens sauna's
zelf geen shakes om te kope ofzo NIETS! alleen toestelle..
maja voor €15 / maand
wa wilde meer
wie moet ik niet na praten? je praatte me voor man!
wa betekent BOR?
sorry ben dikke noob
---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
ja losse gewichte hebbe we dan nog

Toevallig, ik zit sinds het begin van dit nieuwe schooljaar ook bij de aclo. Je moet echt tussen 15.30 en 20.00 ACLO vermijden, want het is een ware mierenhoop..

lui die 30 min op een bankje zitten te ouwehoeren en mij aan zitten te kijken alsof ik een buitenaards wezen ben omdat ik niet db curl wss.
Sowiezo mensen die je aankijken via de spiegel
1 iemand is er ook heel goed in om tegen mij te praten als ik muziek op heb of midden in een oefening bezig en dan verwachten dat ik terug reageer. Ik heb hem al een keer uitgelegd dat ik niks hoor met muziek in en tijdens me oefeningen concentreer. Maarja heeft niet veel geholpen.
Verder 2 superdudes die altijd oefeningen doen en dan gaan lopen klote, met zijn 2e aan machines lopen trekken enzo. Of hele gesprekken gaan voeren op een machine.
Mensen die paniekerig reageren als ik ze wat vraag zoals, was je al klaar met die oefening bijvoorbeeld.
Soms vraag ik dat expres omdat mensen gewoon te lui zijn om de gewichten terug te hangen![]()

Toevallig, ik zit sinds het begin van dit nieuwe schooljaar ook bij de aclo. Je moet echt tussen 15.30 en 20.00 ACLO vermijden, want het is een ware mierenhoop..

Wahahahaha .
hmm ik kan me nog herinnere dat iemand zwaar aan het bank drukke was en ze laatste niet meer om hoog kreeg dus ik daar heen renne die gast was half aan het spartele. ik rukke aan die stang . kreeg dat ding gewono niet om hoog man. dus uit eindelijk schreeuwen en schreeuwen moeste we met ze 2e dat ding naar bove rukke om hem in standaard te gooie.
denk dat ie rond de 140 kilo zat weg te drukke.
echt zo iets engs wil ik niet weer mee maken in de sport school.
stond flink te trille daarna . (( uit schrik hor))
naast mij met iemand die 100 kilo BP (overigens bij voorgenoemde ACLO). Ik had zojuist ook dat gewicht gedrukt alleen deze jonge was behoorlijk wat kleiner, dus ik dacht nog van...damn netjes. Ging bij de eerste rep echter al mis. Het jochie leek haast magnetisch zo snel als die barbell omlaag viel. Ik schrok me de pl**ris en heb het gewicht natuurlijk van hem af geholpen. Achteraf verklaarde hij dat hij de verkeerde schijven erop had gezet (zag 20kg aan voor 10kg). Zette me wel even aan het denken, je zal het op je nek krijgen.herkenbaar! gebeurde op de bankdrukkernaast mij met iemand die 100 kilo BP (overigens bij voorgenoemde ACLO). Ik had zojuist ook dat gewicht gedrukt alleen deze jonge was behoorlijk wat kleiner, dus ik dacht nog van...damn netjes. Ging bij de eerste rep echter al mis. Het jochie leek haast magnetisch zo snel als die barbell omlaag viel. Ik schrok me de pl**ris en heb het gewicht natuurlijk van hem af geholpen. Achteraf verklaarde hij dat hij de verkeerde schijven erop had gezet (zag 20kg aan voor 10kg). Zette me wel even aan het denken, je zal het op je nek krijgen.