AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat soort mensen zijn echt dom.. bij ons was er een x een gast die zo ver ik weet shirted net iets meer dan mij drukt. die wou even stoer doen voor zun vriendin. legde er ff 180 op ofzow en dacht da doen we ff. na da ding klapte na beneden als een raket.. hij had geluk dat we safety bars hebben anders had ie echt een probleem gehad.

Dan zit er toch echt een steekje los:S

Halve tamme, hij trekt ook gewoon zijn hand ineens weg:S

Aan de andere kant had zijn spotter aan die kant wat alerter geweest dan was de barbell waarschijnlijk al opgevangen voordat ie op zn borst kletterde..

Halve tamme, hij trekt ook gewoon zijn hand ineens weg:S

Aan de andere kant had zijn spotter aan die kant wat alerter geweest dan was de barbell waarschijnlijk al opgevangen voordat ie op zn borst kletterde..

ik weet niet hoe snel jou reactie snelheid is maar daar moet je snel voor zijn. en niet alleen snel ma je moet ook nog is zown 160 kilo opvangen, da doe je nie zomaar.

ik weet niet hoe snel jou reactie snelheid is maar daar moet je snel voor zijn. en niet alleen snel ma je moet ook nog is zown 160 kilo opvangen, da doe je nie zomaar.

Ja klopt ook..

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Misschien was zijn doel wewl om dat steekje te laten schrikken zodat hij weg ging! :D:cool:

Was unsuccessfull.

Dude, schrok me rot :p. Die gast rechts had sneller moeten reageren goh.:o

je ziet hier jammer genoeg die rechter gast niet goed, maar zij het eerder al. je moet is proberen een gewicht van zo'n 160 kilo is op te vangen als deze valt. dit lukt je nog niet al ben je erop voorbereid. dit komt ineens en overvalt je. bijna onmogelijk om op tijd te zijn.

je ziet hier jammer genoeg die rechter gast niet goed, maar zij het eerder al. je moet is proberen een gewicht van zo'n 160 kilo is op te vangen als deze valt. dit lukt je nog niet al ben je erop voorbereid. dit komt ineens en overvalt je. bijna onmogelijk om op tijd te zijn.
Je kan toch wel met zn 2en makkelijk dat gewicht omhoogtillen, ookal is die al gevallen.

Je kan toch wel met zn 2en makkelijk dat gewicht omhoogtillen, ookal is die al gevallen.

dat wel!! maar niet op tijd opvangen voordat ie hem raakt, dat gaat veels te snel. je moet dan wel meteen da ding optillen en terug leggen ofcourse.

dat wel!! maar niet op tijd opvangen voordat ie hem raakt, dat gaat veels te snel. je moet dan wel meteen da ding optillen en terug leggen ofcourse.

Maar als spotter beweeg je toch mee, dus moet je het voor zijn.
Moet volgens mij gewoon kunnen als je goed spot, gaat met squatten immers ook goed.

herkenbaar! gebeurde op de bankdrukker;) naast mij met iemand die 100 kilo BP (overigens bij voorgenoemde ACLO). Ik had zojuist ook dat gewicht gedrukt alleen deze jonge was behoorlijk wat kleiner, dus ik dacht nog van...damn netjes. Ging bij de eerste rep echter al mis. Het jochie leek haast magnetisch zo snel als die barbell omlaag viel. Ik schrok me de pl**ris en heb het gewicht natuurlijk van hem af geholpen. Achteraf verklaarde hij dat hij de verkeerde schijven erop had gezet (zag 20kg aan voor 10kg). Zette me wel even aan het denken, je zal het op je nek krijgen.

Dat merk je toch wel als je de stang van het rek aftilt?:S

Maar als spotter beweeg je toch mee, dus moet je het voor zijn.
Moet volgens mij gewoon kunnen als je goed spot, gaat met squatten immers ook goed.

tuurlijk beweeg je mee, met een licht gewicht lukt het wss ook wel als je reactie goed is. maar als een zwaar gewicht ineens valt dan houd je hem niet tegen, want je hebt niks in je handen en ineens valt er zo'n ''enorm'' gewicht in je handen, als je dan een baan van een halve meter hebt om dit onder controle te krijgen, maybe . maar in die 10 cm val je gewoon naar beneden dat houd je niet tegen. als jij denkt dat dit je wel lukt zou ik dat knap vinden. maar ik denk dat als een gewicht plotseling zonder dat je het weet een vrije val maakt je het niet tegenhoud op zo'n kort stuk.

en met squat snap ik nie wat je bedoelt, wanneer valt een gewicht tijdens de squat nou ineens van de rug ? zou ik het nie wagen om hem op te vangen..

Zo zie je maar weer dat ook een full grip geen garantie is dat de stang uit je hand glipt

tuurlijk beweeg je mee, met een licht gewicht lukt het wss ook wel als je reactie goed is. maar als een zwaar gewicht ineens valt dan houd je hem niet tegen, want je hebt niks in je handen en ineens valt er zo'n ''enorm'' gewicht in je handen, als je dan een baan van een halve meter hebt om dit onder controle te krijgen, maybe . maar in die 10 cm val je gewoon naar beneden dat houd je niet tegen. als jij denkt dat dit je wel lukt zou ik dat knap vinden. maar ik denk dat als een gewicht plotseling zonder dat je het weet een vrije val maakt je het niet tegenhoud op zo'n kort stuk.

en met squat snap ik nie wat je bedoelt, wanneer valt een gewicht tijdens de squat nou ineens van de rug ? zou ik het nie wagen om hem op te vangen..

Als je een zwaar gewicht opeens probeert te stoppen van een hoogte denk ik dat je pezen spontaan afscheuren.

Terug
Naar boven