fhoc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 324
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor iemand van 1m60 bij 150kg is gewoon staan al cardio genoeg![]()
De felle lampen die in je ogen schijnen tijdens benchpress :s
hey mense was dit niet een topic waar iedereen mocht poste wat ze vervelend vinde in de sportschool. niet over wat ze irritant vinde op dit forum? of welke mense ze wel of nie mogen.
kom op wees geen klein kind en gedraag je normaal.
wat vind ik irritant in de sportschool.
dat ik gister op mijn lievelings apparaat een blaadje vond. Ik ben stuk ik word zo snel mogelijk gemaakt.

gasten die meer zwalken van rechts naar links bij het lopen om maar extra breed te lopen. Vandaag weer zo'n examplaar en nog mooier met trainingsbroek en daar kon niet veel onder zitten. Dus lucifers met redelijke brede torso,
+1, laatst zo'n goedvoornemenswijf dat een van de slechts 2 loopbanden die we hebben 20 minuten bezet heeft gehouden, ze liep 4.6 km/h had haar handen vast aan de leuningen en zat ook nog de hele tijd te praten met iemand die 20 meter verder zatOok is er bij ons in de sportschool een vrouw, denk 1.60-1.65 en zo'n 150-160KG. Komt ze 2 dagen per week Cardio doen, maar staat eigenlijk alleen maar stil. Kom dan gewoon niet : |

Houdt ze hem net zo lang bezet als dat ze 10 km/h loopt hoor+1, laatst zo'n goedvoornemenswijf dat een van de slechts 2 loopbanden die we hebben 20 minuten bezet heeft gehouden, ze liep 4.6 km/h had haar handen vast aan de leuningen en zat ook nog de hele tijd te praten met iemand die 20 meter verder zat![]()

Ala zoiets
ff skippen naar 3:31 voor het gone bad gedeelte
http://www.youtube.com/watch?v=EK4L8Nk2ZpA[/media]