XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Van die vrouwen van rond de 40 in een strak zwart pakje die 20 minuten op de powerplate gaan liggen. De vloer is niet van beton en je krijgt dan ook zo'n lekkere 30 a 40Hz sinustoon door de gym heen. Vooral als je ergens in een hoek staan -bijvoorbeeld op de leggpress- is het echt naar.

Ook is er bij ons in de sportschool een vrouw, denk 1.60-1.65 en zo'n 150-160KG. Komt ze 2 dagen per week Cardio doen, maar staat eigenlijk alleen maar stil. Kom dan gewoon niet : |

Voor iemand van 1m60 bij 150kg is gewoon staan al cardio genoeg :D

hey mense was dit niet een topic waar iedereen mocht poste wat ze vervelend vinde in de sportschool. niet over wat ze irritant vinde op dit forum? of welke mense ze wel of nie mogen.

kom op wees geen klein kind en gedraag je normaal.

wat vind ik irritant in de sportschool.

dat ik gister op mijn lievelings apparaat een blaadje vond. Ik ben stuk ik word zo snel mogelijk gemaakt.

robosuck?? :roflol:

Oude vrouwen die mn machines pakken, waarom weet ik ook niet.
Dikke oude man die van zichzelf zegt een "best redelijk" lichaam te hebben voor zijn leeftijd. En die mij komt vertellen dat ik minder hard moet trainen omdat spierpijn een teken is dat je spieren kapot gaan en dat dat niet goed is..

Mensen die paniekerig naar je toekomen als je op het randje hebt gedeadlift / legg press / squat en dan even op de grond gaat liggen of zitten uitpuffen :rolleyes:

Gasten die meer zwalken van rechts naar links bij het lopen om maar extra breed te lopen. Vandaag weer zo'n examplaar en nog mooier met trainingsbroek en daar kon niet veel onder zitten. Dus lucifers met redelijke brede torso, zag niet uit. Heb er vandaag maar meteen zware beentraining van gemaakt :D

OT: de benen & achterwerk van de dames maakte weer veel goed op de cardio (soort schaatsapparaat), waren gespierdere en vollere benen als die kerel.

Twee mensen die in een taal die ik niet verstaat herrie lopen te maken alsof er twintig bezig zijn. En dan heb ik het niet over aanmoedigen oid maar gewoon converseren.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

gasten die meer zwalken van rechts naar links bij het lopen om maar extra breed te lopen. Vandaag weer zo'n examplaar en nog mooier met trainingsbroek en daar kon niet veel onder zitten. Dus lucifers met redelijke brede torso,

ILS + ITT ?

ILS + ITT ?[/QUOTE]

domme vraag maar wat is ILS + ITT?

Ook is er bij ons in de sportschool een vrouw, denk 1.60-1.65 en zo'n 150-160KG. Komt ze 2 dagen per week Cardio doen, maar staat eigenlijk alleen maar stil. Kom dan gewoon niet : |
+1, laatst zo'n goedvoornemenswijf dat een van de slechts 2 loopbanden die we hebben 20 minuten bezet heeft gehouden, ze liep 4.6 km/h had haar handen vast aan de leuningen en zat ook nog de hele tijd te praten met iemand die 20 meter verder zat :fuu:

+1, laatst zo'n goedvoornemenswijf dat een van de slechts 2 loopbanden die we hebben 20 minuten bezet heeft gehouden, ze liep 4.6 km/h had haar handen vast aan de leuningen en zat ook nog de hele tijd te praten met iemand die 20 meter verder zat :fuu:
Houdt ze hem net zo lang bezet als dat ze 10 km/h loopt hoor ;)

Ik houd meestal ook vast, anders verlies ik m'n evenwicht tijdens het tv kijken :o

Ik was vandaag na me KT ff gaan cardio

ging een gekke man naast me zitten. weet ik veel rond de 53 .

dus na een tijdje zat hij op 7 minuten ik op 7 minuten maar hij zat tege de 20 cal aan ik al tegen de 100

dus wat doet hij. hij drukt volgens mij op quickstart en voert wat raars is. en schiet binne 5 minuten al op naar de honderd zoveel calorien

met een ****ing hartslag van maar 93 of zo .
die gast was gewoon jelly

wat ie deed is ze gewicht hoog instellen en ze leeftijd. volgens mij

Wat een loser.

heb een filmpje en een plaatje dat het bewijst.

http://www.youtube.com/watch?v=dyCt_MaNyoI&feature=youtube_gdata

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En filmen terwijl je cardio doet vind je niet gek, MangaMontana? :roflol:

dit verkomt dat mense denke dat ik het heleverhaaltje bij elkaar verzin:P

Is dat bij Fit for Free :r

Terug
Naar boven